شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت درگذشت پدر شهید صارمی

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمیدرضا حنان در پیامی درگذشت پدر شهید محمود صارمی الگوی ماندگار جامعه خبری کشور،را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ، در این پیام آمده است :
پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت درگذشت پدر شهید صارمی
بسم الله الرحمن الرحیم
«انالله و اناالیه راجعون»
درگذشت حاج محمدرضا صارمی پدر بزرگوار الگوی ماندگار عرصه خبری کشور، شهید والامقام محمود صارمی را تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات را از پروردگار دو عالم و آن رب لایزال در خواست می نمایم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام آن مرحوم که با تقدیم فرزند عزیز خود، از ارزشهای اسلامی و عزت ملی پاسداری کرد،مصیبت وارده را به خانواده های معزز شهدا، جامعه گرانقدر عرصه خبر، خاندان محترم صارمی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات آن فقید سعید و اجر و پاداش الهی را برای بازماندگان مسالت می نمایم.
همچنین در بخش دیگری از این پیام  تسلیت آمده است : پدر شهید عرصه خبر  حاج”  محمد رضا صارمی “اسوه یک پدر صبور و والا مقام بود که فرزند خود را در سایه یک تربیت ولایی و نبوی در راه حقیقت و مبارزه با ظلم و ستم اهداء و نام او را در تاریخ مبارزات حق طلبانه دنیا جاودانه نمود .
در پایان این پیام ضمن ابراز همدردی از آن آرامش بخش عالم علو درجات و رحمت واسعه را برای آن فقید سعید خواهان است و برای خانواده معزز شهید “محمود صارمی” و بازماندگان آن مرحوم صبرجمیل ، بردباری مدید و اجر جزیل مقرر گرداند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان