شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ۲۲ هزار میلیارد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تنظیم شده است


 
 

استاندار لرستان در جلسه‌ی شورای بانک‌ها گفت:۲۲ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری تنظیم شده است.  به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند افزود: سال گذشته بانک‌ها عملکرد قابل دفاعی داشتند و باید از آن‌ها تشکر کرد، هرچند که برخی تولیدکنندگان گلایه‌هایی داشتند که این گلایه‌ها به بانک‌ها بر نمی‌گردد.

وی بیان کرد:  معتقدیم اقتصاد استان جدای از اقتصاد کشور نیست و اقتصاد کشور هم بانک‌محور بوده که می‌طلبد بانک‌ها در راه سرمایه‌گذاری تلاش بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد:  عمده‌ی سرمایه‌گذاران استان انتظار دارند که بانک‌ها منابع بیشتری در اختیارشان قرار دهند.استاندار لرستان گفت: در استان چالش بسبار بزرگی به‌نام بیکاری وجود دارد، که مختص استان نبود و در سراسر کشور چنین چالشی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: عبور از چالش اشتغال نیازمند سازوکار و همکاری‌های بین بخش خصوصی و بانک‌هاست.وی با بیان اینکه یک ‌مدیر انقلابی باید بتواند تسهیل‌گر خوبی برای کارآفرینان باشد،افزود: سالیانه حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر جویای کار داریم همراه با انباشتی از بیکاری که باید اقدامات انقلابی برای این افراد در دستور کار قرار گیرد.

بازوند گفت:  ۲۲ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در استان تنظیم شده است و این مهم می‌طلبد که بانک‌ها خودشان را آماده کمک به سرمایه‌گذاران نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان