شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کاهش ۱۲ تا ۱۵ درصدی بودجه کشور درسال ۹۵

 

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تصمیم دارد پیشنهاد بودجه سال ۹۵ را با کاهش ۱۲ تا ۱۵ درصدی ارائه دهد. به گزارش بلوطستان به نقل از ایرنا، محمد تقی وکلی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان افزود: با توجه به این میزان کاهش و بودجه انقباضی دولت، مدیران دستگاههای اجرایی باید تلاش کنند تا سهم استان کاهش نیابد. وی اظهار داشت:چگونگی و کیفیت طرح ها برای وزارتخانه ها بسیار مهم بوده و ازاین رو مدیران تلاش کنن تا طرح های استانی به خوبی و با اهمیت برای وزارتخانه ها تبیین شود.

وی با بیان اینکه درمدت اخیر از حذف چندین طرح آبی استان در وزارت نیرو جلوگیری شده تصریح کرد: لرستان برای توسعه و پیشرفت نیازمند حضور مدیران پیگیر و موفق است. وی همچنین با اشاره به اینکه درلایحه ای قرار است برخی احکام توسعه کشور دائمی شود گفت: در این راستا یک کمیسیون ۲۳ نفره تشکیل شده و مشغول بررسی این لایحه است. وی تاکید کرد: مدیران و مسوولان استان احکامی را که نقش اساسی در توسعه استان دارد ارائه و راهکارهای مربوط را ارائه دهند.

توکلی همچنین با اشاره به اهمیت سهام، اوراق مشارکت و اسناد خزانه اسلامی گفت: این موارد تفاوتی با نقدینگی نداشته و مدیران می توانند با استفاده از این منابع از جمله اسناد اسلامی، دیون و بدهی گذشته طرح های خود را تامین کتتد. به گفته وی با پیگیری های انجام شده قول پرداخت ۶۰ میلیارد ریال اعتبار آبیاری تحت فشار به استان داده شده و انتظار می رود از محل اعتبارات ۲۰ هزار میلیارد ریالی آبیاری نوین و بیمه محصولات کشاورزی، سهم قابل توجهی به لرستان اختصاص یابد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان