شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » یکبار مصرفی نمایندگان در خرم آباد شکست

۷ip70bk0x020

محمد رضا ملکشاهی راد برای دومین بار راهی مجلس شد. به گزارش بلوطستان وی به عنوان دومین نماینده در تاریخ انتخابات های مرکز استان است که طعم دو دوره نمایندگی مجلس را می چشد. او در انتخابات مجلس هشتم نیز با ۵۳هزار رای به بهارستان رفته بود و در مجلس نهم نیز به مرحله دوم راه یافت تا در دومین حضور پیاپی اش در مرحله دوم با کسب ۶۰هزار رای از حضور در مجلس نهم بازماند. ملکشاهی راد  در انتخابات مجلس دهم برای سومین بار با قرار گرفتن در جایگاه دوم مرحله اول به مرحله دوم راه یافته بود که این بار با کسب پس از بیرانوندی ۶۳۸۸۹به بهارستان راه یافت.

پیش از او در مجلس دوم از مجموع ۸۴۸۳۸ رأی مأخوذه سید محمد صالح طاهری‌ خرم‌آبادی با کسب اکثریت آرا راهی مجلس شورای اسلامی شد و او برای بار دوم نیز با وقفه ای یک دوره ای از مجموع ۱۳۵۹۸۹ رأی مأخوذه سید محمد صالح طاهری‌خرم‌آبادی با کسب اکثریت آرا برای دومین بار به عنوان نماینده مردم خرم آباد راهی خانه ملت شد.

ملکشاهی در حالی پس از ۲۴سال تاریخ ساز شده است که پس از طاهری خرم آبادی هیچ نماینده ای در تاریخ انتخابات های خرم آباد برای دو دوره راهی مجلس نشده و همگی یکبار مصرف لقب گرفته بودند.ابراهیم آقا محمدی و ایرج عبدی نمایندگان خرم آباد و چگنی در مجلس هشتم بوده اند.

  1. کامیبیز نجات پور

    از برگزاری جلسات تبلیغاتی مشخص بود درون جبهه اصلاحات اختلاف وجود دارد بنده چند روز پیش در همین سایت متذکر شدم. اصلاحات در لرستان بیشتر به انحصار طلبی و منفعت طلبی نزدیک است تا اصلاح طلبی بویژه در کوهدشت و رومشکان از نتیجه آرای این دوره کاملا مشخص است
    آقای بیرانوند با رای ایل بزرگ بیرانوند برنده شده نه رای حزب و جناح

  2. ناشناس

    نمایندگی ملکششاهی راد فقط و فقط مرهون …… در حق محمودوند است

  3. سلام

    جناب اقای دارایی
    با سلام و احترام
    دیروز عکسی از جنابعالی در فضای مجازی پخش گردید که شناسنامه بدست در ورودی شعبه اخذ رای شماره ۱۲ حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد قرار دارید و یک تعرفه کنار عکس جنابعالی قرار داردکه اسامی دو نفر از کاندیدهای این حوزه نوشته شده است.حال با توجه به شناختی از جنابعالی داریم چند سوال از حضرتعالی دارم که امیدوارم جوابگو باشید.
    ۱_شما در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در کدام حوزه رای خود را به صندوق ریخته اید؟؟
    ۲_اگر در شهرستان پلدختر رای خود را به صندوق ریخته اید چرا در مرحله دوم شناسنامه بدست در شهرستان خرم آباد حضور داشته اید؟ایا مهر شناسنامه خود را پاک کرده اید؟
    ۳_اگر مرحله اول در شهرستان خرم آباد حضور داشته اید و رای خود را در این حوزه به صندوق ریخته اید چرا در توضیح مطلب”بلوطستان،انتخابات هفتم اسفند و سوتفاهمات ایجاد شده”به قلم حضرتعالی نوشته اید؛(“به دکتر کاییدی نماینده محترم مردم پلدختر و معمولان در مجالس هشتم و نهم در کوران رقابت های انتخاباتی گرایش داشته و رای خود را نیز بنام ایشان همچو دوره قبل به صندوق ریخته ام.”) نوشته اید به دکتر کاییدی رای داده اید؟؟
    امیدوارم این سوال در منظر دید مخاطبین بلوطستان قرار گرفته و جنابعالی مستدل و متقن جواب این سوالات را بدهید.در غیر اینصورت همانند مطلب”دبیر خبر بلوطستان!این تذهبون؟” مجبوریم در دیگر پایگاههای خبری فعال در شهرستان و استان منتشر نماییم.
    با تشکر

    • عباس دارایی

      با سلام بنده در انتخابات دهم پلدختر از حامیان سرسخت دکتر کاییدی بودم که متاسفانه به دلایلی نتوانستم رای خود را به صنودق بیاندازم . شناسنامه اینجانب در هفتم اسفند در مسافرتی که قبل از آن به کرج داشته بودم در گروی یک مرکز درمانی قرار داشته و نتوانستم رای خود را به صنودق بیاندازم. در مورد شق دوم سوال آن جناب باید عرض کنم اینجانب مرادم از آن نوشته این بود که به کاییدی در انتخابات دهم گرایش داشته و از فعالان ستادی او نیز بوده و به ان نیز افتخار خواهم کرد.در انتخابات نهم نیز از وی حمایت کرده و به دلیل مشارکت در انتخابات ترجیح دادم در مرحله دوم رای خود را به صنودق یکی از حوزه های خرم آباد به صندوق بیاندازم.ضمنا با توجه به ساز و کار قانونی و نصب یک دستگاه سنجش شناسنامه و مطابقت ان با کد های ملی به راحتی قابل تشخیص بود که یک رای دهنده در کدام شهر رای خود را به صندوق انداخته است .از تذکر آن جناب متشکرم.

    • جوان مستقل پلدختری

      سلام به دوستی که به آقای دارایی تذکر داده اید درخصوص رای دادن ایشان در خرم آباد دوست عزیز شما فقط چشم دیدن دارایی را داشته اید که چرا در خرم آباد رای داده چرا ازآقایانی که مقیم خرم آباد بودند ودر دور اول در پل ختر رای داده اند ودراین دوره به احتمال زیاد در خرم آباد هم رای داده باشند که تعدادشان هم کم نیست اشاره ای نفرمودید خدا را همیشه ناظر بر کردار وسخن خویش بدانیم که حساب پس دادن در روز جزا سخت خواهد بود الله اکبر

  4. مو سوی

    تحلیل خوبی داشتید از بلوطستان بابت اطلاع رسانی لحظه به لحظه اش تشکر می شود

  5. شهروند

    باانتخاب حاج ملکشاهی درخرم آباد وکسب حداکثرکرسیها توسط اصولگرایان مطمئن باشیدتغییرات درآموزش وپرورش استان اتفاق خواهدافتادواحتمال قوی گزینه پلدختری نیز داشته باشیم درکناردوگزینه خرم آبادی.

  6. نورالدین احمدی

    کاربر محترمی که با عنوان « سلام » نظرداده اید !
    با سلام و احترام ، شایسته تر آن بود که دربیان انتقاد و نظر خود از مطالب سایت بالاگریوه به این شکل ناصواب مایه نمی گذاشتید ، چون آقای دارائی حق دارد احتمال بدهد که ممکن است این گونه انتقاد مربوط به سایت و یا مدیر مسئول « بالاگریوه » باشد .
    خداوند مارا در زمره راستگویان قلمداد فرماید

  7. نوری زاده

    این نشان دهنده ضعف اصلاحات و قدرت ملکشاهی راد بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان