شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » احیای تالاب «گری بلمک» پلدختر مطالبه مردمی است

به گزارش بلوطستان به نقل از تسنیم قدرت الله ترابی نژاد فرماندار پلدختردر مراسم روز زمین پاک که در تالاب‌های پلدختر برگزار شد اظهار داشت: امروز آب تالاب گری بلمک این شهرستان که تنظیم‌کننده دیگر تالاب‌های پلدختر است به علت تغییر کاربری در سال‌های گذشته کاهش‌یافته و در صورت استمرار این روند همین مقدار آب هم از دست خواهد رفت که باید فکر اساسی برای رفع این مشکل کرد.

وی افزود: زمانی تالاب‌های گری بلمک از شادابی خوبی برخوردار بودند که انتظار داریم بحث طرح احیای این تالاب‌ها که مطالبه مردم شهرستان است توسط مسئولان ذی‌ربط اجرایی شود.

فرماندار پلدختر تصریح کرد: بحث طرح احیای تالاب گری بلمک پلدختر به مسئولان کشوری منعکس‌شده و از مسئولان استانی هم می‌خواهم که این طرح را عملیاتی کنند زیرا در صورت اجرایی شدن این طرح کمک فراوانی به شهرستان می‌شود.

وی حفاظت از محیط‌زیست را نیازمند توجه جدی مسئولان و مشارکت مردم دانست و گفت: از بی‌بدیل‌ترین موهبت‌های الهی به بشریت، محیط‌زیست و منابع طبیعی است و هفته زمین پاک فرصت مناسب و بسیار خوبی برای توجه به محیط پیرامونی و جلوگیری از رها کردن زباله بر روی سطح زمین و گسترش فعالیت‌های زیست محیط و عدم آلودگی بیشتر زمین است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان