شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پدرخوانده کارگزاران سخنران افتتاحیه کنگره

IMAGE634692676875363172

به گزارش بلوطستان به نقل از مثلث آنلاین، انگار همه منتظر تعیین تکلیف پرونده هسته‌ای ایران بود تا به بحث انتخابات ورود پیدا کنند. سکوت آنقدر بود که ناطق نوری روز گذشته گفته بود گروه‌ها سلانه سلانه به سمت انتخابات می‌روند و از این روند انتقاد کرده بود. حالا اما شرایط تغییر کرده. محمود احمدی‌نژاد گردهمایی خود را اواخر هفته گذشته برگزار کرد و کارگزاران از طرف دیگر آماده می‌شود تا ۱۵ مردادماه گردهمایی خود را برگزار کند. در همین حال خبر می‌رسد که قرار است سخنران افتتاحیه این مراسم هاشمی رفسنجانی باشد.

بعد از انتخابات سال ۸۸ و دستگیری تعدادی از اعضای این حزب و اعترافات آنها، این حزب تقریبا به محاق رفته بود. با این حال کارگزاران به شرایط و وضعیت دو حزب مشارکت و مجاهدین دچار نشد. اعضای کارگزاران در انتخابات سال ۹۲ فعال شدند. ابتدا از هاشمی حمایت کردند و در نهایت توانستند با کمک اصلاح طلبان حسن روحانی را به پاستور بفرستد.

کارگزاران بعد از این انتخابات دست به یک تغییر در شورای مرکزی خود زد و سه نفر را به این شورا اضافه کرد. اندکی بعد محمد هاشمی برادر اکبر هاشمی رفسنجانی با ناراحتی از این حزب جدا شد. حالا و در این وضعیت آنها با هدف هماهنگی و دستیابی به کرسی‌های سبز رنگ بهارستان، گردهمایی را در نیمه مرداد برگزار می‌کنند تا مقدمات کنگره این حزب که قرار است در آذرماه برگزار شود را آماده کنند.

یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در این باره به فارس خبر داد که سخنران این مراسم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یعنی هاشمی رفسنجانی است

  1. سید صادق محمدی وفایی

    به نام خداوند جان و خرد
    گله‌ی یک مربی از آزمون استخدامی آموزش و پرورش؛
    سالها انتظار به پایان رسید و بالاخره از آزمونی برای جذب مربیان پیش دبستانی نامی به میان آورده شد.به سابقه ی ۱۶ساله مربی بودنم نگاه می کردم ، به همان شانزده سالی که با قرآن بودم و نونهالانی که دست چپ و راست خویش را تشخیص نمی دادند قرآن خوان کردم.آن همه زحمت می کشیدم ولی ماهی ۲۰هزارتومان می گرفتم تا این که در سال شانزدهم به ماهی ۲۵۰هزارتومان رسید و از این مبلغ دو یست و پنجاه هزار هم صد هزارتومان نصیب بیمه می شد!
    چون پیامبر اسلام (ص) در مورد امید داشتن فرموده اند اگر امید را از مادر شیردهی هم بگیرید، به نوزادش، شیر نمی دهد. همه ی نامهری ها و سختی های کار، را به امید رسمی شدن تحمل می کردم.در پرتو همین امید هم در مقطع لیسانس در دانشگاه مشغول تحصیل شدم .
    اما اکنون که اطلاعیه ی جذب را مطالعه کردم امید جذب شدنم پژمرده شد زیرا متوجه شدم از پنج هزار نفری که جذب خواهند شد ۱۳۰۰نفر سهمیه (به حق)خانواده شهدا و ایثارگران است و۳۷۰۰نفرالباقی را از افراد لیسانس به بالا جذب خواهند کرد.
    آیا ۱۶سال سابقه ی کاری یک مربی با آن همه امتحانات کاربردی( در ضمن خدمت) ارزشی نداشت؟!
    پرسش بنده از عالی جنابان وزارت آموزش و پرورش این است این آزمون شما چه دردی را از مربیان پیش دبستانی درمان می کند؟!
    اگر از اول چنین آزمونی با چنین کیفیتی را در برنامه داشتید چرا از مربیان پیش دبستانی سخن گفتید؟!
    با این آزمون شما چند درصد از این همه مربی با تجربه و زجر کشیده جذب می شوند؟
    ای کاش و هزاران کاش بسیاری از این مربیان مکتب القرانی و پیش دبستانی از خانواده ها ی وزیر و یا برخی از نمایندگان محترم مجلس بودند تا از نزدیک مشکلات و گرفتاری های آنها را لمس می کردند و فکری اساسی و اختصاصی به حالشان می کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان