شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » صیانت از منابع طبیعی نیازمند عزم همگانی است

img_1491

به گزارش بلوطستان و به نقل از فارس  فرماندار پلدختر گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی و صیانت از آن نیازمند عزم همگانی است. قدرت‌الله ترابی‌نژاد  در دیدار مدیر و کارکنان منابع طبیعی پلدختر اظهار کرد: فعالیت در عرصه حفاظت از منابع طبیعی سنگین و نامحدود است.وی افزود: حفظ و حراست از اراضی ملی کار بسیار بزرگی است و باید با فرهنگ‌سازی در بین افراد جامعه به وظیفه همگانی تبدیل شود.

فرماندار پلدختر با ابراز تاسف از خشکیدگی جنگل‌های بلوط شهرستان پلدختر گفت: اعتبار مناسبی برای احیای جنگل‌های بلوط شهرستان اختصاص یافته که باید با به‌کارگیری آن در حفظ و حراست از جنگل‌ها و مراتع و احیای آن بیشتر تلاش کنیم.

ترابی‌نژاد با تاکید بر تعامل منابع طبیعی با مردم به منظور صیانت از جنگل‌ها و مراتع افزود: زمینه صیانت از جنگل‌ها را با همیاری مردم و فرهنگ‌سازی فراهم کنید و آنها را در جهت حفظ و توسعه جنگل‌ها مورد تشویق قرار دهید.

وی تصریح کرد: امروز ریزگردها یکی از پیامدهای تخریب جنگل‌ها و مراتع  و از بین رفتن منابع آبی است.ترابی‌نژاد گفت: فرهنگ صیانت از منابع طبیعی با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی ممکن و شدنی است و این کار محدود به نیروهای انسانی منابع طبیعی نبوده و باید مردم به مدد این دستگاه بیایند.فرماندار پلدختر اقدامات منابع طبیعی را در صیانت از جنگل‌ها و مراتع قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: اقدامات شبانه‌روزی شما قابل تقدیر است و در این بیشتر تلاش کنید.

 
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان