شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نگاه ما توسعه‌ ورزش‌ در لرستان است/ایجاد نقشه‌ی راه و زیرساخت‌های مناسب

قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: نگاه ما توسعه‌ ورزش‌ در استان است.به گزارش بلوطستان به نقل از ایسنا فرهاد دیناروند در جلسه بررسی مشکلات باشگاه خیبر خرم‌آباد که با حضور دکتر ستاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار شد، بیان کرد: توسعه‌ی ورزش باید بر اساس عدالت در تمامی مناطق استان و با همکاری همه‌ی افراد و مسئولان انجام شود.

وی اظهار کرد: ورزش عامل اصلی سلامت، پویایی و نشاط افراد جامعه است و باید در سبد خانوار قرار گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هدف و اولویت اصلی اداره کل ورزش و جوانان لرستان رساندن ورزش استان به جایگاه اصلی خود در کشور است، افزود: نگاه ما به توسعه‌ی ورزش، نگاهی هدفمند است.

دیناروند از حضور و سرمایه‌گذاری مجموعه خیبر در ورزش استان قدردانی کرد و گفت: ما در اداره کل ورزش و جوانان لرستان سعی داریم شرایط را برای سرمایه‌گذاری مطمئن توسط بخش خصوص در حوزه ورزش فراهم کنیم.

قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان لرستان در ادامه صحبت‌هایش گفت: برای اینکه ورزش استان متحول شود باید نقشه‌ی راه داشته باشیم و از همه مهمتر زیرساخت‌های مناسب را با کمک بخش خصوصی نیز فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حوزه ورزش به جهات مختلف برای استان موضوعیت دارد، به دنبال توسعه فعالیت‌های ورزشی از منازل تا پله‌های قهرمانی هستیم.

این مسئول تصریح کرد: سازوکارهای حمایت از ورزش استان شکل گرفته و منابع و مصارف آن مشخص است.

دیناروند با بیان اینکه برنامه داریم زیرساخت‌های ورزشی لرستان را متحول کنیم، به ورود بخش خصوصی به احداث پروژه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: براساس ماده ۲۷ و ۸۸ می‌توان تعدادی از پروژه‌های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان لرستان تاکید کرد: در شرایط فعلی باید از همه فضاهای موجود برای توسعه ورزش در استان استفاده کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان