شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » حرکت ماندگار ،"ماندگار"

خلاقیت مدیریتی و ذهنیت توسعه یافته از ابزارهای نیل به پیشرفت بر مدار توسعه یافتگی است.لرستان ما همواره از ضعف مدیریت رنج برده که مهم ترین علت این ضعف نبود خلاقیت و ذهنیت توسعه گرا و تفکر محوری در بدنه مدیریتی بوده است. مدیری که به پدیده شناخت آشنایی نداشته و در مسیر مدیریت خود تنها قائل به گذشت زمان و عدم استفاده از ابزار توسعه با محوریت ذهن توسعه یافته و نمی تواند خلاقیت فردی و فرهنگ کار و تلاش و هم سویی را به حوزه مدیریتی خود تعمیم دهد طبیعی است که از مهم ترین مولفه های عقب ماندگی یک جامعه به شمار برود.در برهه ای که ضعف مدیریت به پاشنه آشیل توسعه استان مبدل شده است برخی مدیران هستند که در این زمینه پیشتاز بوده و با وجود همه محدودیت ها توانسته اند عملکردی قابل دفاع بر جای بگذارند.”ماندگار مرادی”مدیرکل امور اقتصادی لرستان از جمله مدیرانی است که در این مسیر دارای دیدگاهی خلاقانه است که به مدد این مولفه یعنی “شناخت” و “خلاقیت “ضمن حرکت درست در حوزه تحت مدیریت خودتوانسته است فردی موفق باشد.

http://kashkan.ir/wp-content/uploads/2016/05/814410192_34715_1680636906156069907.jpg
تهیه پکیج معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان لرستان در بخش های مختلف یکی از کارهای خوب و موثر ماندگار مرادی است که در جهت معرفی لرستان و جذب سرمایه گذار می تواند مفید واقع شود.

استان ما ظرفیت های خوبی دارد که ناشناحته مانده و اگر سایر حوزه ها و مدیران در این جهت تلاش کرده که به انحای مختلف لرستان را خوب معرفی کنند یقینآ بستر برای سرمایه گذاری در استان فراهم می شود. حرکت ماندگار “ماندگار مرادی”قابل تقدیر است امید که همه مدیران با ذهنیتی خلاقانه در این جهت گام بردارند.

پانوشت:

 این مطلب در هفته‌نامه شهاب آسمانی نیز منتشر شده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان