شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ولی الله، غول چراغ جادو یا قهرمان عقده گشایی مردم!


 

این روزها پرنده فروشی به نام “ولی الله رستمی نژاد ” از ته بازار روز خرم آباد، به تیتر اول خبرگزاری ها تبدیل شده است. ازرسانه های دیجیتال گرفته تا ملی و محلی وحتی بی بی سی!
امسال سال ولی الله رستمی نژاد است. او به منصبی دست یافت که آرزوی صدها کاندید شورای شهرخرم آباد است . همانهایی که این روزها تحصن واعتراض را تنها راهکار خود برگزیده اند ودر صف اول معترضان به نتایج آراجلوی فرمانداری و استانداری جایی برای خود دارند و ای کاش به اندازه یک چهارم ولی الله در دل این مردم جایی داشتند.
امسال سال “خروس” است وخروس نماد هوشیاری و بانگ دادن در هر بامداد است. بانگی برای بیداری و برخواستن، بانگی برای پریدن و بانگی برای هشدار دادن !
ولی الله چقدر دیر پروبال گرفت اما نشان داد درسی که از پرنده هایش گرفته است را فوت آب است . او به یک باره پرید و نشان داد که نباید همیشه در قفس ماند !
در خبرها داشتیم که عده ای برای انصراف ولی الله از شورا به تطمیع او هم دست زده اند. برخی قیمت انصراف ولی الله را یک میلیارد تومان!پیشنهاد داه اند. اما هرکسی خوب می داند که قیمت دل مردم بیش از این هاست. منصب ولی الله انتصابی نیست او انتخاب شده است انتخابی از سر اعتراض و انتخابی از سر درد.
این انتخاب اعتراض به چهار دوره ی پیشین شوراست. این انتخاب یک عصیان مدنی است از سوی مردم که بدانید کاری نکردید! نه در مجلس ونه در شورا، ولی الله در آغاز راه نام خود و خرم آباد را برسرزبان ها انداخت و ما امیدواریم اوهم چهار سال دیگراز زبان و از چشم ما نیفتند.

واحد تقی زاده -بلوطستان

  1. مهدی اسدی

    یعنی حال کردم این آقایی که به دلایلی اونطور مورد بی رحمی قرار گرفته در انتخابات پیروز شد.
    شاید همین سبب بشه یادی از کسانی بشه که با نهایت بی رحمی بهشون بی مهری شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان