شما اینجا هستید
اجتماعی » نمایندگان لرستان کجا هستند؟

وحید آریافر / این روزها گرانی در همه اقلام و موضوعات، حرف اول را می‌زند. از بازار آشفته مسکن و خودرو تا مایحتاج ضروری و حتی شایعات کاذب در خصوص گرانی قوت غالب مردم ایران.

همه بحث‌ها و گفتگوها در محافل رسمی و غیررسمی و خانگی به گرانی سرسام‌آور و افسارگسیخته ختم می‌شود و انتقاداتی که با کمی نرمش علیه دولت مردمی دکتر رییسی به گوش می‌رسد.

این انتقادات علاوه بر اصلاح‌طلبان و عامه مردم؛ کم‌کم از جبهه اصولگرایان هم به گوش می‌رسد و به دورود و رحمت به عملکرد دکتر روحانی ختم می‌شود. اما در بین این همه انتقاد، سکوت عجیب بهارستان نشینان جای تعجب دارد که چرا در دو هفته گذشته انتقاد یا بیانیه و یا حتی گفتگویی از نمایندگان در دفاع از مردم به گوش نمی‌رسد.

مردم لرستان نیز با داشتن رتبه‌های فقر و فلاکت و دهها رتبه برتر در بیکاری و تعطیلی کارخانجات و …. و با داشتن ۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی هم از این سکوت در رنج هستند.

به راستی، نمایندگان مجلس انقلابی چرا و به چه دلیل در خصوص این گرانی سکوت کرده‌اند؟!  مگر آنها وکیل مردم در مجلس نیستند؟ آیا سکوت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به نوعی همراهی با دولت انقلابی و مردمی است؟

به هر حال، مردم در انتظار شروع هفته جدید و پایان تعطیلات عید فطر هستند تا نمره‌ای ماندگار به وکلای خود در مجلس شورای اسلامی در خصوص مبارزه و مقابله با گرانی سرسام‌آور بدهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان