شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » چهار سال فعالیت من بعنوان شهردار پلدختر کافی است،برای شهردار آینده آرزوی موفقیت دارم


 

شهردار پلدختر گفت: فکر می کنم چهار سال فعالیت من بعنوان شهردار پلدختر کافی است و از اینکه نتوانسته ام آنچه ایده آل بوده انجام گیرد از مردم عذرخواهی می کنم . به گزارش بلوطستان جهانگیر اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران پلدختر افزود: فراتر از توان خود برای خدمات رسانی به مردم تلاش کرده ام و با وجود همه محدودیت هایی که در همه شهرداریهای کشور عمومیت دارد توان خود را مصروف به فعالیت های عمرانی و زیرساختی در پلدختر کرده ام.

وی با بیان اینکه اجازه دخل و تصرف در بیت المال را در طول سه سال و نیم گذشته به کسی در شهرداری نداده ام ،اظهار داشت : برخی شهرداریها به عرصه فعالیت کار چاق کن ها تبدیل شده اند اما خوشبختانه اجازه ورود چنین افرادی را به شهرداری نداده ام.

شهردار پلدختر گفت: الحمدالله نظارت بر شهرداریها از سوی دولت به نحوی است که بیشترین نظارت بر این نهاد انجام می گیرد و خوشبختانه هر کاری کرده ام مستند بوده و در طول مدت زمانی که شهردار بوده ام هیچ نامه ای از سوی استانداری به من ابلاغ نشده که کارت غیر قانونی بوده و یا فلان مشکل قانونی را داشته اید.

اکبری افزود: اگر نتوانسته ام به دلیل برخی محدودیت ها به صورت آرمانی خدمت کنم اما در این مدت به شهر خیانت نکرده ام و نهایت تلاش و جدیت را به خرج داده ام و با وجود همه تنگناها خدمات رسانی به مردم متوقف نشده است. شهردار پلدختر گفت:در هیچ مقطعی اجازه نداده ام حق کسی پایمال شود و بر سر منافع مردم با کسی معامله ای نکرده ام .

وی بیان کرد: در جهت دفاع از مصالح عمومی هزینه های زیادی پرداخت کرده و در برابر هجمه ها نیز سکوت کرده ام . اکبری تصریح کرد: با تمام احترامی که به سایر شهرداران قبلی قائل هستم و آنها زحمات زیادی برای توسعه شهری متحمل شده اند امافراتر از توان خود عمل کرده ایم و کارهایی در این مدت انجام داده ایم که در زمره ناشدنی ها به شمار می رود.

شهردار پلدختر ادامه داد: معتقدم مدت زانی که به عنوان شهردار فعالیت کرده ام برای من کافی است و هر کس با رای مردم انتخاب شد و هر فردی نیز که با رای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار معرفی شد برایشان آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

وی گفت: اگر به خاطر مسائل کاری باعث تکدر خاطر کسی شده ام عذرخواهی می کنم و الان که در آخرین ماههای فعالیت خود به عنوان شهردار این نشست خبری را تشکیل داده ام  از مردم نیز بواسطه سه سال و نیم فعالیت در شهرداری پلدختر طلب حلالیت می کنم.

اکبری خاطر نشان کرد: شهردار بعدی پلدختر هر کسی باشد مشکل زیر ساخت ندارد زیرا در حوزه زیرساخت ها کارهای زیادی انجام گرفته که شاید در ویترین نگاههای مردم نبوده است اما در جهت رفع مشکلات شهری موثر بوده است.

وی افزود: در دوران مسئولیت من دو هزار متر مربع زمین به فروش رسیده که این امر باعث بروز برخی شائبه ها شده که لازم است این موضوع را تشریح کنم . اکبری گفت: این زمین ها پس از اخذ مجوزات قانونی لازم از سوی شورای شهر پلدختر و موافقت کمیته انطباق فرمانداری و استانداری و موافقت کمیسیون ماده ۵به ریاست معاون عمرانی استاندار در مزایده گذاشته شده و بعد از اینکه چهار بار به مزایده گذاشته شده با قیمت کارشناسی از سوی کارشناسان دادگستری به مزایده رسمی گذاشته شده و بین ۱۸نفر این اراضی واگذار شد.وی گفت: این اراضی با مصوبه کمیسون ماده پنج  از تاسیسات به تجاری تغییر کاربری پیدا کرده است.

شهردار پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح عملکرد شهرداری پلدختر بین سالهای ۹۲تا ۹۵گفت: آسفالت بیش از چهل درصد از کوچه و خیابان های سطح شهر به مساحت ۱۵۰هزار متر مربع  ،آبرسانی به کارخانه آسفالت و ماسه شویی با لوله گذاری به طول هزار و دویست متر  در حالی که بیش از آب برای این کارخانه خریداری می شد ،تکمیل سوله چند منظوره امدادی به مساحت ۸۰۰متر پس از چند سال تعطیلی پروژه ،تفکیک آب فضای سبز و شرب به صورت صدرصدی ،تکمیل دیوار ساحلی  تخریب شده بوسیله سیل بهمن ۱۳۸۴تا منطقه سازمانیها بعد از هشت سال تعطیلی ،واگذاری انشعاب رایگان برای فضای سبز ۷دستگاه اداری از جمله فعالیت های مهم شهرداری در طول سه سال و نیم گذشته بوده است.

وی افزود:  پس از بیست و چهار سال اسناد مالکیت ۳۸باب مغازه و ترمینال مسافربری پلدختر بنام شهرداری صادر شد. شهردار پلدختر گفت:  این مغازه ها از سوی شهرداری بابت تعریض خیابان امام خمینی “ره” در ابتدای دهه هفتاد به مردم واگذار شده بود که با گذشت ۲۴سال از داشتن سند ملکی بی بهره بوده اند.وی تصریح کرد: سند دار کردن مغازه های جلوی ترمینال یکی از مطالبات احبان این مغازه ها بوده که در طول سالیان متمادی همواره به شهرداری مراجعه کرده اند و خوشبختانه بیش از ۵۰جلسه تعاملی برای رفع مشکل سند دار کردن این مغازه ها و هم اندیشی با سپاه استان و ناحیه شهرستان و همچنین اداره کل راه و شهرسازی لرستان و راه و شهرسازی پلدختر این مشکل دیرینه رفع و مراحل نهایی صدور سند در سال ۹۵طی شد.

شهردار پلدختر گفت: افتتاح فاز یک پارک صخره ای با رفع مشکل معارضین ،نصب آب نما در پارک ولایت ،بهسازی و جدول گذاری و آسفالت معابر سطح شهر ،ادامه و تکمیل پارک شقایق در ورودی جنوبی شهر ،انجام مطالعه و تهیه نقشه اجرای پارک لاله بعنوان بام شهر ،شروع و احداث پارک کوی بسیجیان ،ادامه کانال غرب بیمارستان به طول ۶۸متر ،ادامه و تکمیل کانال کوی شهرداری به طول ۱۲۰متر ،راه گشایی گلزار شهدا به طول ۷۰۰متر، خرید تجهیزات و تاسیسات شهری ،مرمت و بازسازی کشتارگاه دام ،خرید و غرس گل و نهال در پارک ها و میادین سطح شهر ،احداث بلوک جدولی به تعداد ۲۵هزار عدد ،رنگ  آمیزی جداول به طول ۱۵هزار متر ،موزائیک فرش معابر سطح شهر به طول ۲هزار و ۵۰۰متر ،جدول گذاری سطح شهر ۴هزار و ۹۰۰متر ،خرید دو دستگاه کامیون بنز و آتش نشانی ،بازسازی دیوار ساحلی رودخانه به طول ۲۰۵متر ،احداث کانال خاکی به طول سه کیلومتر و عرض سه متر به حجم ۱۸هزار متر مکعب ،راه شکافی و ایجاد جاده دسترسی دوم به گلزار شهدا به طول ۷۰۰متر ،ادامه تکمیل ساختمان آتش نشانی ،احداث میدان امید به مساحت ۴۵۲متر مربع ،نصب دوربین های پایش تصویری در سطح خیایان های اصلی شهر به تعداد ۵جایگاه ،احداث سوله چند منظوره امدادی ،ایجاد بوستان بانوان به مساحت ۴هزار و ۵۰۰متر ،نصب وسایل بازی کودکان در پنج پارک شهر ،انتقال آب جاری رودخانه به جداول اصلی شهر ،لایروبی بستر رودخانه به مدت ۲۰روز از ورودی تا منطقه عمومی سازمانی ها به میزان ۱۳هزار متر مربع ،تهیه و تصویب طرح جامع بازنگری شهر پلدختر ،اخذ مجوز از شورای عالی شهرسازی جهت صدور مجوز کلیه واحدهای تجاری سطح شهر ،تهیه برنامه پنج ساله راهبردی شهرداری پلدختر ،لکه گیری معابر سطح شهر به سماحت ۲۷هزار متر مربع ،زیرسازی معابر کوی بسیجیان به مساحت ۷هزار متر مربع و..از جمله فعالیت های شهرداری پلدختر بین سالهای ۹۲تا ۹۵بوده است.

  1. جودکی -محمد

    درود بر شهردار عزیز وتشکر اززحمات ایشان. شهردار بومی باشد هرکه باشد روی سرماجادارد ومورد حمایت. مسئول بومی هرچه باشد از خودمونه خیانت نمیکنه

    • احسان

      شهید چمران: اگر کسی لیاقت تخصص نداشته باشد و‌منصبی را قبول کند بی‌تقواست

    • دانشجوی Phd اما آواره

      آقای عزیز این تعصبات بی جای شما پلدختر را به فلاکت کشانده،شهرهایی مثل تبریز و اصفهان و یزد و کرمان هم با مدیران بومی آباد شدند؟
      ما مدیر توانمند و با رزومه می خواهیم،آزمون و خطا بس است

  2. هوشیار

    درود بر اکمل واجمل و عصاره تصمیم شورای قبلی

  3. حیدری

    به امید موفقیت شهردار آقای اکبری در مراحل زندگی

  4. دانشجوی Phd اما آواره

    جناب آقای اکبری،شما به گونه ای ازین کارها صحبت کرده اید که انگار تونل توحید را از نقطه صفر دست گرفته اید و آنرا به بهره برداری رسانیده اید.آقای اکبری بزرگوار شما در سال اول مدیریتتان با افزایش شصت درصدی بودجه شهرداری پلدختر به میزان شش میلیارد تومان مواجه بودید(مرجع این نکته صحبت های معاون عمرانی استاندار). آقای اکبری بزرگوار شما بهتر از هرکسی میدانید که به هیچ وجه سابقه مدیریت شهری نداشتید و بواسطه فشارهای آقایان در ابتدای دولت تدبیر و امید به این منسب رسیدید و شخص خودتان اشراف کامل دارید که پلدختر در طول دوره شهرداری شما درحالت سکون قرار داشت و در ظاهر و باطن شهر هیچ تغییری ایجاد نشد.آقای اکبری شما ۸۰ درصد انرژی خود را صرف کشمکش های روزانه و هفتگی با اعضای محترم شورای شهر میکردید چون یک انتخاب تحمیل شده بودید.
    ادمین لطفا بچاپ

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان