شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اختلاف نظر اعتدال و اصلاحات در برخی حوزه های لرستان

header
لیست کاندیداهای حزب اعتدال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان نهایی شد. به گزارش بلوطستان لیست نهایی کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه در ۶ حوزه انتخاباتی لرستان مشخص شده اند که به شرح ذیل می باشند: در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی “محمد بیرانوندی” و “ایرج عبدی”، در الیگودرز “محمدتقی توکلی”، در حوزه دورود و ازنا “عباس قائدرحمت” نامزدهای حزب اعتدال هستند.
 در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان “الله‌یار ملکشاهی” ،در حوزه سلسله و دلفان، “علی‌باقر طاهری‌نیا” و در حوزه پل‌دختر “سیدحمیدرضا کاظمی” در لیست نهایی این حزب قرار دارند.این در حالی است که در حوزه انتخابی بروجرد کاندیدایی از این حزب معرفی نخواهد شد.
برپایه این گزارش همچنین کاندیداهای شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌‌طلب استان لرستان در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معرفی شده اند که در حوزه انتخابیه الیگودرزمحمدتقی توکلی،در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان: محمد آزادبخت،در  حوزه انتخابیه پلدخترمصطفی چراغی و در حوزه انتخابیه خرم آباد نیز محمد بیرانوندی و بهزاد مؤمنی‌مقدم در این لیست قرار دارند.

  1. اصول گرای واقعی

    با سلام و احترام .بچه های حزب اللهی شهرستان پلدختر چرا خودتان را با اصلاحات قاطی میکنید لا اقل به اصول گرای واقعی دکتر کایدی رای بدهید .از همین الان دروغ تا کی .

    • شهروند

      کاندید اصولگرایان چه کسی معرفی شد؟اگر راست میگویید از او حمایت کنید که طی جلسات وبررسیهای متعدد به این نتیجه رسیدند:سید حمیدرضا کاظمی

  2. اصولگرا

    درود خدا بر سردار اصلاحات عزیز علی امرایی و درویشعلی بخشیوند که تمام احزاب …. اصلاحات را به طرف دکتر چراغی سوق دادند البته من تجزیه و تحلیل کردم به خاطر عقبه فکری .. که اصول گرای واقعی هستند و از بچه مسجدی های مسجد جامع هستند در واقع با این کار می خواهند دکتر جراغی اصولگرا را از چشم ما بچه مسحدی ها که از دوستان قدیمی جمشید چراغی هستیم بندازند ولی کور خوندند .به امید پیروزی دکتر چراغی

  3. کارمند

    جناب دارایی چرا مدیرآموزش وپرورش شهرستان پلدختر……….ومیگویندمگر درجلسه انتصابش درجمع فرهنگیان نگفت “من آموزش وپرورش”را وجه المصالح جریانات سیاسی قرار نخواهم دادپس چرا طی ماههای گذشته واین ایام مدیران ومعاونین را الزام میکند برای حمایت از یک کاندید خاص(……… )آیا دراین شهر فرمانداری هست که گفت نمیگذارم هیچ مدیری از امکانات والزامات ادارات به یا علیه کاندیدی استفاده کند چرا به مردم راست نمی گویید؟

    • شهروند

      بازهم درود برمدیران اصولگرا که هرچه هستند همانی است که ما می بینیم نه مثل برخی مدیران که نه عملکرد خوبی دارند ونه گفتار؛پندار وکردارشان یکی است.فرماندار کجاتشریف دارید؟اقدام عملی بکنید نه تذکر خالی.

  4. منتقد

    آقای فرماندارپلدختر چرا دهیاردهستان…….(ش الف )علنا”دارد تخریب میکندواز اعتبارات دهیاری برای منافع یک کاندید خاص استفاده میکند.امشب هم باش کار ندارد.

  5. ناشناس

    فرماندا ر ادم منصفی است برچسب نرن طرفداران اقای ….. و……مثل یک مرده درحا ل جان دادننند مجبورند که این شایعات را بنویسند وبکویند

  6. محسن

    نوشتم چراغی بخوان روحانی و خاتمی و رفسنجانی و…

    • حق

      از کی تا حالا چراغ رو با روحانی ورفسنجانی مقایسه میکنی؟؟
      تا کی در غفلت ودر نادانی به سر میبرید؟؟کاندیدای دولت چراغی چ نمیباشد چرا باور ندارید؟؟خودتان را به خواب زدید؟؟
      برو سایتهای کشوری رو ببین اونوقت بگو کی شده کاندیدای دولت!
      فقط سیدحمیدرضا کاظمی مردعمل..
      کاظمی تمامی کاندیداها رابه مناظره دعوت کرده..اگه کاندیداهای شما برنامه ای دارند پا به این مناظره بذارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان