شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » وحدت اصولگرایان کوهدشت رنگ می بازد؟

akll
 

به گزارش بلوطستان سرانجام پس از سالها به رغم تمامی شکاف ها و اختلافات قدیمی علی امامی راد و حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی به حکمیت اصولگرایان این شهرستان رضایت دادند.
پس از بحث و تبادل نظر در نشست های مختلف بالاخره نظرسنجی بعنوان نهایی ترین راه حل برای تعیین نامزد نهایی اصولگرایان کوهدشت و رومشگان مطرح و به همین منظور تیمی از یک موسسه نظر سنجی مسئولیت این کار را برعهده گرفته و فعالیت خود را در این راستا آغاز کردند.
پس از شروع به کار این موسسه نظرسنجی بلافاصله شایعاتی در خصوص اختلاف نظر علی امامی راد و شاهرخی قبادی پیرامون نحوه نظرسنجی و عدم پذیرش آن از سوی امامی راد مطرح و به نظر می رسد روند وحدت اصولگرایان در حال رنگ باختن باشد . امری که به نظر می رسد اصولگرایان کوهدشت از ان نگران بوده و به هر طوری که بوده در سودای تعیین تکلیف این اختلاف تاریخی و نهایی کردن وحدت بین این دو نماینده ادوار مجلسی باشند که گویا قصد ندارند به هر نحوی که شده حکمیت را بپذیرند و عرصه را ترک کنند.
بر پایه این گزارش علی امامی را د با انتقاد شدید از نحوه نظرسنجی برای تعین نامزد نهایی اصولگرایان کوهدشت گفت: متاسفانه اجرای نظرسنجی با شیوه ی به دور از رعایت معیارهای اخلاقی و عملی صورت گرفته است. وی افزود: د قبل از اجرای نظرسنجی عده ای از دوستان آقای شاهرخی قبادی با مراجعه به خرم آباد و ناظرین نظرسنجی پیشنهاد داده اند که خروجی این نظرسنجی صرفا آقای شاهرخی قبادی باشد.
وی با بیان اینکه متاسفانه دوستان ما نظرسنجی را با انتخابات اشتباه گرفته اند ،گفت: آنها با دعوت از مردم بخش ها و آوردن نیرو از روستا در ساعات اولیه نظرسنجی پرسشنامه ها را به نفع رقیب اینجانب تکمیل کرده اند.
وی تصریح کرد: در ساعت اولیه نظرسنجی مطلع شدم که روش و اجرای نظرسنجی با شرایط توافق شده قبلی همخوانی ندارد و بد اخلاقی هایی در اجرا صورت گرفته که شاید مورد رضایت آقای شاهرخی قبادی نباشد اما بنده از شرایط پیش آمده در همان ساعت اولیه نظرسنجی هم به آقای شاهرخی قبادی و هم به دست اندرکاران اعلام کرده ام که این نظرسنجی فاقد اعتبار است. امامی راد افزود: در تایید سخنان اینجانب دو نفر از سه نفر اعضای محترم ناظر و مسئول اجرای نظرسنجی اعلام کرده اند که نظرسنجی مخدوش است و هیچ عقل سلیمی نتیجه یک نظرسنجی مخدوش را نمی پذیرد.
وی ادامه داد: من به وحدت و ائتلاف در چهارچوب دیگر گزینه های مطرح شده در شروع ائتلاف و حتی نظرسنجی که از سلامت کامل برخوردار باشد پایبندم.
علی شاهرخی قبادی دیگر نامزد احتمالی اصولگرایان کوهدشت نیز در این خصوص می گوید:دوستان اصولگرا و به ویزه آقای امامی برای وحدت تلاش های زیادی کرده اند که جای تقدیر دارد.
نماینده کوهدشت در مجلس هشتم افزود:در سفرهای بنده و برادرم علی امامی راد به رومشگان، کوهنانی و گراب بر اصل وحدت تاکید و دوشادوش همدیگر تبلیغ کردیم و با توافق طرفین این نظر سنجی زیر نظر جناب آقای ملکشاهی راد نماینده محترم سابق خرم آباد توسط یک موسسه معتبر انجام شده است.
وی با بیان اینکه طبق نظر آقای ملکشاهی راد نتیجه نظر سنجی بعد از تایید صلاحیت ها اعلام خواهد شد،گفت: بنده نیز با این پیشنهاد مخالفتی نکرده و صادقانه عرض می کنم که فعلا راه دیگری مورد قبول و توافق طرفین باشد وجود ندارد.وی افزود: قاطبه مردم و اصولگرایان شهرستان به مسائل واقفند و امیدوارم سرانجام کار مورد رضایت و خوشنودی عزیزان باشد.

  1. رضا

    گناه نابخشودنی است اگر هر کدام از این دو نفر به وحدت پای بند نباشند چون شکست حتمی می شود

  2. احمدی

    خنجر از …است!!!چرا باید اینجور باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان