شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پیگیر ارتقا کیفی و افزایش سرانه ورزشی مجموعه سبزی پرور خرم آباد هستیم /پایگاه قهرمانی جودو در لرستان احداث می شود

 

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان بر پیگیری ارتقای کیفی و افزایش سرانه ورزشی مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد تاکید کرد.  به گزارش بلوطستان به نقل از برنای لرستان ؛ مهرداد  ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی به همراه سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد و ضمن بازدید از نقاط مختلف مجموعه از نزدیک در جریان کم و کیف و شرایط این مجموعه قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه یکی از دغدغه ها  تلاش فراوان برای تعیین و تکلیف هر چه زودتر این مجموعه ورزشی است ، اظهارکرد: با توجه به پتانسیل فراوانی که بچه های جنوب شهر خرم آباد دارند و همچنین به منظور ارتقا کیفی و افزایش سرانه این مجموعه  با رایزنی و مکاتبات فراوانی که با مسولان اجرایی ارشد وزارت متبوع و مسولان اجرایی استان به ویژه استاندار ورزش دوست و نمایندگان خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی داشتیم امیدواریم هر چه زودتر با تصمیمات نهایی که گرفته می شود شرایطی فراهم شود تا هر چه سریعتر  این مجموعه جهت تمرینات ورزشی ورزشکاران و جوانان آماده و همچنین به بهره برداری عمومی و رویدادهای بزرگ برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان همچنین در  آئین تجلیل از اعضای تیم ملی جودو بانوان و مدال آوران لرستانی تیم ملی گفت : به زودی سالن مجموعه ورزشی سیف به هیات جودو استان لرستان واگذار و با همکاری فدراسیون جودو این سالن به صورت یک پایگاه قهرمانی جودو بازسازی خواهد شد.

قیاسیان با توجه به سیاست های خوبی که فدراسیون جودو در پیش گرفته است امیدواریم بتواند بارقه های امید را بار دیگر در بین ورزشکاران به وجود آورند و ورزشکاران بتوانند در مسابقات پیش رو با برنامه هایی که به فدراسیون بر آنها در نظر گرفته است تلاش خود را انجام دهند و باعث شادی برای مردم کشور بخصوص مردم لرستان شوند.

مدیرکل  ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه حضور اعضای تیم ملی جودو بانوان کشور را در استان به فال نیک  میگیریم ، گفت : استان لرستان دارای پتانسیل های ژنتیکی و نیروی انسانی  بسیار خوبی در رشته‌های انفرادی به خصوص جودو است ، که برگزاری این اردوها می تواند اثرات بسیار خوب ومثبت بر ورزش استان و همچنین اعضای تیم ملی داشته باشد.

قیاسیان تصریح کرد: به زودی سالن مجموعه  ورزشی سیف به هیات جودو استان لرستان واگذار خواهد شد و با همکاری فدراسیون جودو این سالن به صورت یک کمپ که دارای خوابگاه ،سالن بدنسازی و سالن  بدن سازی است ، بازسازی آن انجام و به عنوان یکی از پایگاه های اصلی تیم ملی در نظر گرفته می شود.

وی بیان  کرد:  با ایجاد پایگاه قهرمانی جودو در استان  باعث می‌شود این پایگاه  بعنوان یک رفرنس و مرجع ورزشی برای جودو کشور درنظر گرفته شود. مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد : امیدواریم  اعضای تیم ملی  که دراین چند روز در استان لرستان هستند بتوانند با خاطرات خوبی استان را ترک کنند و همچنین در آینده شاهد کسب افتخارات این عزیزان در رده های بین المللی باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان