شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ریزعلی لرستان پرکشید ،در سوگ پدر مهربان

رشید نامداری پدر فداکار کوهدشتی که جان خود را برای مهار آتش مراتع و جنگل های بلوط کوهدشت به خطر انداخت سرانجام به دلیل شدت سوختگی فراوان فوت کرد.

به گزارش بلوطستان رشید نامداری پدر فداکار کوهدشتی که جان خود را برای مهار  آتش مراتع  و جنگل های بلوط کوهد شت به خطر انداخت سرانجام  به دلیل شدت سوختگی فراوان  فوت کرد.

آتش سوزی منطقه ی جنگلی بلوران، هنوز به طور کامل نشده بود که آتش به سروقت مراتع در روستای کلسرخ از توابع شهرستان کوهدشت آمد و نیروهای مردمی با بیل و شاخه های درخت به نبرد با آتش رفتند تا عدم مدیریت بحران، تأمین امکانات و تجهیزات اطفای حریق، خسارات بیشماری را به عرصه های جنگلی وارد کند.

در این آتش سوزی که در مرداد ماه سال جاری در مزارع کشاورزی و مراتع مابین روستاهای گراب کوچک و کلسرخ واقع در بخش طرهان شهرستان کوهدشت رخ داد؛ رشید نامداری، در حین اطفاء حریق دچار سوختگی بالای ۸۰ درصد شده و به بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت و در نهایت به بیمارستان عشایر خرم آباد اعزام می شود.

رشید نامداری در پی مهار آتش سوزی در مراتع روستای کلسرخ شهرستان کوهدشت دچار سوختگی شدید شده بود، در طی این چند روز در بیمارستان شهدای عشایر بستری و در حال مداوا شدن بود اما به دلیل شدت جراحات و سوختگی امروز ظهر در بیمارستان شهدای عشایر جان به جان آفرین تقدیم نمودو نامی نیک را برای جامعه خود به یادگار گذاشت.

این پدر فداکار با بی مهری مسئولین ایام بستری خود را سپری کرد و بجز چند مسئول و آن هم بصورت تلفنی کسی از وی عیادت نکرد و در گمنامی جان خود را فدای سرمایه های سرزمینش کرد.در این میان تنها آریافر مدیریت بحران استان و بابایی معاونت منابع طبیعی استان پیگیر وضعیت این پدر فداکار کوهدشتی بودند.

 آری….

رشید نامداری ریز علی فداکار لرستانی جان خود را برای مهار آتش با دستان خالی از دست داد تا بلوط سرمایه ملی به خاکستر تبدیل نشود، مسئولان می توانند الگو برداری کنند…

سفیر افلاک

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان