شما اینجا هستید
خبری » پیگیری مطالبات ورزش پلدختر در نشست رییس ورزش وجوانان شهرستان با مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

مهرداد محمودی رییس ورزش وجوانان پلدختر در راستای پیگیری مطالبات و حل آخرین مسائل مربوط به ورزش این شهرستان با سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان لرستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش بلوطستان محمودی در این نشست که در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان انجام گرفت ، ضمن تقدیر از زحمات قیاسیان در خصوص پیش بینی اعتبارات لازم در بحث تعمیر وتکمیل مجموعه ورزشی شهید سرمالیان وشروع عملیات محموطه سازی ، روشنایی و زیرسازی این مجموعه ورزشی ، گفت: تلاش می‌کنیم بتوانیم مسائل ومشکلات پیش روی ورزش شهرستان را با اولویت بندی حل نماییم.

وی افزود: عملیات گودبرداری و زیرسازی احداث چمن مصنوعی مجموعه آغاز شده است و امیدواریم با احداث این چمن مصنوعی استاندارد به مطالبات فوتبال دوستان پلدختر پاسخ دهیم.

همچنین مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در این نشست ، گفت: شهرستان پلدختر دارای ظرفیتهای بسیار خوبی در ورزش است که لازم است آمایش ورزشی لازم در راستای توسعه ورزش این شهرستان انجام گیرد.

قیاسیان توجه به زیرساخت‌های ورزشی ، تعمیرات و تجهیزات اماکن ورزشی شهرستان پلدختر را از اولویت ها برای توسعه ورزش در این شهرستان عنوان کرد و افزود: انشالله با تزریق اعتبارات لازم بر مشکلات، فائق خواهیم آمد .

وی تاکید کرد: باتوجه به فرار سیدن فصل تابستان موضوع استخر در دستور کار دفتر فنی قرار می گیرد و آبگیری خواهد شد تا فرایند مزایده انجام شود.

لازم به ذکر است ؛ در این نشست سیروس حسنوند معاون توسعه و منابع انسانی ، فرزانه جمال شرف مسئول امور ورزش بانوان ، رضا داوری مسئول بازرسی ،نظری کارشناس بودجه و فرهاد دیناروند قائم مقام اداره کل ورزش وجوانان استان نیز به بیان دیدگاها وراهکارهای خود در خصوص حل مسایل ورزش شهرستان پلدختر پرداختند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان