شما اینجا هستید
خبری » ۳۳ طرح کشاورزی در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی در این استان گفت: ۳۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان در لرستان طی هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

سید عماد شاهرخی به  افتتاح و بهره‌برداری از ۳۳ طرح در هفته جهادکشاورزی  در لرستان اشاره کرد و گفت : اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به حجم سه میلیون تنی تولیدات بخش کشاورزی لرستان افزود: با اجرای این طرح‌ها که در زمینه‌های آب‌وخاک، شیلات، صنایع کشاورزی و باغبانی است برای ۲۹۳ نفر در مجموع اشتغال‌زایی ایجاد و تعداد ۲۹۵ خانوار از برکات آنها بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای سه طرح آبیاری تحت فشار در این استان هزینه شده است، عنوان کرد: ۶۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی این استان با بهره‌برداری از این طرح‌ها تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح شهرک کشاورزی الیگودرز بیان کرد: این شهرک ۵۵ هکتار وسعت دارد و گل محمدی و انواع گیاهان دارویی در آن کشت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به افتتاح دو مجتمع پرورش ماهی در هفته جهاد کشاورزی، تصریح کرد: میزان ۷۷ تن به ظرفیت تولید ماهی با بهره‌برداری و آغاز به‌کار این مجتمع‌ها افزوده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به افتتاح یک واحد گلخانه‌ای در کوهدشت به مساحت ۴ هکتار گفت: همچنین یک واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد./ تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان