شما اینجا هستید
اجتماعی » پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها و مسئولین محلی و سراسری

الهیار ملکشاهی، از قضات باتجربه لرستان بود که سال ۱۳۴۰ در رومشکان متولد شد، وی سال‌ها در سمت‌های معاونت دیوان عدالت اداری ایران، ریاست کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و مدیرکلی دادگستری استان‌های لرستان و کرمانشاه انجام وظیفه کرد و نمایندگی مردم کوهدشت و رومشکان را در ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نیز بر عهده داشت.

به گزارش بلوطستان، مراسم خاک‌سپاری پیکر الهیار ملکشاهی بناست روز دوشنبه ۲۷ بهمن ۹۹ ساعت ۳ بعدازظهر در زادگاهش رومشکان برگزار ‌گردد.
تحریریه بلوطستان درگذشت متاثرکننده‌ی این قاضی شناخته شده را به خانواده‌ محترم ملکشاهی و مردم محروم کوهدشت و رومشکان تسلیت می‌گوید و از بارگاه ایزد منان برای بازماندگان بردباری و برای درگذشته آمرزش الهی آرزو می‌نماید.

پیام‌های تسلیت مختلفی به همین مناسبت صادر شد. به گزارش بلوطستان حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه؛ محمدباقر قالیباف، ریس مجلس شورای اسلامی؛ سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان؛ سیدموسی خادمی، استاندار لرستان؛ حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، نماینده کنونی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا تاج‌گردون، نماینده‌ی پیشین گچ‌ساران، یحیی ابراهیمی، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، استاندار بوشهر، استاندار کهکیلویه و بویراحمد و مدیرکل امنیتی وزارت کشور ، نمایندگان اسبق کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرهای مختلف و شخصیت‌های گوناگون ملی و محلی در پیام‌های جداگانه درگذشت رئیس پیشین کمیسیون قضایی را غم‌مباد گفتند. در زیر بخشی از این پیام‌ها آورده می‌شود.

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه 

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف خبر درگذشت همکار ارجمند مرحوم آقای اللهیار ملکشاهی، قاضی محترم دیوان عالی کشور را دریافت کردم.

آن مرحوم در مسئولیت‌های قضائی و مدیریتی در قوه قضائیه و همچنین نمایندگی مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس نهم و دهم منشا خدمات قابل توجهی برای انقلاب و مردم بود.

بدینوسیله ضمن تسلیت به بازماندگان برای آن مرحوم مغفرت الهی در ماه رجب و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

✍سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه

 

پیام تسلیت  نماینده ولی فقیه در استان لرستان

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت نماینده سابق مردم شریف کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی مرحوم الهیار ملکشاهی موجب تأثر گردید .

اینجانب درگذشت این خدمتگزار مردم را به مردم متدین کوهدشت و رومشکان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحوم‌ آمرزش و برای همه بازماندگان ومنسوبین صبر و شکیبایی رادرخواست می نمایم.

✍سید احمدرضا شاهرخی

پیام تسلیت علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام درگذشت برادر ارجمند و پرتلاش، جناب آقای الهیار ملکشاهی، نماینده شریف ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان موجب تاسف و تأثر فراوان گردید. ایشان از نمایندگان دلسوز، ساعی و توانمند و رییس کمیسیون حقوقی و قضایی در دوره های نهم و دهم مجلس بودند که علاوه بر حضور مستمر و متکی به دانش و تجربه قضایی در امر قانونگذاری و نظارت، در پیگیری و رسیدگی به مسائل مردم و حوزه انتخابیه همتی وافر داشتند . اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این برادر خدوم به مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشکان و دوستداران و خانواده محترم ایشان ، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، از درگاه خداوند متعال، صبر و اجر مسألت می کنم .

✍علی لاریجانی

 

پیام تسلیت نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دوست و همکار گرامی مرحوم اللهیار ملکشاهی نماینده‌ی سابق مردم شریف کوهدشت و رومشکان در مجلس باعث تأثر و تألم فراوان گردید. او که از قضات و مدیران خوشنام و خدوم دادگستری بود، در کسوت نمایندگی مردم و در سمت ریاست کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نقش فعال و تعیین‌کننده‌ای در تدوین و تصویب لوایح و طرح‌های قضایی طی دو دوره‌ی نهم و دهم داشت.
اینجانب این ضایعه‌‌ی بزرگ را به همسر و فرزندان گرامی آن مرحوم و مردم شریف استان لرستان، بویژه شهرستان های کوهدشت و رومشکان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ در این ماه مبارک برای آن عزیز رحمت و مغفرت و برای خانواده محترم و بازماندگانش صبر و اجر مسألت دارم.

✍محمود صادقی
۲۵ بهمن ۱۳۹۹

 

پیام تسلیت استاندار اسبق لرستان

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون.
در گذشت غمناک عبد صالح،مرحوم حاج الهیار ملکشاهی ،نماینده سابق مردم شریف کوهدشت در مجلس شورای اسلامی را به خانواده داغدار ایشان ،دوستان و عموم اهالی شهرستان کوهدشت تسلیت عرض می کنم.
طی دو دوره خدمت در لرستان شاهد صفای باطن و خدمات صادقانه و پاک دستانه آن عزیز به حق پیوسته در مناصب ارشد قضائی و حقوقی به بندگان خدا بوده ام .صبر و شکیبائی بستگان محترم عزا دار را از خداوند منان خواستارم.
امید وارم به پاس نیت خیر و تلاش های خالصانه اش ، با اولیاء الله محشور گردد.
ان شاء الله
سید حسن رسولی
٩٩/١١/٢۶

پیام تسلیت نماینده اسبق شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی 

کل من علیها فان

هرکه روی زمین است دستخوش فناست.

(قرآن کریم)

خبر در گذشت برادرمان جناب آقای الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان آن مرحوم،از خدای رحمان برای ایشان رحمت واسعه و برای خانواده محترم و داغدارش صبر جمیل خواستارم.

✍اسفندیارپور

 

پیام تسلیت نماینده ادوار مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی

هوالباقی

خانواده‌های محترم ملکشاهی، جهانگیری، فامیل واقوام وابسته

با نهایت تأثر و تألم درگذشت جانسوز برادر عزیز، دوست داشتنی وصبور شادروان دکترحاج الهیار ملکشاهی را به همسر مکرمه،فرزندان برومندش و اخوان گرامیشان تسلیت عرض نموده،از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبروشکیبایی خواستارم.

✍دکتر علی کائیدی

 

پیام تسلیت معاون شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت آقای الهیار ملکشاهی نماینده شریف ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان موجب تاسف و تأثر فراوان گردید.بی تردید تلاش و اقدامات ایشان به عنوان نماینده و وکیل مردم کوهدشت ورومشکان و رییس کمیسیون حقوقی و قضایی در دوره های نهم و دهم مجلس همواره در یاد و خاطره مردم این دیار خواهد ماند. اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این برادر ارزشی، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نمایم.

✍مهندس بهروز مرادی

 

پیام تسلیت مدیرکل اطلاعات استان لرستان 

به گزارش بلوطستان متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

با نهایت تاثر و تالم مطلع شدیم که جناب آقای الهیار ملکشاهی، نماینده ادوار مردم شریف کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به رحمت ایزدی پیوسته است. بدینوسیله مصیبت وارده را خدمت خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، طلب آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستاریم. امید داریم برخورداری آن عزیز سفر کرده از آمرزش الهی، تسکینی بر مصیبت بازماندگان بوده و با اهل بیت علیهم السلام محشور گردد.

✍مدیرکل‌اطلاعات لرستان

 

پیام تسلیت فریده اولادقباد

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف درگذشت الهیار ملکشاهی، ریاست کمیسیون قضایی مجلس نهم و دهم در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان را تسلیت عرض می‌نمایم.

آن مرحوم یکی از نمایندگان نجیب و صبور مجلس دهم بود که به متانت و صبوری شهرت داشتند. این مصیبت را به خانواده، خاندان، دوستداران و مردم فهیم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان تسلیت عرض می‌کنم.

و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم سفر کرده، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان محترم صبر مسئلت دارم.

✍فریده اولادقباد/نماینده مجلس دهم و مشاور ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور

 

پیام مشترک استاندار بوشهر، استاندار کهکیلویه و بویراحمد و مدیرکل امنیتی وزارت کشور

کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَهُ الْمَوْتِ ۖ ثُمَّ إِلَیْنَا تُرْجَعُونَ

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت دکتر الهیار ملکشاهی،  نماینده فقید  ادوار نهم و دهم کوهدشت و رومشکان در  مجلس شورای اسلامی  موجب  تالم و تاثر گردید . آن مرحوم از چهره های شاخص و خدمتگزار در دو عرصه قضایی و تقنینی بودند که خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دادند و از هیچ کوششی در این زمینه فرو گذار نکردند ، ضمن عرض تسلیت به مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشکان ، خانواده و   وابستگان و دوستداران آن مرحوم برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال رحمت و علودرجات  و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می کنیم.

✍عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر

✍حسین کلانتری استاندار کهکیلویه و بویراحمد

✍ولی الله میرزایی اصل مدیرکل امنیتی وزارت کشور

 

پیام تسلیت مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش

“انا لله و انا الیه راجعون”

خبر درگذشت جناب آقای دکتر حاج الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم رومشگان و کوهدشت در مجلس شورای اسلامی که از مدیران دلسوز و چهره‌های ماندگار می‌باشد، چنان سنگین و جانسوز است که به سختی و دشواری در باورها می‌گنجد. لیکن در برابر تقدیر حضرت حق و مشیت الهی چاره‌ای جز تسلیم نمی‌باشد.

اینجانب این ضایعه‌ی بزرگ را به دیار رومشگان و قوم طرهان بخصوص به خانواده معزز، همسر گرامی ایشان، فرزندان و اخوان آن مرحوم، تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای آن فقید سعید از خداوند منان، علو درجات و نیز برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

✍گودرز کریمی‌فر

 

پیام تسلیت سید محمدمهدی شاهرخی  نماینده ادوار پنجم، ششم و هفتم مردم پلدختر  در مجلس شورای اسلامی

انالله وانا الیه راجعون

خبر درگذشت جانسوز همکار وصدیق ارجمند انسان وارسته جناب آقای دکتر #ملکشاهی (ره) که در همه مسوولیتهای قضایی وسنگر خدمتگزاری مردم درکسوت نمایندگی، چهره ای خدوم وموفق ازخود به یادگارگذاشت موجب تاثراینجانب گردید

ازخداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده آمرزش وبرای بازماندگان محترم صبر واجر مسئلت مینمایم.

✍ سید محمدمهدی شاهرخی

 

پیام تسلیت سرپرست دفتر نظارت شهرستان کوهدشت

انالله و اناالیه راجعون

الحمدلله من اول الدنیا الی فنائها و من الآخره الی بقائها

درگذشت نماینده فقید سعید ادوار نهم و دهم مردم نجیب و شریف طرهان بزرگ در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر حاج الهیار ملکشاهی را به مردم حوزه انتخابیه و خانواده داغدار، بستگان و دوستداران ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و طلب رحمت و غفران الهی برای آن عزیز سفر کرده و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسئلت دارم.

✍اکبر نظری

 

پیام تسلیت نماینده مردم  کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

◾️خبر در گذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر اللهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی باعث تأسف و تأثر فراوان گشت.

وزانت و ادب و آرامش در گفتار و کردار، از جمله ویژگی های برجسته اخلاقی آن فقید سعید بود.
ابعاد و مراتب خدمتگزاری ایشان در دو دوره نمایندگی مردم شریف کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در خور تقدیر و ارج گذاری است.

اینجانب این مصیبت را به عموم مردم عزیز این خطه و نیز بازماندگان آن مرحوم به ویژه به همسر و فرزندان گرامی ایشان و برادران محترم شان تسلیت عرض می نمایم.
از خدای سبحان برای روح آن مرحوم رحمت و مغفرت، و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانم.

✍محمدرضا مبلغی

 

پیام مشترک نمایندگان اسبق کوهدشت در مجلس شورای اسلامی 

گفتمش سیر ببینم مگر از دل برود
آن چنان جای گرفتست که مشکل برود
فقدان و درگذشت شخصیت جامع الاطراف و دوست‌داشتنی، برادرمان شادروان مرحوم دکتر الهیار ملکشاھی اسوهٔ دیانت و تقوا و پاکدستی و اخلاق موجب نهایت تاسف و تاثر گردید. آن مرد برجسته و نیکنام پرورش یافتهٔ طرھان بزرگ و نمادی برای منطقهٔ اصیل رومشکان و از مفاخر لرستانِ سربلند و خدمتگزاری لایق برای ایران اسلامی بود. او در کسوت قضا وجههٔ ھمتش رضای خدا و احقاق حقوق عامه و اجرای عدالت بود و در این عرصهٔ سخت و حساس در خدمت نظام و مردم چنان درخشید که مردم آگاھانه و از سر شوق دو دورهٔ متوالی او را به نمایندگی مجلس شورای اسلامی برگزیدند، تا در کنار دانش و تجربه و کاردانی، سفیر صلح و آرامش و بردباری آنان در جمع برگزیدگان ملت ایران و در سطح ملی و در مذاکرات و تصمیمات مجلس و نیز در ماموریتهای خارج از کشور مایهٔ سربلندی منطقه و استان باشد. اکنون در غم ھجرانش با دلی داغدار و چشمی اشکبار مصیبتِ غروبِ زودھنگامش را به جامعهٔ قضایی کشور و ھمهٔ علاقمندان و خانواده داغدارش تسلیت می‌گوییم. روحش شاد و راھش پر رھرو باد.
محمدرضا عباسی فرد ، اسماعیل دوستی

پیام تسلیت مرتضی ولی‌پور فرماندار اسبق خرم‌آباد

بسمه تعالی

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

هر از گاه در گذر زمان در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان می‌سراید…

ضایعه‌ی در گذشت برادر گران‌قدر جناب آقای دکتر ملکشاهی، نماینده ادوار نهم و دهم مردم شریف شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده، علوّ درجات و رحمت واسعه‌ی الهی برای ایشان و صبر و شکیبایی خانواده‌ی محترشان را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

✍با احترام مرتضی ولی پوری

 

پیام تسلیت فرماندار دلفان

درگذشت فقید سعید دکتر الهیار ملکشاهی نماینده سابق کوهدشت و رومشکان مورد تاسف و تاثر اینجانب شد.

فقدان او که چهره ای شاخص در عرصه قضایی و خادم و پرتلاش در عرصه قانون گذاری بود ، برای همه مردم دیار طرهان سنگین خواهد بود . این مصیبت را به عموم مردم کوهدشت و رومشکان و به ویژه خانواده و بستگان و اقوام وابسته تسلیت عرض می کنم .

✍نورالدین درمنان فرماندار دلفان

پیام تسلیت دکتر محمد خدابخشی نماینده الیگودرز

بسم الله الرحمن الرحیم

“انا لله وانا الیه راجعون”

ضایعه اندوه‌ناک درگذشت زنده یاد الهیار ملکشاهی نماینده پرتلاش و مردمی ادوار مجلس شورای اسلامی باعث تاسف و تاثر عمیق شد ایشان شخصیتی مردم دار و سیاستمداری وارسته و متخصصی امین در حوزه قضاوت بود که خدمات بی شائبه ای به نظام و مردم ولایت مدار لرستان ارائه نمود اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و مردم خوب و سرافرازکوهدشت و رومشکان برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارم
۲۵ بهمن ۱۳۹۹
✍محمد خدابخشی نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی

 

پیام تسلیت فرماندارالیگودرز

“انالله و اناالیه راجعون”

درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر الهیار ملکشاهی، نماینده‌ی سابق مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، در ادوار نهم و دهم و رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی وقت مجلس شورای اسلامی موجب تاثر و تاسف گردید.
اینجانب فقدان این چهره‌ی ملی را به مردم نجیب و شریف شهرستان‌های مذکور و خانواده‌ی داغدار و سایر بستگان تسلیت می‌گویم. از درگاه خداوند سبحان (جل و اعلاء) برای آن مرحوم رحمت واسعه الهى و براى بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت مى نمایم.
۲۵ بهمن ۱۳۹۹

✍ماشاءاله نعمتی فرماندار شهرستان الیگودرز

پیام تسلیت محمدتقی توکلی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی الیگودرز

«بسم اللّه الرحمن الرحیم»
اِنا لِلّه و اِنا اِلَیه راجعون

با دریغ و افسوس فراوان خبر یافتیم جناب دکتر الهیار ملکشاهی نماینده دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی دار فانی را وداع گفته و به جوار رحمت حق پیوسته است که برای اینجانب و همه دوستان و همکاران ضایعه ایی دردناک است، دکتر ملکشاهی اندیشمندی متفکر در حوزه قضا و راد مردی بزرگ در عرصه سیاست بود و فقدان او برای دوستدارانش جبران ناپذیر خواهد بود
اینجانب با اندوه فراوان این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم ملکشاهی و بازماندگان و دوستداران بیشمارش در استان لرستان و بویژه درکوهدشت و رومشکان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز وارسته رحمت و مغفرت و همنشینی با ارواح اولیاء مسالت دارم .

۲۶ بهمن ۱۳۹۹

✍محمد تقی توکلی

 

پیام تسلیت فرج‌اله مومنی فعال سیاسی کوهدشت

انا لله و انا الیه راجعون

به فرموده خداوند در کلام الله مجید ، هر جانی مرگ را خواهد چشید ” کل نفس ذائقه الموت” .
تجربه زیسته بشر نیز همین است و انسان میرا و از معبر مرگ عبور خواهد کرد و این سنتی جاری و ساری برای ابنا بشر است.

در گذشت جناب آقای الهیار ملکشاهی نماینده سابق شهرستانهای کوهدشت و رومشکان موجب تاثر خاطر شد. این مصیبت را به خانواده محترم و همچنین علاقمندان ایشان تسلیت گفته و از خدای عزوجل برای آن مرحوم رحمت‌الهی و برای بازماندگان داغدیده تسلی و دلْ آرامی را خواستاریم

✍فرج‌اله مومنی

پیام تسلیت شورای شهر کوهدشت

کلُّ نَفْسٍ ذَائِقَهُ الْمَوْتِ

ز مادر همه مرگ را زاده‌ایم

با کمال تأسف درگذشت الهیار ملکشاهی، نماینده سابق مردم شریف شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی را تسلیت عرض می‌نماییم.

از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم طلب مغفرت، آمرزش و رستگاری مسئلت داریم و به نوبه‌ی خود این مصیبت وارده را به خانواده محترم و دوستدارانش تسلیت عرض می‌کنیم

✍ ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر کوهدشت

 

پیام تسلیت مسئول دفتر نماینده کوهدشت در رومشکان

‍ بسمه تعالی

((کل نفس ذائقه الموت ثم إلینا ترجعون))
هر نفسی طعم مرگ را می‌چشد و سپس به سوی ما بازگشت داده می شود

دست اجل روزگار و ممر بودن دنیای فانی
این بار دست به سینه یکی از بزرگ رجال سیاسی و قضایی استان لرستان خاصتا طرهان بزرگ زد

و آن هم شخصیت شخیصی
مثل مرحوم دکتر اللهیار ملکشاهی که کسی در باورش نمی گنجد آن مرد بزرگ با تجارب کلان سیاسی قضایی امروز خبر ناگوار فوتش در رسانه ها دست به دست شود

لذا اینجانب بر خود فرض می دانم

به خانواده بزرگ ملکشاهی، برادران داغدار، و همسر مکرمه، و فرزندان و وابستگان به این خانواده
خاصتا به کوهدشت وخصوصا به رومشگان تسلیت عرض نمایم
و از خداوند منان در ماه رجب که ماه رحمت و مغفرت هست برای روح آن بزرگ مرد غفران واسعه و رحمت بی کران را طلب نمایم. باشد که در پناه لطف رسول اکرم صلی الله علیه و آله مورد شفاعت قرار بگیرد

✍احسان عوض نژاد

پیام‌های مردمی

غم‌مباد

خانواده محترم و معزای ملکشاهی
درگذشت زودهنگام حاج الهیار ملکشاهی سبب اندوه و تاثر همه‌ی ما شد.
هرچند زمان سفر بی‌بازگشت این عزیز نبود و زود از این سرای فانی کوچید، اما همان‌طور که حکیم فردوسی علیه‌الرحمه به درستی فرموده
سپهر برین گر شود زین تو
سرانجام خشت است بالین تو
و از جایی که کار چرخ گردون تا بوده همین‌بوده، بهتر آن است به تقدیر روزگار سر سپرده و دل به اراده‌ی الهی بست.
شریک غمتان هستیم و از باری‌تعالی برای آن تازه سفر کرده، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان بردباری و شکیبایی آرزو می‌کنیم.

علی غضنفری(از نوادگان امان‌اله‌خان سرداربهار)

 

◼◾انالله و انا الیه راجعون
ضایعه‌ی در گذشت قاضی گران‌قدر و حقوق‌دان برجسته و سیاست‌مدار باتجربه‌ی لرستان، جناب دکتر حاج الهیار ملکشاهی، نماینده دورهای نهم و دهم مردم شریف شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل باتجربه و خدمتگزار و دلسوز نظام جمهوری اسلامی را از صمیم قلب به خانواده محترمش تسلیت می‌گویم، از یزدان پاک برای آن عزیز سفر کرده، رحمت واسعه‌ی الهی و برای بازماندگان بردباری و شکیبایی آرزو می‌کنم.

  حاج حسین آزادبخت

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان