شما اینجا هستید
خبری » قاسمی؛ مدیر دبیرستان(متوسطه اول) پسرانه شاهد کوهدشت: پیش‌ثبت‌نام مدارس شاهد شروع شده است

قدرت قاسمی؛ مدیر دبیرستان (متوسطه اول) پسرانه شاهد با اعلام خبر بالا به بلوطستان گفت: دانش‌آموزان ابتدا باید به صورت اینترنتی پیش ثبت نام کنند و برای انجام این کار نیاز است وارد سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir شده و اطلاعاتشان را ثبت کنند.
وی افزود: ثبت‌نام از دانش‌آموزان پایه ششم (مقطع متوسطه اول) از تاریخ ۲۱ خرداد (ماه گذشته) شروع شده و تا ۱۰ تیر (ماه جاری) ادامه دارد.
قاسمی ثبت‌نام در مدارس شاهد را نیازمند شرایطی عمومی و اختصاصی دانست و شرایط عمومی را چنین عنوان کرد:
✔️دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری
✔️ رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموزان
✔️ التزام و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و تربیت دینی
✔️ رعایت  آئین‌نامه‌ای انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد

مدیر دبیرستان متوسطه اول شاهد کوهدشت در گفت‌وگو با بلوطستان تاکید کرد:
وضعیت تحصیلی متقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد باید خیلی خوب باشند و در همه دروس قوی باشند تا بتواند در این مدارس ثبت نام نمایند، کسانی که تنها در یک یا چند درس خوب یا خیلی خوب هستند امکان ثبت‌نام ندارند.
قاسمی در تشریح شرایط اختصاصی  هم گفت: اولویت ثبت نام با فرزندان ایثارگران و خانواده‌های شاهد است  ولی نوه‌های رزمندگان و جانبازان هم می‌توانند در مدارس شاهدثبت نام کنند.
وی افزود: فرزندان فرهنگیان، کارکنان بنیاد شهید، خیرین مدرسه‌ساز و دانش‌آموزانی که در مسابقات حفظ مفاهیم قرائت قرآن و نهج‌البلاغه و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی رتبه استانی کسب کرده‌اند نیژ از جمله افرادی هستند که امکان ثبت نام در مدارس شاهد را دارند.
مدیر دبیرستان پسرانه شاهد کوهدشت احراز شرایط عمومی دانش آموزان را از طریق بررسی سابقه‌ تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: این مهم با حضور افراد و والدین‌شان صورت می پذیرد و مسئولیت ثبت‌نام ورودی به عهده ستاد ثبت نام مدرسه و در ادامه تحصیل به عهده شورای مدرسه می‌باشد.

 

 

  1. عباس دارایی

    جناب آقای احمدی با سلام
    مطلب آقای حسنوند توهین نبود / اساسا او در زمره چهره های سیاسی آرام و بی حاشیه است ، در این که این دولت یا هر دولتی باید نیروهای منتسب با خود را به کار گمارد تردیدی نیست زیرا در آن صورت است که در پایان دوره مسئولیتش پاسخگوی عملکردش خواهد بود ، آقای حسنوند نوشتند کاش استاندار کارآمدی داشته باشیم چه بومی و چه غیر بومی و این مطلب توهین به آقای زیویار نیست
    . قطعا اداره عشایری آموزش و پرورش نیز هدف تغییرات آقای عزتی است اما کاش به جای تمرکز بر تغییرات در حوزه مدیریتی عشایری که در شرف تغییر بوده و اتفاقا یکی از گزینه های جانشینی اش یکی از مدیران هم شهری ماست که در دولت سابق هم مدیریت داشته است به حضور مدیرانی نیز اشاره می کردید که در دولت سابق از ما بنفش تر و از اصلاح طلبان خود را پیشقدم تر می دانستند و امروز داعیه دار انقلابی گری می دانند و بر صندلی های مدیریتی همچنان جلوس پیدا کرده اند . به نظر من مهم ترین عنصر برای یک مدیر کارایی است اما اگر بناست به واسطه رای مردم ، تغییرات مدیریتی از صدر تا ذیل در دستور کار قرار گیرد ، علاوه بر مدیرانی که حضرتعالی آنها را بنفش توصیف می کنید و ما در شهرستان چنین مدیرانی نداریم که شهامت بیان خاستگاه فکری خود را در هر برهه ای داشته باشند و صرفا بر جهت باد در حرکت هستند ، تغییر مدیرانی هدف قرار گیرد که خود را انقلابی می دانند اما در دولت سابق حضورداشته و پشتوانه شان همانی بود که او نیز در دوران بنفش ها بر ما اصلاح طلبان مخالفش تاخت و گفت : نیروهای حامی روحانی در پلدختر مظلوم واقع شده اند !!!!!! گرچه مقصود او این بود که مدیران باید با من همسو باشند اما او نیز در زمره کسانی بود که در دولت سابق از اعتدال و توسعه بیش از هر فرد و هر جریان دیگری استفاده کرد و الان هم در موسم جلوس انقلابی ها بر قوه مجریه در صدد حفظ موازنه با توجیه انتساب خود و نیروهایش به دوولت فعلی است . کاش از ظلم رفته بر طبقه تهی دست توسط دستگاههای خدمات رسان و نهادهای انقلابی نیز بگوییم که خود را انقلابی تر از هر انقلابی دیگری می دانند اما برای توفیق یک فرد چشم ها را بسته و حتی از دادن یک وام ۲۰ میلیونی به یک جوان بیکار دریغ می کنند ، کاش و ای کاش و ای کاش ….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان