شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » همدردی نمایندگان استاندار با خانواده دانشجوی ایلامی

photo_2016-11-10_16-42-03

نمایندگان استاندار لرستان ضمن سرکشی با خانواده دانشجوی ایلامی غرق شده در سیلاب خرم آباد با آنها ابراز همدردی کردند. به گزارش بلوطستان  نمایندگان استاندار امروز پنجشنبه با سفر به روستای ولی عصر”عج” از توابع شهرستان بدره ایلام ضمن اعلام همدردی با خانواده فروزان مراد وند پیام تسلیت استاندار  لرستان را به بازماندگان این دانشجوی ایلامی ابلاغ کردند.

در این سرکشی  مدیران کل حوزه استاندار ، امور زنان و خانواده  و معاون این حوزه  و مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان با استقبال و همراهی مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندرای ایلام ، فرماندار بدره و مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری ایلام به منزل دانشجوی جان باخته رفتندو  بعد از قرائت فاتحه و اعلام همدردی ، بهرام نژاد مدیر کل حوزه استاندار ، پیام مردم و استاندار لرستان را به اطلاع پدر ، مادر ، برادر ، خواهران و سایر بستگان فروزان مرادوند ابلاغ کرد.

photo_2016-11-10_16-41-51

مسعود بهرام نژادمدیرکل حوزه استانداری لرستان در این مراسم گفت:  گفتمان و فضای درونی این روزهای همه ی مردم و مسئولان استان بر گرفته از این حادثه تلخ است. وی افزود: همه ی اهالی لرستان اعم از مردم ، استاندار و سایر مسئولان ارشد استان و در کنار آنها رسانه ها و حتی هنرمندان لرستان خود را صاحب و میزبان این مصیبت و اتفاق می دانند و پی گیر چگونگی آن هستند.

بهرام نژاد به اقدامات استاندار لرستان بلافاصله بعد از این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر تاکیدات قبلی مدیر ارشد اجرایی استان مبنی بر اجرای مدیریت بحران ، ایشان همان شب اقدام به برگزاری نشست فوق العاده مدیریت بحران کرده و علاوه بر ابراز همدردی با خانواده حادثه دیده و حتی عذر خواهی از این خانواده و مردم ، از تمام مسئولان خواستند دلایل حادثه را به دقت بررسی کرده و نتایج را جهت اقدامات بعدی به ایشان اعلام نمایند.

photo_2016-11-10_16-42-16

لیلا سلاحورزی مدیر کل امور زنان و خانواده و ناهید پرویز پور  هم در ملاقات مادر و خواهران زنده یاد فروزان مرادوند ، دانشجوی فوت شده را دختر لرستان توصیف کرده و گفتند: بدون شک با حمایت مسئولان ارشد استان پی گیر حقوق قانونی ایشان و خانواده محترمشان هستیم.

شایان ذکر است خانواده زنده یاد فروزان مرادوند به گواه اهالی روستا و مسئولان شهرستان  از جمله  خانواده هایی هستند که با وجود تنگناهای مالی و معیشتی فراوان با عزت تمام ، همه فرزندان خود را در مسیر تحصیلات و مدارج علمی هدایت کرده اند.حضور خانم حافظی  ، همسر جانباز سرافراز سید نورخدا موسوی به نمایندگی از جامعه بانوان  لرستان هم از نکات قابل توجه این دیدار بود که به  با استقبال و تسلای خانواده دانشجوی ایلامی پرداخت.

گفتنی است خانم حافظی خاطرات حضور چند باره فروزان را در سرکشی به سید نور خدا برای خانواده و حاضران روایت می کرد که به شدت همگان را متاثر کرد.

photo_2016-11-10_16-41-45
photo_2016-11-10_16-41-26
 
 
 
 

  1. کامبیز نجات پور

    ای کاش قبل از اینکه حادثه پیش بیاید فکر پیشگیری باشیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان