شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » لرستان گرفتار محرومیتی مزمن حاصل از کم توجهی مسئولین کلان شده است

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: امروز ایران بزرگ بیش از هر زمان دیگر به همگرایی و اتحاد در عین تنوع و دگرگونی سلیقه‌های سیاسی و فکری نیازمند است.

به گزارش بلوطستان محمد بیرانوندی  امروز (چهارشنبه ۱۴ مهرماه ۹۵) اظهار داشت: همه سردمداران دنیا بدانند که جهان و جهانیان بیش از اینکه نیازمند به جنگ و ستیز بین فرهنگ‌ها و تمدن‌ها باشند، نیازمند تفاهم، تعامل و گفت وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها است.

وی افزود: منطق، ادب و شجاعت تیم مذاکره‌کننده دولت جمهوری اسلامی ایران در برجام نمونه برجسته‌ای از منطق حسینی است. در کلام رهبر معظم انقلاب نکته بسیار زیبا و قابل تأملی آمده است که می‌فرماید جامعه سالم، جامعه ساکت نیست و این فرمایش حجت را بر همگان تمام کرده است که باید همگان حق آزادی بیان و آزادی قلم را رعایت کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: امروز ایران بزرگ بیش از هر زمان دیگر به همگرایی و اتحاد در عین تنوع و دگرگونی سلیقه‌های سیاسی و فکری نیازمند است، نگاهی ژرف به جهان ناامن پیرامون یاران بزرگ به ما می‌گوید که قدری باهم مهربان تر باشیم و پیش از آنکه بر ساز تفرقه بکوبیم در مسیر تمامیت ارضی ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و منافع ملی حرکت کنیم.

وی همچنین یادآور شد: در محضر خدا و مردم همه چیز روشن است که راه رستگاری و پیشرفت تلاش مسئولانه و جهادی و نگاهی عادلانه به توزیع منابع و ثروت‌های ملی است.

بیرانوندی در بخش پایانی نطق خود خطاب به ریاست جمهوری و وزرا گفت که استان لرستان با وجود ظرفیت‌های کم‌نظیر پیشرفت و توسعه در محرومیتی تاریخی حاصل کم‌توجهی مسئولان کلان گرفتار شده است.این نماینده همچنین به دیگر مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی به آنها شد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مردم لر جواهرند و رزمشان بیش از اینکه شنیدنی باشد دیدنیست و من امروز به عنوان نماینده همان مردم سلحشور عرض می کنم: رهبرا؛ فقر ، تنگدستی، محرومیت و بیکاری جوانان مردم لرستان بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنیست.

  1. لر اصیل

    این همه حرف زدی چقدر راجب لرستان بود فقط چند جمله مابقی صحبت ها غیر ضروری بود

  2. دانشجو

    پاراگراف آخر تمام درد لرستان را گقته

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان