شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برق‌رسانی یکی از صعب‌العبورترین روستاهای لرستان

یکی از صعب العبورترین روستاهای استان لرستان در دورترین نقطه شهرستان الیگودرز برق رسانی شد.به گزارش  بلوطستان به نقل از، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان پس از سپری شدن ایام اله دهه فجر اهداف تعریف شده شرکت روند رو به رشد خود را همچنان ادامه داده و گام های موثر بصورت متوالی برداشته می شود.

مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت طی ارائه مصاحبه حضوری با این دفتر ابراز داشت ما در مسیر توسعه اسب خود را زین کرده و با تمام توان و همت خود سعی در جلب حداکثری رضایت مشترکین داشته که این امر کاملأ دست یافتنی است و ما در عمل ثابت کرده ایم که می توانیم. مدیرعامل برق اظهار داشت: یکی از مصادیق بارز توانمندی و پویایی شرکت توزیع برق تعهد و ایجاد التزام به تأمین برق ۸۱ روستای بسیار صعب العبور بود که خوشبختانه کلیه روستاهای تعهد شده برقدار گردیدند.

مهندس خودنیا با بیان اینکه برق رسانی روستایی تنها بخشی از فعالیت های شرکت را شامل می شود ابراز داشت: گستردگی و دامنه اقدامات و عملکردهای برق استان بسیار فراتر از اینگونه مسائل است مخصوصأ در مواقع بحران که استان لرستان نیز با توجه به شرایط جغرافیای استان بحران خیزی است و با مشکلات عدیده ای روبرو می شود. وی با اشاره به این ضرب المثل که دریای آرام دریانورد ماهر نمی سازد گفت: پرسنل زحمت کش و خدوم برق لرستان همواره در سخت ترین شرایط ثابت کرده اند که مردان روزهای سخت هستند و کار در شرایط سخت و بحرانی برای آنها یک عادت است.

در ادامه مهندس خسرو سرلک مدیریت توزیع برق شهرستان الیگودرز در خصوص تأمین برق روستای زرگه گفت: این روستا در یکی از مناطق کوهستانی و صعب العبور بخش بشارت زلقی الیگودرز قرار دارد. مهندس سرلک تعداد خانواراین روستا را ۸ و طول شبکه فشار متوسط آن را ۱۹۲۰ متر اعلام نمود و ابراز داشت: یک دستگاه پست هوایی به قدرت ۲۵ کیلوولت برای روستای فوق نصب گردیده است. وی همچنین گفت: طول شبکه فشار ضعیف این روستا۷۲۰ متر و مبلغ ۸۷۱ میلیون تومان برای تآمین برق این روستا هزینه شده است.

مهندس سرلک با بیان اینکه پروژه های فروانی در مدیریت توزیع برق الیگودرز به انجام رسیده است ابراز داشت: از جمله آنها می توان به روشنایی معابر بلوار بیمارستان شهید ولیان الیگودرز اشاره نمود. مدیریت توزیع برق الیگودرز با بیان اینکه شبکه معابر فوق به طول ۱۴۰۰ متر احداث و یک دستگاه پست هوایی ۲۵ کیلو ولت آمپر برای این منظور احداث گردیده، گفت: مدت اجرای این پروژه در کمترین زمان ممکن و پس از دهه فجر احداث گردید. مهندس سرلک محل تأمین اعتبار این پروژه را از منابع داخلی شرکت عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه مبلغ یکصد و یک میلیون تومان هزینه شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان