شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پرداخت ۱۹۶ میلیارد تومان بهای گندم به کشاورزان لرستانی / تامین هفت هزار و ۵۰۰ تن برنج و شکر با قیمت مصوب دولتی

۱۹۶ میلیارد تومان بهای گندم به کشاورزان لرستانی پرداخت شد. به گزارش بلوطستان حجت اله بیرانوند با بیان این مطلب گفت : از ابتدای فصل برداشت گندم در استان تاکنون بالغ بر ۲۶ هزار و ۲۶۱ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است که گندم های خریداری شده مربوط به مناطق گرمسیر می باشند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا بهای گندم به کشاورزان در کمترین زمان ممکن انجام شود ، افزود:  تاکنون ۱۹۶ میلیارد تومان بهای خرید گندم تضمینی به کشاورزان استان پرداخت شده و مابقی پول خرید گندم طی روزهای آینده به حساب کشاورزان پرداخت می شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار کرد: همچنین در این مدت ۱۱۰ تن کلزا نیز خریداری شده که روند خرید گندم و کلزا ادامه دارد.

بیرانوند گفت : امسال همچنین هفت هزار و ۵۰۰ تن برنج و شکر با قیمت مصوب دولتی توسط غله تامین شده که در حال توزیع می باشد و اقدامات صورت گرفته به گونه ای است که کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به هر اندازه که نیاز است تامین و توزیع گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان