شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بر دو گزینه خود همچنان اصرار داریم

photo_2016-04-11_13-31-02
 

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب لرستان  گفت: ۲ کاندیداها نهایی ما “صید محمدخان بیرانوند” و ” اعظم محمدی نیا” است. وی با بیان اینکه گزینه دوم ما هیچ تغییری نکرده است ،افزود: از رای دادن به محمدی نیا کماکان حمایت می کنیم.

متن کامل پیام به این شرح است:
انتخابات در حوزه‌ی انتخابیه خرم‌اباد و دوره‌چگنی به دور دوم کشیده شده است و خالق انتخابات هم خود مردم هستند اعم از زنان و مردان و جوانان که تعیین‌کننده هستند و در روز جمعه، تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیرنده‌اند؛ اعتقاد به این داریم در مسیر اصلاحات، باید محور حرکت، احزاب و تشکل‌های مدنی باشند که همواره پایه‌های اصلی دموکراسی و مردم‌سالاری بوده‌اند.

انتخابات فرصتی است که مردم و اصلاح‌طلبان، مطالبه‌گری می‌کنند و مطالبات حقه‌ی خود را از حاکمیت خواستار می‌شوند. اقتضای جریان اصلاحات و اعتدالیون این است که جریان اصلاحات رشد یابد؛ در شرایط کنونی و به هنگام رقابت‌های انتخاباتی نباید فضاهایی ایجاد شود که آرامش جامعه را بهم بریزد و همیشه باید در مسیر حاکمیت قانون و قانون‌مندی حرکت کرد.

لذا در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره‌چگنی، نظر اینجانب به عنوان یک کنش‌گر کوچک در بین اصلاح‌طلبان شهر این است که رأی اول به اصلاح‌طلب واقعی جناب آقای دکتر بیرانوندی تعلق گیرد و در مورد رأی دوم هرچند بنده شخصاً در میز استان لرستان در شورای سیاست‌گذاری، «رأی ممتنع» دادم اما از آنجا که در حال حاضر مسئولیت ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان لرستان را بردوش دارم از مصوبه‌ی این شورا یعنی رأی دوم به سرکار خانم اعظم محمدی‌نیا، کماکان حمایت می‌کنم».

  1. اصلاح. طلب واقعی

    مخاطبین گرامی،،،هرجایی که انجورشکست سنگینی درانتخابات بخورید فقط یک دلیل دارد افرادی که درراس اصلاح طلب های استان قرارگرفته اندمقصراصلی اند وازایشان خواهش می کنیم با احترام این کار را رها کنند وبه اهلش واگذارکنندسید تورا به جدت این کارراه کن وبذار تا فرهیختگان سیاسی وسیاسیون اینکاررو بکنند تونظاره گرباش،،،وهمچنین به تعدادی ازفرهنگیان پلدختر که خود را به. اصلاح طلبی اویزان کردن خواهشن دیگه دخالت نکنید وبه سیاسیون وفرهیختگان اصلاح طلب واگذارید وبعدنتیجه اش رو ببینیدواگه خواستید می توانید شما هم کمک بدیدممنونتان

  2. واقع بین

    سلام وادب به مخاطبین،،،این دوست که خودشو اصلاح طلب واقع معرفی کرده بنده باایشون موافقم وبنده هم اصلاح طلبم ولی متاسفانه یا خوش بختانه از طرز رفتار وبرخود این افراد اصلاح طلب خصوصا با احترام این فرهنگیان محترم پلدخترخوشم نمیادویه جورایی قول دوست فهیم واگاهم خودشون به زوراویزان اینکارکردن وپایگاه اجتماعی خوبی ندارن وبازیچه دست هرگروه ودسته وجناحی قرارمیگیرند وشم سیاسی ندارند درکلام اخربابا ول کنید شما که ۲۰ساله یک نماینده نفرستادید بذارید تا ما درستش کنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان