شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » چرا من مدیر کل نشدم !

photo_2016-07-15_13-54-13
بی هیچ توضیحی مطلبی را که یکی از مدافعین استاندارلرستان برای یادداشت « آقای استاندار چگونه از تو یاد کنیم؟»که در بلوطستان منتشر شد می آورم و چند نکته را برای روشن شدن چراغ خاموش این بزرگوار بی نام نشان که نامش برای من و دیگر دوستان رسانه ای روشن است می آورم. این یادداشت با نام مستعار s نوشته شده است. هر چند اعتقاد دارم به آدم های بی هویتی نباید پاسخ داد.
هردم از این باغ بری میرسد
«انگار بازار داغ کینه توزی ها و عقده گشاییهای برخی فرصت طلبان تمام شدنی نیست، وتخریب دولت مردان تدبیر وامید در استان لرستان در قامت دفاع از حقوق مردم و توسعه استانی توسط برخی سودجویان و تمامیت خواهان پایان نپذیرفته و حتی تمام تلاش خود را در جهت تضعیف دولت و بی انگیزه کردن مردم، نا امید شدن نسبت به اینده ی دولت و نقشش در توسعه همه جانبه استان لرستان فروگذار نبوده و نخواهد بود،اینبار جناب شهبازی نقاب منتقدین دلسوز را برچهره ی خود کشیده و با بغضی برآمده از جنس کانون پرورش فکری بر استاندار تاخته، روزی که خودرا برای مدیرکلی کانون پرورش فکری با چانه زنی و زیرآبی های سیاسی مطرح کردی عدم انتصابت را از چشم مهندس بازوند دیدی اما غافل از اینکه باز دچار توهماتی از جنس اطرافیانت شدی وقتی بازی را باخته پنداشتی با رایزنی و رابطه های غیرسیاسی حامیان خود در وزارت خانه را برعلیه تمام گزینه های پیشنهادی برای مدیریت این سازمان شوراندی و بگونه ای عمل نمودی که هر کس از جانب استان برای تصدی این منصب معرفی شد باید برای پذیرشش ازفیلتر شما بگذرد حتی زمانی جناب ع،گ از سوی دوستان مطرح شد شما شرط موفقیتش را باج دادن به شما وعمل کردن براساس منویات جنابعالی دانستی اما اینبار هم بر آب شدن نقشه ات را به عینه مشاهده نمودی تا اینکه از کف بدادی آنچه در پندارت همچون شطرنج بازان برای رساندن سربازی به پایان خط به امید بازگشت وزیر بازیت،،، اما جناب شهبازی این روزها اسیاب به نوبت شده ویکی پس از دیگری را بخاطر هوای نفس زیر غلتک بی انصافی له کردیم اما فراموش نکن این روزها باتمام داشته ها و نداشته ها میگذرد اما میرسد هنگامه ای که خود را زیر غلتکی که استارت بداخلاقیش را این روزها خودت ودوستانت زدی دنیا دار مکافات است واسیاب این روزها به نوبت،
و چه ناجوانمردانه زحمات دولتی خدمتگزار را هیچ خواندی و در شب افتتاح پروژه ی عظیم کشت وصنعت افسار خود را از عقل و وجدانت ربودی وبه شهوتی برامده از میل شخصی ات سپردی».

و اما پاسخ من:
یکم: باید به عرض این دوست بزرگوار برسانم تا جایی که خودم را می شناسم و دیگران مرا می شناسند. آدم عقده ای نبوده و نیستم چون زندگی را درک کرده و به درستی از آن استفاده کرده و لذت می برم.
دوم: آدم تمامیت خواهی نبوده و نیستم اگر بودم که می بایست عرصه بر آدم های مثل شما تنگ می کردم که تا کنون نکرده‏ام باور بفرمائید نکرده ام!
سوم: آدمی نیستم که نقشه بکشم . تنها یک بار نقشه کشیدم و آن هم نقشه آلاچیقی بود که برای فرار از آدم های مثل تو به آن پناه بیاورم و عجب نقشه قشنگی بود این نقشه که تا کنون افرادی مثل تو نتوانسته اند نقش بر آبش کنند.
چهارم: علی گودرزیان دوست و برادر من است جهت اطلاع شما باید عرض کنم قبل از اینکه خبری از مطرح شدن من برای کانون پرورش فکری لرستان باشد علی پیشنهاد من بود برای این پست اما باز هم آدم های تنگ نظر و زیاده خواهی مثل شما آنچه شایسته خودتان بود در مورد این برادر بزرگوار انجام دادید. به گمان من علی گودرزیان شایسته گی زیاد دارد خیلی بیشتر از آدم های که امروزه در حوزه فرهنگ لرستان پست های را غصب کرده اند.
پنجم: درست یادم هست بزرگواری که در استانداری مقامی دارند. از من پرسیدند از طرف کدام گروه سیاسی برای این پست معرفی شده اید. که انگشت حیرت بر دهانم چسبید که کودکان و نوجوانان بی پناه را به سیاست و گروه چه ارتباطی دارد. این مقام مسئول از من نپرسید که چه برنامه های برای کودکان و نوجوانان این دیار دارید. خوشحالم که این اتفاق نیفتاد و من مدیر کل نشدم چون می بایست با این تفکر کودکان و نوجوان معصوم هم استانی ام را قربانی سیاست بازی افراد کنم که این در توان من نبود.
ششم: باید به عرض شما برسانم که عجب آسیابان خوبی هستید و نوبت را می شناسید. شک نداشته باشید که این آسیاب خوب می چرخد و نوبت هرکس که باشد سراغش می آید.
هفتم: شنیده ام ابراهیم آقامحمدی نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی شهرستان خرم آباد و حومه حرف های زیادی در باره کشت و صنعت لرستان دارد راستی از آقای استاندار پرسیدید چرا ایشان دعوت به این جلسه نشده است.
هشتم: اتفاقاً دولت تدبیر و امید را ما دوست داریم و همین دوست داشتن است که دغدغه ما شده که چرا افرادی پست های این دولت را گرفته اند که اعتقادی به آن ندارند.
عبدالرضا شهبازی/ بلوطستان
خرداد ۹۵
@abdolrezashahbazi

  1. احمدی راد

    اینهایی که بر علیه شهبازی نوشته اند بر علیه گودرزیان هم با نام مستعار نوشته اند خیلی هم آشنا هستند کسانی اند که از این نوشته ها وحشت کرده اند

    • ناشناس

      آقای شهبازی نویسنده ای شجاع و عزیز هستند بیخودی تخریب نکنید اگر درد دارید

  2. مصطفی مدهنی

    جناب آقای شهبازی این پاسختان به نوشته شخصی که گفتید تهش چه شد؟!
    البته که بلوطستان این متن را چاپ نمی کند اما بعنوان یک منتقد بخشی تنها بخشی بازهم تاکید کنم بخشی از انتقادها روی نکات شما چند نکته عرض کنم:
    یکم باور نمی کنم عقده ای نباشید که اگر نبودید یکهویی یادتان نمی افتاد بعد از سه سال از عمردولت در تلگرام فعال شبانه روز شوید آنهم بیشترجاهایی که همان عزیزمان علی گودرزیان باشد.
    دوم این چه مسلکی است که وقتی طرفتان را نمی شناسید به او میگویید جایی برای ادم هایی مثل شما تنگ نکرده ام.چطور تا شما نقد کسی را بنویسیدشاعرواستاد هستید و تا کسی نقدشما می نویسد می شود تنگ نظر!،،،شایدبنده خدا از ترس همین انگ زدنهای شما با اسم مستعارجواب داده
    سوم که آلاچیق مبارک
    چهارم این علی گودرزیان چقدر آدم همه فن حریفی است که از فنی وحرفه ای تا معاونت متوسطه آموزش و پرورش تا کانون پرورش فکری آمادگی خدمت به خلق الله را دارد و بعد ای کاش ایشان در مصاحبه معاونت متوسطه رد نمی شد که الان داغ ما کمتر بود.بعدهم برادر من،از هرخانواده یک پست بس است.داداش عزیزایشان پست گرفته اند به خدا کافی است.
    پنجم شما که آزاده ای و آزادمرد یک سوال :وقتی آن مرد ضعیف الفکر در استانداری ازشما پرسید ازطرف کدام جریان سیاسی امدید و شما حیرت کردید مردانه بگویید همانجا روبروی خودش چه جوابی دادید تا ما همه الان برایتان هورا بکشیم….اینکه تازه یادتان بیفتد او چه گفت و شما در رویا چه جواب دادید که استاد شهر است.
    ششم قبول دارم.
    هفتم به هردلیلی که دعوت نکرده مگر اقامحمدی نماینده بوده که دعوت شود.روزی که وزیرامدند نماینده ما بیرانوندی بود ملکشاهی راد.اقامحمدی چطور چهارسال نه سه سال نه دوسال پیش یادش نبود علنی حرفهایش را بزند
    هشتم شما اگر دولت تدبیر وامید را دوست داشتی به همان معلمی کفایت می کردی یادتان نرفته که قهرتان در علوم پزشکی که چرا جایگاه ندارید و روابط عمومی چرا…بگذریم انشالله که خیر است.
    بلوطستان که سانسور نداشته تا به حال انشالله منبعد هم ندارد

  3. رفیعی

    اقای مدهنی نکنه شما هم سینه چاک این حضرات شده اید ؟

  4. شجاع

    تخریب چقدر زشته به نظرتان اگر کسی نقد کرد باید تخریب شود چون در کلامش حقایقی نهفته است ؟

  5. علی پایدار

    جناب آقای s و مدهنی و…
    خیلی تمایلی ندارم به آدم های بی هویت پاسخی بدهم!
    اما دوست ناسپاس و بی تبارم که نامت یادآور “اشعث ” های تاریخ است.
    این روزها مسخره ترین مطالبتان را گاهی مرور می کنم و می خندم به خودم که روزی ….
    دوست ناسپاسم
    نخست این که بتده به هیچ مصاحبه ای برای معاونت متوسطه دعوت نشدم و البته خلق خدا می داند که اگر دعوت می شدم دست کم دراین مصاحبه پذیرفته می شدم.
    دوم این که کسی ما را برای فنی و حرفه ای و کانون پرورش فکری معرفی نکرده است و اگرهم معرفی می کردند کارناشرعی نکرده بودند عاقلان دانند که بنده در حوزه ی کودک کارکرده ام و فنی و حرفه ای هم مبحث تکنولوژی فکراست.
    سوم این که برادرمن شاغل فنی و حرفه ای است با فوق لیسانس مهندسی مکانیک خودشان شخصیت حقیقی دارند چه ربطی به شبیه سازی من دارد و هیچوقت و تاکید می کنم هیچوقت برای مدیریت ایشان هیچ تلاشی نکرده ام و اداره ی فنی و حرفه ای را یکی از ظرفیت های بسترساز برای کارآفرینی می دانم و بارها گفته و نوشته ام که باید این ظرفیت شناسایی شود .
    تاکید کردم تا خوانندگان فرهیخته بدانند شما دروغگو هستید همین!
    نوشتن من درهمه ی حوزه ها ویژگی کار رسانه ای است. خبرنگاربه همه ی حوزه ها سرک می کشد و البته این حوزه ها که گفته اید دوراز حوزه ی دانش من نیست!
    بهتراست از پشت s و مدهنی و … خود را بیرون بکشید و مردباشی و حرفت را بزنی
    ع پایدار

  6. رضایی

    چون ستایش گر نبودی مدیر کل نشدی

  7. حیدری

    هر کس رموز دسترسی به مدیریت را در لرستان بلد باشد می داند چطور مدیریت کند اگر احمدی نژادی بودی قطعا مدیر کل می شدی

  8. سعیدی

    هر کسی در این وانفسای فرصت طلبی مدیر نمی شود برادر سعی کن توجه کنی که مدیر شدن رمز و رازی می خواهد که اصلاح طلبان بلد نیستند

  9. سیاوش مریدی

    از نوشته های شهبازی واقعا لذت می برم و کیف می کنم نویسنده ای چنین در مقابل استاندرا می ایستد

  10. لرستان

    چون …نبودی مدیر کل نشدی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان