شما اینجا هستید
خبری » پلدختر دارای ظرفیت های خوبی در عرصه ورزش است

 

رییس جدید ورزش و جوانان پلدختر گفت: ورزش در پلدختر دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که باید بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش بلوطستان به نقل از برنا مهرداد محمودی  در آیین تودیع و معارفه رییس ورزش وجوانان پلدختر که با حضور سیروس حسنوند معاون توسعه ومنابع انسانی ورزش وجوانان لرستان و جمعی  از روسای هیات ورزشی شهرستان برگزار شده بود با بیان اینکه از ورزش پلدختر شناخت کامل دارم ، اظهار کرد:  ورزش در پلدختر دارای ظرفیت های خوبی  است که باید  بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گیرد. وی با اشاره به اهمیت مسائل مالی در حل مشکلات ورزش شهرستان ، افزود: همه جا مسائل ، مشکلات  وتوقعات مربوط به ورزش وجود دارد   ولی باید براساس ظرفیت و داشته هایمان برای حل آنها  برنامه ریزی کنیم.

رییس ورزش وجوانان پلدختر با بیان اینکه  راه اندازی و احیای زمین چمن ورزشگاه شهید سرمالیان  مطالبه و  دغدغه مردم پلدختر است ، تصریح کرد: یک زمانی وضعیت  منابع آبی  خوب بود و از زمین های چمن طبیعی استفاده می شد  ولی  در حال حاضر  سیاست تغییر کرده و در برخی از نقاط حتی منابع  آبی به صورت چاه عمیق نیز  جوابگو نیست  لذا  به سمت احداث زمین چمن مصنوعی رفته اند اما چمن مصنوعی نیز  باید باکیفیت  باشد.

 وی همچنین بحث آموزش  را به عنوان یک موضوع مهم  در ورزش شهرستان   با اهمیت ارزیابی کرد  و گفت:  بحث  نظارت  بر تاسیسات ورزشی نیز  به عنوان  یک کار فنی و تخصصی باید مورد توجه قرار گیرد.

محمودی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت ها در راستای رشد و پیشرفت ورزش شهرستان پلدختر  استفاده می کنیم ، یادآورشد: با توجه به باوری که به بحث نشست های تخصصی دارم تلاش می کنیم با برگزاری   این نشست های تخصصی  با حضور مسئولین ازجمله  نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،  مدیر کل  و فرماندار مشکلات ورزش  شهرستان را  با هم اندیشی حل کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان