شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اخبار و رویدادهای نماز جمعه لرستان در جمعه ای که گذشت

ححح۷۶۹--

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد: انقلاب اسلامی ممتاز است و امتیاز آن نیز به رهبری بی نظیر آن است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بر لزوم خدمت خالصان مسئولان به مردم تاکید کرد.به گزارش بلوطستان به نقل از  مهر حجت الاسلام  سید احمد میرعمادی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهر مومن آباد با تبریک ایام الله دهه فجر و اقامه اولین نماز جمعه در شهر مومن آباد اظهار داشت: امروز در استان لرستان هجدهمین امام جمعه منصوب شد.

وی با بیان اینکه هشت سال پیش لرستان هشت امام جمعه داشت گفت: طی این مدت ۱۰ امام جمعه در لرستان منصوب شد که هر کدام از آنها ستارگان درخشانی هستند که نورافشانی و هدایت می کنند و محور وحدت و اتحاد هستند.

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ائمه جمعه پیگیر مسائل و مشکلات جامعه هستند گفت: ائمه جمعه زبان مردم و کمک کار مسئولان ستند.میرعمادی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده ای بوده که بر اساس اندیشه های ناب امام بزرگوار به پیروزی رسید گفت: اندیشه امام(ره)، اندیشه خدایی بود و انقلاب نیز یک انقلاب خدایی و معنوی بود.

وی با بیان اینکه امتیاز انقلاب اسلامی ایران در این بوده که این حرکت برای خدا صورت گرفت افزود: مردم ایران برای خدا قیام کردند و نهضت امام(ره) نیز برای خدا بود.نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه امروز این پیروزی و دستاوردهای عظیم به خاطر حرکت الهی امام، مردم و مقام معظم رهبری است گفت: انقلاب اسلامی ایران ممتاز است و امتیاز آن نیز به رهبری بی نظیر آن است.

میرعمادی با بیان اینکه امام(ره) مجسمه ایمان، تقوا، عبادت، شجاعت، شهامت، مردمداری و بصیرت بوده است گفت: از دیگر امتیازات انقلاب اسلامی ایران حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در صحنه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری و ایثارگری مردم است گفت: به طور حتم حضور بی نظیر مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس خواهد کرد. نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مردم باز هم ثابت خواهند کرد پای انقلابشان ایستاده اند.میرعمادی با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ما امروز هر هفته شاهد افتتاح پروژه های مختلف در سطح استان لرستان هستیم.

وی با تاکید بر توجه ویژه به شهرستان ازنا نیز بیان داشت: اگر همت و تلاش لازم صورت گیرد این شهرستان به عنوان قطب صنعتی در کشور می تواند طرح باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ایجاد زیرساختهای لازم در این شهرستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی لرستان و کارخانه های بزرگی در این شهرستان وجود دارند که اینها از دستاوردهای نظام محسوب می شوند.میرعمادی با اشاره به دستاوردهای دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دین و اسلام در دنیا زنده شد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه دین، اقتصاد، سلامت، خانواده، و … گفت: نماز جمعه در ۱۸ نقطه لرستان برگزار می شود و این بزرگترین اجتماع محسوب می شود. نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد خدمت خالصانه را وظیفه مسئولان دانست و گفت: برای کارآمدی نظام باید خدمت خالصنه انجام گیرد.

امام جمعه موقت خرم آباد:۲۲بهمن تجسم عینی پشتیبانی از آرمان های انقلاب است

 امام جمعه موقت خرم آباد گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجسم عینی پشتیبانی از آرمان های انقلاب است. حجت الاسلام قاسم متقی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد افزود: حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب نشانه پیشرفت حرکت های اعتقادی ملت است.

وی ادامه داد: حضورمردم در ۲۲ بهمن نشان می دهد سلاح محکم ایرانیان نه اتمی بلکه اراده ملت است .وی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تودهنی محکم به مستکبران دانست و گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ رژیم ستمشاهی را نابود کرد و امسال نیز با شرکت منسجم و حداکثری این حضور را یادآوری می کند.
حجت الاسلام متقی اضافه کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزاری یک همایش ورزمایش بعد حدود چهار دهه ، نشانه پیشرفت ملت در اهداف انقلاب و حرکت نمادین استقامت بر آرمان ها است.
امام جمعه موقت خرم آباد همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه امسال گفت: در جمهوری اسلامی، مردم پایه های اصلی این رویداد بزرگ هستند.
حجت الاسلام متقی نیا اظهار کرد: افزایش حضور مردم در صحنه های مختلف، بهبودی تدریجی نظام، کسب قدرت از راه مشروع و منطقی، چرخش نخبگان در حاکمیت و رقابت های دارای معیار و سنجش از فواید برگزاری انتخابات است.
وی مجلس خبرگان رهبری را مجلسی بی نظیر، با عظمت و برجسته عنوان کرد و افزود: خبرگان رهبری یک مجلس معنوی و مبرا از هر گونه خطا و اشتباه بوده و معیارهای انتخاب در آن ، شاخص های دینی است.وی با تاکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این مجلس مصداق بارز مردم سالاری دینی و اسلامی بوده و هست.
امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه شورای نگهبان تحت تاثیر هیچ جریانی نیست اضافه کرد: اعضای مجلس خبرگان رهبری نیروهای آماده به کاری هستند که باید در لحظه موعود کشوررا نجات دهند.حجت الاسلام متقی نیا همچنین ادامه داد: هفته گذشته رزمایش ولایت چهار برای نمایش دادن پیشرفت های کشور و پیوند مبارک سپاه و ارتش برگزار شد.
وی به بازداشت تفنگداران آمریکایی توسط غیورمردان سپاه اشاره کرد و گفت: در این راستا اخطار قاطع ارتش به وی ناوهواپیمابر آمریکا در رزمایش ولایت چهار و بازداشت دزدان دریایی آمریکایی تحت عنوان تفنگداران، موجب غرور بوده و باید ازنیروهای مقتدر و سازمان یافته نیروهای مسلح تشکر کرد.

امام جمعه بروجرد: اتحاد حول محور ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود
امام جمعه بروجرد با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.به گزارش بلوطستان به نقل از  ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهر افزود: مردم ایران با اتحاد و انسجام انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در ۳۷ سال گذشته از کشور در برابر تهدیدات و خطرات محافظت کردند.

وی اظهار کرد: حفظ اتحاد و انسجام حول محور ولایت فقیه مانند دوران پیروزی انقلاب برای پیشرفت کشور ضروری است.امام جمعه بروجرد افزود: مردم ایران با انقلاب اسلامی دست بیگانگان بویژه آمریکای جهانخوار و انگلیس مکار را از کشور کوتاه کردند.
وی ۲۲ بهمن را روز امتحان بزرگ ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران قطعا مانند ۳۷ سال گذشته بار دیگر سربلند و سرافزار از این امتحان بیرون می آیند.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: ۲۲ بهمن روز نمایش اقتدار و عظمت ملت مقاوم ایران و روز تجدید میثاق با امام و شهیدان است.وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید عهد می کنند.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به پیروزی اخیر دولت سوریه و آزاد سازی ۲ شهر بزرگ این کشور از دست تروریست های تکفیری اشاره کرد و گفت: این پیروزی بزرگ به محاصره چهار ساله شهرهای نوبل و الزهرا در ۲۰ کیلومتری حلب پایان داد.
وی با بیان اینکه بیشتر ساکنان این شهرها شیعه ۱۲ امامی هستند، افزود: ساکنان این ۲ شهر که حدود ۷۰ هزار تن هستند با مقاومت جانانه و با دست خالی چهار سال از ورود تروریست ها به شهر جلوگیری کردند.
حجت الاسلام و المسملین ترابی اظهار کرد: پیوستن ده ها هزار تن از مردم این شهرها به جبهه مقاومت اهمیت این پیروزی را دوچندان می کند.امام جمعه بروجرد افزود: اکنون می توان آزادی شهر حلب از دست تروریست های تکفیری را جشن گرفت و از ارسال کمک های مالی و تسلیحاتی ترکیه به تروریست ها جلوگیری کرد.
وی اضافه کرد: همزمان با این پیروزی بزرگ، مخالفان و معارضان سوریه یا همان نمایندگان تروریست ها به بهانه های واهی نشست ژنو را به بن بست کشاندند.حجت الاسلام و المسلمین ترابی راه حل بحران سوریه را سیاسی دانست و اظهار کرد: آمریکا و حامیانش اگر امروز تن به مذاکره دادند، ناشی از عجز و ناتوانی و شکست آنها است.
وی افزود: ملت سوریه خود باید برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند و تروریست ها نیز باید این کشور را ترک کنند.امام جمعه بروجرد به تجلیل از مقام شامخ ورزشکاران شهید و تکریم حامیان و مروجان ارزش ها در عرصه ورزش اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم از جمله ورزشکاران در دوران افتخارآمیز دفاع مقدس شرکت داشتند و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.
وی با بیان اینکه جامعه ورزشی ایران پنج هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کمیته تجلیل از شهدای ورزشکار بر لزوم توام بودن ورزش با اخلاق و معنویت تاکید کردند.
وی اضافه کرد: مربیان ورزشی ما در رشته های مختلف باید قهرمانان پهلوان تربیت کنند.حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: امروز قهرمانان ورزشی الگوی جوانان و نوجوانان هستند لذا باید به گونه ای تربیت شوند که دیگران را به دین، معنویت و اخلاق سوق دهند.وی با تاکید بر تجلیل از ارزش ها در عرصه ورزش افزود: در این دنیا که برهنگی نشانه تمدن به شمار می رود ایستادن یک بانوی مسلمان ایرانی با حجاب کامل بر سکوی قهرمانی درمقابل بی دین ها و میلیون ها بیننده کاری بسیار ارزشمند است.وی افزود: باید از این چهره ها تجلیل شود زیرا این افراد از یک مبلغ دینی در جذب مردم به اسلام و دین تاثیر گذارتر هستند.

 
امام جمعه دورود:انقلاب اسلامی طی ۳۷ سال گذشته دستاوردهای گران سنگی برای مردم و ایران اسلامی داشته است

امام جمعه دورود گفت: روز ۲۲ بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که حضور دشمن شکن و گسترده مردم در راهپیمایی این روز موجب نا امیدی و یأس دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام رضا حقیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دورود افزود: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که لازم است این مناسبت بزرگ و تاریخی با حضور یکپارچه مردم در برنامه های پیش بینی شده گرامی داشته شود.
وی بیان داشت: از مسئولان دستگاه های ذیربط انتظار میرود که زمینه حضور مردم در این مناسبت ها به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن به نحو شایسته فراهم نمایند.
حقیان در ادامه گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری طی ۳۷ سال گذشته دستاوردهای گران سنگی برای مردم و ایران اسلامی داشته است.وی اضافه کرد: مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی قطع نفوذ بیگانگان معاند نظیر آمریکا و اسرائیل غاصب بوده است.
حقیان تصریح کرد: اینکه میبینیم مقام معظم رهبری به طور مکرر نسبت به نفوذ بیگانگان هشدار میدهند به خاطر این است که نفوذ دشمنان مساوی است با تسلط آنها بر کل کشور.وی تأکید کرد: نباید فراموش کنیم بسیاری از سختی ها و مشکلات نظیر تحمیل ۸ سال جنگ- ترور دانشمندان هسته ای و ساقط کردن هواپیمای مسافربری توسط نظام سلطه بر ملت ایران تحمیل شده است.

 

امام‌ جمعه پلدختر:شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند

امام‌ جمعه پلدختر گفت: با توجه به نزدیکی به اعلام تأیید صلاحیت کاندیدا در این روزها شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.به گزارش بلوطستان حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان پلدختر افزود:با توجه به نزدیکی به اعلام تأیید صلاحیت کاندیدا در این روزها طبیعی است که شورای نگهبان وظایف عادی خود را انجام می‌دهد و هر کس توهین کند، مفسد فی‌الارض است.

سوری با بیان اینکه امسال نسبت به دوره‌های گذشته افراد بیشتری تأیید صلاحیت شده‌اند تصریح کرد: باید همه قانون را بپذیرند، کاندیداها باید با پذیرش قانون وفاداری خود را به‌ نظام ثابت کنند، دشمن روش خود را عوض کرده و می‌خواهد با نفوذ در مجلس در تصمیمات نظام خلل ایجاد کنند.

وی با اشره به نیاز پلدختر به مصلی نماز جمعه گفت: شهرستان پلدختر نسبت به سایر شهرهای استان لرستان در بحث مصلا نیاز بیشتری دارد.

حجت الاسلام محمد سوری ضمن تبریک ایام دهه فجر و تشریح انقلاب اسلامی ایران افزود: حکومتی که آمریکا پشتوانه آن و تا دندان‌مسلح بود مردم با دست‌خالی آن را سرنگون کردند همان‌گونه که امام راحل فرمودند آن چیزی که باعث پیروزی انقلاب شد، اراده الهی و ایمان مردم بود.

وی افزود: بیان چنین مطلبی از جانب امام برای جوامع غربی که مادی‌گرا هستند غیر قابل‌ باور است وحدت کلمه درجه دوم کار است، رمز بقا و تداوم ایمان به خداست.امام‌ جمعه پلدختر گفت: حضور مردم یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب بود، انقلاب ایران یک انقلاب مسجدی است، ارتباط با مساجد نباید قطع شود، حفظ اتحاد و انسجام وحدت، ساده زیستی مسئولان از دیگر عوامل حفظ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم افزود: در چنین مراسم‌هایی مردم خود صاحبان اصلی این حماسه هستند و حضور پرشور، بصیرت مردم را نشان می‌دهد حتی از بمب اتم برای دشمنان نظام سخت‌تر است.

 

امام‌جمعه الیگودرز:خلاف قانون فریاد زدن حراست از راه امام نیست

امام‌جمعه الیگودرز گفت: خلاف قانون فریاد زدن و نهادهای نظام را زیر سؤال بردن به معنی حراست از نام امام و احترام به بیت ایشان نیست.به گزارش بلوطستان به نقل از فارس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: از ویژگی‌های امام(ره)  خلوص نیت بود که به‌واسطه آن بر دل‌ها حکومت می‌نمود و حتی امروز هم باگذشت ربع قرن از رحلت ایشان مردم او را دوست دارند.

وی افزود: حضرت امام (ره) دارای خلوص نیت بود و خالصانه به مردم خدمت می‌کرد و هیچ‌گاه در رهبری جذابیتی به‌غیراز خدمتگزاری نمی‌دید.ارزنده با اشاره به اینکه امام (ره) هیچ امتیازی برای خود و خانواده‌اش قائل نبود، گفت: متأسفانه امروز عده‌ای که از اول انقلاب تاکنون ریاست به عهده داشته‌اند گمان می‌نمایند باید سند شش‌دانگ انقلاب را به نام آن‌ها بزنند.

وی افزود: درست است این عده برای انقلاب زحماتی متحمل شده‌اند اما خود و فرزندانشان استفاده کرده‌اند و بازهم از انقلاب و نظام و حتی مردم طلبکار هستند و هر روز یک مشکل تازه برای نظام به وجود می‌آورند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه این عده به بهانه سالروز ورود حضرت امام(ره) شورای نگهبان و نظام را زیر سؤال می‌برند، افزود: خلاف قانون فریاد زدن و نهادهای نظام را زیر سؤال بردن به معنی حراست از نام امام و احترام به بیت ایشان نیست.

وی اظهار داشت: به‌راستی این‌گونه سخنان که حتی سردمداران عربستان مدام آن‌ها را تکرار می‌کنند برای دلسوزی نسبت به‌نظام  و راه امام و بیت ایشان است.

امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه صلاحیت نوه حضرت امام (ره) به جهت عدم حضور در امتحان کتبی احراز نشده است، افزود: در دوره دوم انتخابات مجلس خبرگان رهبری مرحوم سید احمد آقا هم برای حضور در مجلس خبرگان رهبری در جلسه امتحان حضور یافت و کسی برای ایشان استثنا قائل نشد.وی با اشاره به اینکه همه ما به خانواده امام (ره) باید احترام بگذاریم، افزود: بی‌شک هدف عده‌ای از تخریب شورای نگهبان استفاده از نام نوه حضرت امام جهت انتخابات، انتقام‌گیری از شورای نگهبان، توجیه محکومیت وابستگان خود، ترمیم وجاهت سیاسی، زیر سؤال بردن دستگاه‌های نظارتی و در نتیجه ایجاد فتنه‌ای دیگر است.

ارزنده از عدم موضع‌گیری مسئولین کشور نسبت به این‌گونه سخنان انتقاد نمود و افزود: چرا در موضع‌گیری‌ها دوگانه برخورد می‌کنید درحالی‌ که باید حافظ قانون اساسی و نهادهای قانونی باشید.وی در خاتمه با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن این مراسم را با توجه به شرایط منطقه حساس دانست و از همه مردم برای حضور در آن دعوت کرد.

امام جمعه الشتر:دشمن وقتی می‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد که بین امام و امت فاصله بیاندازد

امام جمعه الشتر با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر باید به ارکان پیروزی انقلاب پرداخته شود تصریح کرد: ولایت فقیه و وحدت و انسجام در میان ملت و نیز توکل بر خدا، اصلی‌ترین ارکان حرکت انقلاب اسلامی ایران بوده و هست که باید بیش از پیش تقویت و در جامعه گسترش یابند.

وی بیان داشت: از بدو انقلاب اسلامی به برکت قدردانی مردم از ولایت فقیه، نصرت الهی شامل حال ملت شده و کشور در عرصه‌های گوناگون به پیشرفت‌های بی‌نظیری دست یافته است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به دشمنی استکبار با اصل انقلاب و نظام اسلامی ایران ابراز داشت: کدام ملت را سراغ دارید که این همه هجمه دنیا علیه او باشد و در اوج تحریم‌ها، ترورها، بداخلاقی‌ها، کج‌فهمی‌ها بتواند ۳۷سال علی رغم این همه دسیسه‌ها استقامت کند؟ این استقامت در پرتو دینداری مردم و محوریت دین است.

وی ادامه داد: امروز دستاوردهای نظام در عرصه‌های مختلف برای همگان مشهود است و بخصوص در عرصه امنیتی که مصداق آن در هفته گذشته و در رزمایش با اقتدار ولایت۹۴ نمود پیدا کرد.

خطیب جمعه الشتر در این رابطه افزود: در این رزمایش بزرگ که نمایش امنیت کامل مرزهای جمهوری اسلامی ایران بود، آن‌هایی که خود را در دنیا ابرقدرت می‌دانند، با یک هشدار از جانب نیروهای رزمایش ولایت۹۴ ، خود را از مناطق تذکر داده شده عقب‌تر می‌کشیدند که نشان اوج اقتدار ایران اسلامی در عرصه نظامی و امنیتی است.

وی افزود: علی‌رغم اختلاف سلیقه‌هایی که بوده و هست، تا زمانی که بین امام و امت رابطه مریدی و مرادی است، دشمن هیچ توفیقی به دست نخواهد آورد.حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به دیدار اعضای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ما همه جا به نیروی انقلابی و حزب‌الهی نیاز داریم.

وی با برشمردن مبانی انقلاب اسلامی گفت: اولین و مهم‌ترین جایگاهی که باید مورد توجه قرار بگیرد و برای آنها وقت صرف کرد و به آنها اهمیت و بها داد، مردم هستند.

خطیب جمعه الشتر خاطرنشان ساخت: استقلال کشور، تدین و پایبندی به مبانی اسلام، مبارزه با استکبار و زورگویی، مسأله فلسطین که از آرمان‌های این انقلاب است، موضوع معیشت مردم و توجه به مستضعفین و رفع فقر، هفت مقوله‌ای هستند که مبانی انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهند و بایستی در همه نهادهای حاکمیتی و دولتی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، بر لزوم حفظ هوشیاری در برابر توطئه دشمنان تأکید و تصریح کرد: در ایام انتخابات باید سعی شود از کارهایی که باعث تفرقه و ایجاد اختلاف می‌شود دوری کرده و سنجیده‌تر گام برداشته شود و نباید با ایجاد تفرقه، زمینه شاد کردن دشمن ایجاد شود.

امام جمعه کونانی :تخریب شورای نگهبان خلاف سیره و وصیت نامه امام واصول انقلاب است

امام جمعه کوهنانی گفت:تخریب نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان امتیاز خواهی به صرف انتساب به افراد وقانون شکنی و خلاف سیره و وصیت نامه امام واصول انقلاب است.حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن اروانی در خطبه های امروز راهپیمایی ۲۲بهمن را حرکتی نمادین برای نمایش استقامت بر سر ارمانهای انقلاب وخط بطلان برالقاء خستگی مردم از مسیر انقلاب دانست .وی  شرط رسیدگی به اهداف انقلاب را حفظ روحیه انقلابی و روح ایمانی در جامعه دانست و گفت هرچه عزت ،پیشرفت، پیروزی و دستاوردهای مختلف در عرصه های مختلف داریم ومدیون همین روحیه است.

وی با اشاره به گوشه ای از خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی حضور در صحنه مردم و اتکاء به خدا را عامل اصلی ،باعث قدرت و اقتدار کشور دانست .

امام جمعه کوهنانی با اشاره به انتخابات پیشرو صلاح همه و مصلحت کشور را رعایت قانون دانست و گفت تخریب نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان امتیاز خواهی به صرف انتساب به افراد  وقانون شکنی را خلاف سیره و وصیت نامه امام واصول انقلاب دانست .آروانی در پایان خواستار تلاش فرماندار جهت عملی شدن مصوبات و وعده ها و رفع مشکلات این بخش شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان