شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پیامی که ماندگارشد!

 
Image result for ‫امام حسین‬‎
 

محرم ازراه می رسد تا نام حسین ع- این روشن ترین فریاد تاریخ- چون چشمه ای زلال، برذهن و زبان آزادگان جهان جاری شود.حسین ع یک مفهوم جهانی است، یک پرچم فراملیتی است جهان خود را باحسین ع معرفی می کند حالا دیگر حسین ع، تنها یک” نام” نیست یک مشرب، مکتب و مفهومی ازارزش های انسانی است.
آنان که همتبارآزادی و آزادگی و جوانمردی و شجاعت اند از ایل و تبارحسین اند!دل همه ی همتباران حسین ع مردان مرد و زنان زن که پیام آزاد بودن و زلت نپذیرفتن حسین برایشان مهم است دراین روزها به راستی پرازغرور و سربلندی می شود!چه قدرتی بالاتراز این که خود خود خودت، باشی !؟ این که دشمن نتواتد درمسیراراده ی شما خللی وارد کند!؟چه قدرتی بالاترازاین که چگونه مردن را خودت انتخاب کنی! به شکلی که جهانی را از عظمت اراده ی آهنین خود به کرنش واداری!؟
“نام” هویت است! حسین ع نامی جاودان و نامیراست!به راستی ما باید برای نداشته های خود، گریه کنیم و شاید گریه می کنیم! آنان که حسین ع را الگوی زندگی خود می دانند به” نام و نشان”حسین ع می بالند وازاین که خودرا از تبارمرام حسین می دانند پرازغرورو شکوهندگی می شوند.
حسین ع سربلند ترین یگانه ای است که جهان به خود دیده است.گزیده بگوییم : حسین ع، پیام ماندگاری است.شهادت حسین جهان را به همه ی جهانیان آزاده تسلیت و تبریک می گوییم!!

علی گودرزیان ع – پایدار/بلوطستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان