شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بالا بودن میزان عوارض آزاد راه خرم زال

http://dana.ir/File/ImageThumb_0_608_458/377611

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: نیروی انتظامی بهترین اهرم در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و شعار سال ۹۵است. به گزارش بلوطستان سرهنگ صفر عبدالوند با بیان این مطلب در نشست خبری با اصحاب رسانه پلدختر افزود: برخورد با عرضه کنندگان و وارد کنندگان کالاهای قاچاق ،ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری ،تلاش در جهت امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا از جمله مهم ترین مباحثی است که نیروی انتظامی در این خصوص می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

بر پایه این گزارش مهم ترین بخش سخنان فرمانده انتظامی پلدختر در نشست با اصحاب رسانه به شرح ذیل است:

 ?رهبر انقلاب با درایت و آکاهی که داشته اند امسال را برپایه اقتصاد مقاومتی در عمل نامگذاری کرده اند.

? پلیس تمام توان خود را برای تحقق این مسئله به کار می گیرد ،نیروی انتظامی  نسبت به مبارزه با قاچاق کالا و ارز که ضربه بزرگی به اقتصاد داخلی می زنند ،برخورد جدی خواهد کرد.

 ? اصحاب رسانه در بحث امنیت از ارکان مهم برقراری آن هستند به گونه ای که در انتخابات نقشی کلیدی ایفا کرده و تاثیرگذار بودند.

 ?امنیت مقوله مهمی است و اگر امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری همواره فراهم باشد گامی مهم و موثر در راستای رفع بیکاری و رونق اقتصاد و سرمایه گذاری پلدختر برداشته خواهد شد.در پلدختر  بحث امنیتی نداریم و خوشبختانه این شهرستان امن ترین شهر است و در انتخابات نیز به گفته مقامات قضایی یک شهر نمونه و امن در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود.

 ?سرقت خشن و تاثیر گذار در سطح شهرستان نداریم و اگر پاره ای جرایم سرقتی هم رخ می دهد جزیی هستند و تاثیری در امنیت شهرستان ندارد.در ۱۵روز اول سال جدید نسبت به مدت مشابه در سال ۹۴در بحث وقع جرم و سرقت ۴۷درصد کاهش داشته ایم.

 ?در ۱۵روز اول سال جدید نسبت به مدت مشابه در سال قبل شاهد افزایش تصادفات منجر به فوت بوده ایم به گونه ای که امسال دو  مورد تصادف منجر به فوت داشته ایم که در سال گذشته یک مورد بوده است.در بحث تصادفات جرحی کاهش داشته ایم و عمده تصادفات نیز برون شهری بود که بارندگی و لغزندگی جاده ها و عوارض سنگین آزاد راه و شلوغی جاده خرم آباد- پلدختر عامل اصلی این تصادفات بوده است.

 ?طبق برنامه ریزی که داشتیم در مکان های مختلف تفرجگاهی عوامل انتظامی حضور داشتند و در برخی از مواقع هم در بازرسی هایی که از امکان عرضه مواد غذایی در این مناطق داشته ایم ،مقداری مواد مخدر و وسائل مورد استفاده را کشف و در موارد دیگر هم تعدادی از قلیان های این اماکن را کشف و ضبط کردیم.

 ?سال گذشته ۹۲محموله قاچاق کالا به ازرش ۶۲میلیارد و ۲۳۲میلیون و ۷۰۰هزار ریال کشف و تحویل گمرک شده است.۱۰۸قاچاقچی نیز در این زمینه تحویل مقامات قضایی شده است،چند روز پیش نیز یک محموله پتوی قاچاق از یک خودروی سواری کشف که در روزهای آینده جزئیات آن رسانه ای خواهد شد.

? در سال گذشته هم ۹۶کیلو گرم مواد مخدر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف و ۴۷نفر هم در این خصوص دستگیر شدند.پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از جمله برنامه های است که در سال ۹۵از سوی نیروی انتظامی دنبال خواهد شد.

 ?دوربین های پایش نیروی انتظامی عامل مهم و بازدارنده ای در کاهش جرائم بوده و در بحث تامین امنیت مهم بوده است.واحدهای گشتی نیروی انتظامی در ایام نوروز صدرصد افزایش داشت به گونه ای که به طور محسوس و غیر محسوس این گشت هادر اماکن تفریحی و گردشگری حضور داشته و خوشبختانه هیچ مورد ناامنی و سرقت در بحث مسافرین نوروزی در شهرستان وجود نداشت.

 ?به نظرم باید فرهنگ سازی در جهت تماس مردم با ۱۱۰و عدم مراجعه حضوری با کلانتری ها صورت پذیرد. در سال ۹۴از مجموع تماس های مردمی ۲۲۵۴مورد تماس عملیاتی شده صورت پذیرفته است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. لرستانی

    آزادراه خرم زال از اول هم ساختش اشتباه بود اگر همین مسیر پلدختر-خرم آباد رو چهار بانده می کردند بهتر بود واین همه فرصت اشتغال از بین نمی رفت

    • ضد آزادراه خرم زال

      احسنت…با یک چهارم هزینه میتونستن همین مسیر فعلی رو درست کنند..۱۲هزار بدی تا۶۰کیلومتر کم بشه این یعنی۷هزار تومن ضرر مالی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان