شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دخالت و مهندسی، شاه بیت اعتراضات

other-(682)

فضای انتخاباتی مجلس دهم در پلدختر تحت تاثیر اعتراض برخی نامزدهای انتخاباتی به دخالت های دولتی ها در انتخابات ۷اسفند قرار گرفته است. به گزارش بلوطستان پس از آنکه علی کاییدی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس دهم مکررا در سخنان خود از دخالت دست اندرکاران انتخاباتی به نفع کاندیدای خاصی با عنوان مهندسی انتخابات یاد کرده بود صبح امروز نیز سخنان یکی از کاندیداهای مطرح انتخابات دهم در پلدختر در همایش انتخاباتی اش به اعتراض شدید اللحن وی به دخالت برخی دولتی ها در انتخابات آتی منجرشد.
این کاندیدای انتخاباتی در همایش انتخاباتی خود در جمع هوادارانش به شدت از دخالت یکی از مدیران کل استان لرستان در انتخابات پلدختر انتقاد کرد. وی امروز پنجشنبه با بیان اینکه این مدیرکل و مجموعه مدیریتی اش در پلدختر به شدت به دنبال حمایت از یک کاندیدای خاص بوده و در انتخابات دخالت می کنند،افزود: مجریان انتخاباتی در پلدختر و معمولان حق دخالت در انتخابات را ندارند و نباید در انتخابات از کاندیدای خاصی حمایت کنند.
از آنجا که رای مردم، حق الناس است و نباید در رای مردم، دخل و تصرفی وجود داشته باشد،مسئولین استان و شهرستان باید به دنبال ایجاد فضایی بیطرفانه باشند.این در حالیست که فرماندار پلدختر مکررا بیان کرده بود در برگزاری دو انتخابات پیش رو ، سلیقه های سیاسی مجریان در روند برگزاری انتخابات دخالت داده نمی شود.
حضور بخشی از کارکنان و مدیران اداری پلدختر در میتینگ های تبلیغاتی و کاروانی انتخاباتی در حالی برای مردم پلدختر محرز شده است که عملا گامی جدی در برخورد با دخالت های احتمالی دستگاههای اداری از سوی فرماندار پلدختر برداشته نمی شود و کار به جایی رسیده که دخالت های اداری در انتخابات به تکیه کلام برخی از کاندیداهای مجلس دهم تبدیل شده است.

  1. برومند

    آخ و صدا آخ سی هه حقیقت تلخ و داد بی هنا رس

  2. ناشناس

    اداره آموزش و پروش رو آقای کائیدی با سادگی تما م دادی دست آقایان به این فکر که اینها بیایند برات تبلیغ کنند. شما سادگی کردی و …… درست مثل …….. پس نباید ناراحت باشی چون خودت کردی.

  3. شهروند

    انموقع که برای اقایان مهندسی میشد ایرادی نداشت.

  4. ناشناس

    اقای کاییدی دیگه بس است زیاد خوردی نوبت دیگران است …… به قول امام میزان رای ملت است نه ادارات وانهایی که شایعه می کنند درود برحاج غلام رضا کوشکی دورود بر طایفه خودم جودکی

    • نظری

      امثال شما که در دوره سیدهای هاشمی رئیس بودند ولی بالافاصله به سیدها پشت کردند سپس به کاییدی پیوستند بازهم به ایشان مثل سید پشت کردن و الان به چراغی و سید باز پیوسته اند آیا در تفکر سیدحمید و چراغی و کوشکی جایی دارند ؟ نه آقا جون کاییدی اهل خوردن نیست این افراد سودجو، پولپرست، و پست طلب سیر خوردن و کاسه ی داغتر از آش شده و نمک خوردن و بارها نمکدان را شکسته اند و هر کس کمی عاقل باشد به این اشخاص پلید نباید هیچگونه اعتمادی بهشون کرد چون مطمئنا باز هم خائن میشن

  5. ناشناس

    مهندسی از آن خدا و مردم است نه کسی که خودش هم می داند نمی تواند مدیریت خوبی داشته باشد مردم روز ۷اسفند حرف اول و آخر را می زنند

  6. کوشکی نژاد

    فقط علی کاییدی

  7. ناشناس

    متاسم کوشکی نژادخلایق ه

  8. منصف

    هر کس برادر ندارد هیچ ندارد اقا یا خانم کوشکی نژاد……… کردی ما کوشکیا همیشه متهد بودیم T_T:'(T_T

  9. میر

    یک کلام فقط کاظمی بچه کوچک تا دادا و ریش هم صدا نزنن کاظمی
    جوینا که دی شو روز نارن سی ۷ اسفند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان