شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نمایندگان مردم لرستان، نمایندگانی ولایت‌مدار هستند

IMG_20150529_131053

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:‌ تفکرات جناحی و سیاسی را باید برای پیشرفت لرستان کنار گذاشت و در راستای جذب و نگهداری سرمایه‌‌های این استان تلاش شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در خرم‌آباد اظهار کرد: انتظار ما از دولت رقم زدن آینده‌ای درخشان برای ایران است که در این دولت کریمه دو خصوصیت باید وجود داشته باشد، یکی اینکه عزت اسلام و مسلمانان دیده شود، دوم اینکه شاهد خواری و ذلت مستکبران باشیم که این دولت از این خصوصیات برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم مردم را به سوی خدا دعوت کنیم که در این صورت مسائل و مشکلات حل می‌شود، افزود: اگر مردم را به سوی خودمان دعوت کنیم مشکلات حل‌شدنی نیست، زیرا همه عزت از آن خداوند است و ما باید مردم را به سوی خداوند متعال دعوت کنیم.

میرعمادی یادآور شد: باید از خدای متعال بخواهیم که مردم ایران را الگوی دنیا قرار دهد که امروز خوشبختانه این طور است و اگر از دیگر نقاط جهان اقداماتی صورت می‌گیرد برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، زیرا امروز انقلاب اسلامی ما به کمال رسیده و رهبری مردم دنیا را عهده‌دار است.

به گزارش فارس امام جمعه خرم‌آباد گفت: نمونه به کمال رسیدن انقلاب اسلامی انرژی هسته‌ای ایران است که ۶ ابرقدرت دنیا یک طرف و ایران اسلامی هم یک طرف است و این نشان می‌دهد انقلاب اسلامی با صلابت در مقابل تحریم‌های ۳۷ ساله ایستادگی کرده است و امروز با قاطعیت و صلابت در دنیا و منطقه حرکت می‌کند که این نشان‌دهنده وجود مردمی آگاه و با بصیرت و رهبری تیزبین و مقتدر است.

میرعمادی با اشاره به اینکه آینده ایران اسلامی بسیار روشن است، تصریح کرد: با وجود بدنام کردن اسلام توسط گروه‌های داعشی و تکفیری، اسلام به عنوان تنها دین برتر در جهان می‌درخشد. انقلاب اسلامی ایران بستری را فراهم کرد که این بستر زمینه عدالت‌خواهی، عزت و کرامت شد.

*مجلس عصاره‌ای از افکار مردم است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جایگاه مجلس شورای اسلامی بالا و نقش نمایندگان نقشی تأثیرگذار است؛ زیرا اگر مجلس نبود معلوم نبود سرنوشت مردم و کشور چه می‌شد؛ از این رو مجلس عصاره‌ای از افکار مردم است.

میرعمادی یادآور شد: مجلس جلوی بسیاری از مسائل را گرفته و در بحث هسته‌ای تنها عاملی که می‌تواند جلوی زیاده‌خواهی‌ها را بگیرد، مجلس شورای اسلامی است؛ زیرا نقش نمایندگان یک نقش حساس و کلیدی است.

وی افزود: در دوره نهم مجلس شورای اسلامی شاهد نقاط قوت خوبی بوده‌ایم و چون مواضع روشن و شفاف و قاطعی دارند، جا دارد از آنها تشکر کنیم.امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم لرستان مردمی ولایت‌مدار هستند، پس نمایندگان ولایت‌مداری می‌خواهند. اگر این گونه نباشد ظلمی است در حق آنها، از این رو باید گفت که نمایندگان مردم لرستان، نمایندگانی ولایت‌مدار هستند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نقاط قوت نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی حضور خوب در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی بوده و نطق عمومی و علنی نمایندگان بیشتر از سال گذشته است که جا دارد از عملکرد این نمایندگان در رابطه با حوزه‌های انتخاباتی و استان لرستان تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: به اعتقاد من ظرفیت‌های خوبی در لرستان وجود دارد که اگر خوب استفاده کنیم می‌توانیم درست عمل کنیم که یکی از این ظرفیت‌ها وحدت و تعامل و دوری از تنش است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه باید این ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را ببریم، عنوان کرد: امروز همه باید تلاش کنند به دور از تنش و جنجال درد استان لرستان که همان درد بیکاری است را برطرف کنند.

میرعمادی یادآور شد:‌ ظرفیت دیگر بعد نظارتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است که باید از انحراف تسهیلات بانکی جلوگیری کنند و در راستای توسعه استان لرستان افراد توانمند را شناسایی و برای سرمایه‌گذاری در لرستان کمک کنند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: تفکرات جناحی و سیاسی را باید برای پیشرفت لرستان کنار گذاشت و از این رو باید در راستای جذب و نگهداری سرمایه‌گذاران تلاش شود و نمایندگان پای کار باشند و در زمینه فرهنگ‌سازی که وظیفه همه ماست باید زمینه را برای مردم فراهم کنیم و از فرهنگ تخریب همدیگر پرهیز شود.

میرعمادی افزود: وحدت و همدلی برکت است و ما هم از این وحدت و همدلی استقبال می‌کنیم، زیرا زیر سایه وحدت می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان