شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » وقایع انقلاب و مبارزات با رژیم شاه برای جوانان بازگو شود

photo_2017-01-31_16-25-19

امام جمعه پلدختر گفت: امام خمینی (ره) آرزوی ائمه بزرگوار (ع) را در تشکیل حکومت دینی تحقق بخشید.به گزارش بلوطستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری در اواین روز از دهه فجر در دیدار مسئولان شهرستان پلدختر افزود:انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌های امام خمینی و نتیجه اتحاد و همدلی مردم ایران است.

وی با بیان اینکه وقایع انقلاب اسلامی و مبارزات با رژیم شاه برای جوانان کشور بازگو شود،اظهار داشت :باید یاد امام و شهدای عزیز را که بهترین چیز خود یعنی جانشان را فدای کشور کردند گرامی بداریم و این ارزش‌هایی را که آنها به خاطرش شهید شدند به نسل آینده منتقل کنیم.

photo_2017-01-31_16-19-46

وی با گرامیداشت فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود:امام خمینی “ره” و یارانش  ۱۴ سال شکنجه و تبعید شد امابه همان اندازه که رضاخان ذلت را برای کشور به ارمغان آورد حضرت امام (ره) عزت را به ایران و جهانیان داد.امام جمعه پلدختر گفت: ۱۲ بهمن یوم الله است و حضرت امام خمینی (ره) با ورود خود به میهن اسلامی ایران دست استکبار جهانی و رژیم ستمشاهی را برای همیشه از کشور کوتاه کردند.

سوری تصریح کرد: امام راحل به خاطر دین سختی ها و مشقت های فراوانی تحمل کردند و به ملت ایران و تمام ملت های آزاده جهان عزت ببخشند.امام جمعه پلدختر افزود: امام خمینی(ره) به دنبال معرفی یک حکومت الگوی اسلامی به جهان بودند تا مردم ظلم پذیر نباشند و علیه ظلم قیام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  کسی که حاضر است به خاطر به دست آوردن مسئولیت شرافت انسانی را زیر پا بگذارد چنین کسی نمی‌تواند سبب عزت برای یک ملت شود.

photo_2017-01-31_16-20-02

امام جمعه پلدختر گفت: اگر حکومت ولایی مقدمه حکومت حضرت ولی عصر (عج) باشد باید در خدمت دین باشیم چون ولایت فقیه ادامه‌دهنده ولایت ائمه (ع) است و فارغ از بحث سیاسی باید تابع ولی‌فقیه باشیم و براساس اعتقادات زندگی کنیم.

امام جمعه پلدختر گفت:  کسانی که مسئولند وظیفه‌شان بیشتر است و  کسانی که در هنگام مسئولیت آن را مثل چماق بر سر مردم می‌زنند اینها خائن‌اند و هیچ کس از خیانتکار حمایت نمی‌کند همچنین کسانی که بی‌تفاوتند در گناه آنها شریک اند.وی افزود: کسانی که مسئولند باید بدانند مسئولیت آنها در نظامی است که به راحتی به دست نیامده و انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های امام و شهیدان به دست آمده است.

photo_2017-01-31_16-20-12
به گزارش بلوطستان در اولین روز از دهه فجرمراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس شهرستان پلدختر نواخته شد.در آئینی که در مدرسه شاهد پلدختر برگزار شد امام جمعه پلدخترگفت: ملت ایران روزهای سختی تا پیروزی انقلاب پشت سر گذاشت زیرا در آن زمان همه قدرت ها در دست دشمن و بر علیه ایران بود اما ملت ایران با دست خالی و تنها با سلاح ایمان به رهبری امام راحل و اتحاد و همدلی به پیروزی رسید.

  1. سیدصادق محمدی وفایی

    تصمیمی از یک دیوانه
    درحالی که کودن ترین انسان ها هم می دانند آدمکش ها از کجا و کدامین کشورها به سوریه و عراق و لیبی و…سرازیر شدند .
    در حالی که همگان می دانند برجهای دوقلوی امریکا توسط چه کسانی منهدم شدند و در عصری که خشن ترین تروریستها از چچن ، انگلیس و… به جان بی گناهان افتادند و معدن شوم آنها آل سعود و وهابیت است ،ترامپ امریکا به بهانه مبارزه با تروریسم به جان ویزای شهروندان ایرانی و عراقی و… افتاده است .تروریستهای که هزاران نفر از عراق را سر بریده اند آزادند و مردم عراق که در ره مبارزه با داعشیان سرها داده اند بار دیگر مورد حمله ترامپ قرار گرفته اند؟
    جناب ترامپ اگر صداقت داری دولت گذشته امریکا را تحریم و تنبیه کن .به آنان بگو چرا در روز روشن تسلیحات نظامی بر داعشیان نازل کردند؟ چرا داعش را به وجود آوردند؟
    واقعا
    گنه کرد در بلخ آهنگری
    به شوشتر زدند گردن مسکری
    یا اهل عالم
    چون ترامپ رای آورد گفتند دیوانه از قفس پرید و بسیاری از شهروندان امریکا نیز نگران شدند که چگونه راز و رمز بمبهای اتم را به ترامپ بسپاریم اما من خیال کردم این از جوسازی های ایام انتخابات است حال با این دیوارهای که می کشد و این نوع تصمیمها که از او می بینیم باورم می شود که واقعا دیوانه از قفس پریده است https://telegram.me/seratsadegh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان