شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » هشدار به تضیع حقوق فرزندان شهدا در برخی ادارات پلدختر

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b3%db%b0_%db%b1%db%b1%db%b0%db%b9%db%b3%db%b9

امام جمعه پلدختر گفت: صاحبان انقلاب باید در متن باشند و در حاشیه نباید قرار گیرند. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با بیان این مطلب در یادوار ۶۳شهید دانش آموز پلدختر افزود: خانواده های شهدا یادگاران شهیدان و صاحبان اصلی انقلاب هستند و نمی شود فرزند یک شهید را چون مثل فلان فرد فکر نمی کند از اداره بیرون انداخته یا از فعالیت در یک حوزه بازداشته شود.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b3%db%b0_%db%b1%db%b0%db%b2%db%b8%db%b4%db%b7

وی تصریح کرد: حذف یادگاران شهدا و برخوردهای سیاسی با آنها قابل قبول نیست و هر آنکس که این رفتارها را انجام می دهد در مسیر حرکت و خواسته صهیونیست ها و اسرائیل در حال فعالیت است.امام جمعه پلدختر اظهار داشت: چه جوابی دارید برای خروج فرزندان شهدا از ادارات و بی اعتنایی به حقوق صاحبان اصلی این انقلاب ،اینها زیبنده انقلاب ما نیست و این حرکات قابل قبول نیست.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b3%db%b0_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b9%db%b2%db%b1

حجت الاسلام و المسلمین سوری خاطر نشان کرد: اگر کسی راضی به این کارها و این بی حرمتی ها به فرزندان شهدا شود در جبهه مقابل  انقلاب و خدمتگزار صهیونیسم به شمار می رود.وی افزود: کسی حق ندارد کوچکترین تعرضی به حقوق فرزندان شهدا و صاحبان اصلی انقلاب بکند و مسئولین استانی هم باید کمی به خود بیایند و با افراد خاطی برخورد شود.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b3%db%b0_%db%b1%db%b0%db%b2%db%b8%db%b3%db%b7

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهیدان را مروجان دین و مدافعان حقیقی اسلام ارزیابی کرد و گفت: شهادت آرزوی مردان خداست و انقلاب ما از این حیث که  ماهیتی دینی دارد از سایر تحولات جهانی متمایز شده است.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: شهدابه ندای ولی فقیه و رهبر خود لبیک گفته و در دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند که بالاترین ارزش است.

وی داشتن نیروی انسانی بسیجی و متعهد را از دیگر وجه تمایزهای انقلاب اسلامی با تحولات دیگر جهانی عنوان کرد و گفت: جهاد ما جهاد در راه خدا بود و مقام شهید و مجاهد در دین اسلام مقامی ارزشمند و والا است.حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری اضافه کرد: در جهاد ما بیشترین کسانی که خود را به خطر انداختند فرماندهان دفاع مقدس بودند که بی اعتنا به دنیا امیرانی بودند که به همراه سایر همرزمان خود اسیر دنیا نشدند.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b3%db%b0_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b7%db%b4%db%b5

وی ماندگاری شهدا را مطیع بودن آنها در بحث ولایت فقیه ارزیابی کرد و گفت: شهدا مشعل راه بودند تا ما راه را گم نکنیم.مدیر آموزش و پرورش پلدختر هم ارج نهادن به مقام شهدای دانش آموز را هدف برگزاری یادواره شهدای دانش آموز عنوان کرد و گفت: پلدختر ۶۳شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب کرده است.علیرضا افتخاری افزود: شهدای دانش آموز برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و رشادت های ملت بزرگ ایران هستند که جاودانه مانده اند و امروز باید برای نسل جوان الگو باشند.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b3%db%b0_%db%b1%db%b0%db%b1%db%b7%db%b5%db%b3

وی گفت: شهدای دانش آموز همکلاسی های دانش آموزان امروز هستند که در سنگر دفاع مقدس ایثار و جانفشانی کردند و امروز نسل جوان باید با الگو گرفتن از آنها در سنگر علم و اخلاق وظیفه خطیر خود را انجام دهند.

افتخاری تصریح کرد: شهید فهمیده الگوی نسل جوان و دانش آموز ماست که امام خمینی در وصف او جمله معروف رهبر ما آن طفل ۱۳ساله بود را بیان کردند و امروز به عنوان الگویی شاخص برای نسل جوان ما مطرح است.

گفتنی است با حضور امام جمعه ،معاون فرماندار و مسئولین شهرستان در پایان این یادواره از خانواده های ۶۳شهید دانش آموز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با لوح تقدیر تجلیل شد.

 
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان