شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نگویندهرکس با « من » بوده بایستی از امتیاز ویژه برخوردارشود

img_4449-520x245
 

امام جمعه پلدختر گفت:  مسئولان بدانند هیچ مسئولیتی ماندگار نیست . به گزارش بلوطستان حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با بیان این مطلب افزود: مسئولین نباید کاری کنند که مردم به دلیل تعلقات شخصی یک مسئول نسبت به نظام دلسرد شوند.

وی تصریح کرد: مسئولان نگویند هرکس بامن بوده بایستی ازامتیاز ویژه برخوردارشود.وی با بیان اینکه مکررا به برخی مسئولین شهرستان در این خصوص تذکراتی داده ایم ،اظهار داشت: مردم نظام راخلاصۀ دررفتارو عملکردمسئولان می بینند و نباید به گونه ای رفتار شود که در مردم دلسردی ایجاد شود.

امام جمعه پلدختر افزود: برخی مسئولان ملاک و میزان خدمت به مردم راهمراهی وهمفکری سیاسی باخود قرار می دهند که درست نیست.وی با انتقاد شدید از ازعملکرد و رفتارهای برخی سیاسیون ومسئولان گفت:  مسئولین درانجام وظایف خود بایستی همۀ مردم را یکسان بدانند ،نه اینکه بگویندهرکه بامن بوده بایستی از امتیاز وحق ویژه برخوردارباشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری ادامه داد:  مسئولان وهمۀ کسانی که بواسطۀ این مردم به جایگاه هائی رسیده اند باید بدانند که این مسئولیت ها برای هیچکس ماندگارنبوده و نباید همه چیز را فدای تعلقات شخصی کنند.

وی گفت:  این نظام و انقلاب اسلامی به‌راحتی به دست نیامده ضمن تذکر و یادآوری مسئولان باید بدانند که در چه جایگاهی قرارگرفته‌اند و مواظب اعمال خود باشند.

امام جمعۀ پلدختر گفت:  بی عدالتی مسئولان باعث دلسردی مردم نسبت به نظام وهرمسئولی که موجبات دلسردی مردم نسبت به نظام رافراهم نماید بایستی با او برخورد شود. وی خطاب به مسئولان و کسانی که توسط مردم به جایگاه هائی رسیده اند گفت: برخی نگویندهرکس با « من » بوده بایستی از امتیاز ویژه برخوردارشود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد سوری اظهار داشت:  مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به‌ویژه شهرستان پلدختر نسبت به شهدا که بهترین متاع را تقدیم انقلاب کردند وظیفه‌دارند عدالت را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه  مسئولان نباید تنها به کسانی که با آن‌ها بودند توجه کنند،افزود:  مسئولین باید نسبت به همه مردم که ولی‌نعمت انقلاب هستند احساس وظیفه کنند.

امام‌جمعه پلدختر گفت:  مسئولان نباید همه‌چیز را فدای تعلقات شخصی و مطامع دنیایی خود کنند مردم نظام را در دید مسئولان می‌بینند.وی افزود: مسئولان باید بدانند که مسئولیت برای هیچ‌کس ماندگار نیست و اگر مسئولی بی‌عدالتی کند مردم را نسبت به‌نظام بدبین می‌کند چرا باید مردم براثر تعلقات شخصی مسئولی نسبت به‌نظام دل سرد شوند باید با چنین افرادی برخورد شود.

  1. خانواده شهید

    باسلام
    من یه سوال ازمسولین عزیز دارم بنیاد شهیدکه نهاد مربوط به خانواده شهدا هست چرا سرکشی به خانواده شهدا فقط باچند خانواده ای صورت می گیردپس مابقی خانو اده شهدا چی اگه می گوییدما فقط باا والدین شهدایا فرزندان دیدارمی کنیم به اطلاع عزیزان می رسانم بعضی از شهدا قبل ازشهادت پدر یا مادر را از دست داد اندوبهترین دوران زندگی خود را در جبهه گذراندن وتشکیل خانواده هم نداد ه اندجای تاسف هست به فراموشی سپرده شوندکه خدای ناکرده باعث دلسردی برادر یاخواهرشهیدی از نظام شود وزیر لب بگویندشهیدما به فراموشی سپرده شدان شااله مسولین به این امر توجه کنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان