شما اینجا هستید
اجتماعی » همه جریان ها دست به یکی کردیم که استاندار را بشکنیم / در لرستان متاسفانه فضای مجازی مسمومی داریم

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت : در لرستان متاسفانه فضای مجازی مسمومی داریم به طوری که هر تصمیمی می گیریم حاشیه ای درست می کنند .

به گزارش بلوطستان بهرام ستاری با بیان این مطلب در آئین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید پلدختر اظهار کرد: استاندار فرهیخته و مردمی داریم که تمام وقتش را برای توسعه استان گذاشته است اما همه جریان ها دست به یکی کردیم که بشکنیم استاندار را و اجازه ندهیم او کار کند .

وی افزود: یک مدیر یومی که شبانه روز دارد کار می کند اما برایش حاشیه درست می کنند ، علیه اش کار می کنند و  باید وقتش را بگذارد به فضای مجازی پاسخ دهد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت : چهل سال است رتبه یک بیکاری را دارید ، باوجود خدمات خوب نظام جمهوری اسلامی اما شکاف بین مردم و مسوولان در ادوار گذشته ایجاد شده است که باید ترمیم شود.

وی گفت : هر کس نتواند در جایی که خدمات می کند راهگشا و کارگشا و برنامه نداشته باشد به درد نمی خورد و به مردم خیانت کرده است

ستاری با بیان اینکه هیچ مشکلی در جمهوری اسلامی نیست که اگر مسئول اراده نکند حل نشود ، گفت : وضع موجود استان  به دلیل عملکرد برخی مسوولان در ادوار گذشته بوده است بنابراین  مسوولان نظام جمهوری اسلامی به ویژه در دولت سیزدهم باید مسوولیت را فراتر از وقت اداری بدانند و با تلاش جهادی و شبانه روزی مشکلات مردم را حل کنند.

وی تصریح کرد: مسوولان  باید در نظام جمهوری اسلامی برای رفع هر مشکلی برنامه‌ داشته و با کنار گذاشتن “نمی‌توانم و نمی‌شود” با نگاه مسوولیت پذیر نسبت به خدمتگذاری بی‌منت به مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

ستاری با بیان اینکه کم کاری و کم توجهی از هیچ مسوولی در نظام جمهوری اسلامی پذیرفته نیست ، گفت : معتقدیم  که باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات، ناممکن ها را به ممکن تبدیل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مسوولان باید به دور از راحت طلبی در برابر مردم احساس وظیفه کنند و بدانند که برای خدمتگذاری به آنها آمده اند.

ستاری افزود: عملکرد مسوولان باید به گونه‌ای باشد که مردم در سایه نظام جمهوری اسلامی احساس امنیت کنند که مسوولیت ها متعلق به همه مردم است و خدمت به مردم فراتر از اهداف حزبی و سیاست بازی است .

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. נערות ליווי

    This is the right website for anyone who wants to understand this topic. You understand so much its almost hard to argue with you (not that I really would want toÖHaHa). You certainly put a brand new spin on a subject that has been discussed for many years. Wonderful stuff, just wonderful! נערות ליווי באשדוד

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان