شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پنجاه و ششمین شماره بیان لر منتشر شد / با تحریریه ی جدید و مطالب خواندنی

پنجاه و ششمین شماره ی دوهفته نامه محلی بیان لر منتشر شد.  دکتر محمدجعفر ایرانی صاحب امتیاز این بیان لر با اعلام این خبر به بلوطستان گفت: تازه ترین شماره ی بیان لر با تیم جدید و سردبیر محمد بساطی امروز (پنج شنبه)منتشر شد و  بر طی امروز و فردا بر پیشخوان دکه های مطبوعاتی استان قرار خواهد گرفت.  مدیرمسئول  بیان لر اظهار داشت: همانطور که پیشتر  وعده داده بودیم شماره ی پیش رو  دارای مطالب خواندی و تولیدی است که امیدوارم مورد پسند مخاطبان فهیم قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بیان لر چهار سال پیش با شعار اولین نشریه ی تحلیلی استان لرستان آغاز به کار کرد و طی این مدت با فراز و فرودهایی مواجه بود خاطرنشان ساخت: همواره سعی بر آن بود رویکرد انتقادی-تحلیلی اش حفظ شود. اما متأسفانه مدتی در انتشار آن وقفه ایجاد شد با این حال امیدوارم تیم جدید و سردبیری آقای بساطی که سوابق خوبی در کارنامه ی مطبوعاتی  خود دارد شاهد انتشار مرتب آن باشیم.
دکتر ایرانی گفت من کسی که بتواند نشریه را از لحاظ محتوا و مطلب به سطح حرفه ای برساند انتخاب کرده ام امیدوارم مسئولین و مردم فهیم هم او را در بحث آگهی ها یاری کند تا خدای نخواسته مشکلات مالی در انتشارش وقفه ایجاد نکند.
شماره ی ۵۶ بیان لر دارای یادنامه ی دو صفحه ای کدخدا داوود عزیزپور با عنوان مردی از تبار خوبان است که به مناسبت چهلمین روز درگذشتش منتشر شده است.  گفتگو با اسماعیل دوستی(استاندار اسبق کهکیلویه و بویراحمد و عضو کشورای شهر تهران)، نقدی بر تاریخ غضنفری، گذری بر واقعه تلخ انتقال پتروشیمی لرستان به اراک، لرستان بیشتر از آنکه یک جغرافیا باشد یک تاریخ است، نگاه ابزاری به دهیاران و  عملکرد شش‌ماهه گذشته‌ی شهرداری کوهدشت از مهمترین مطالب  این شماره ی بیان لر به شمار می آیند.
bayan 56-1

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان