شما اینجا هستید
اجتماعی » از تمام اختیاراتم برای انجام بهترین تصمیم درباره پادگان۰۷ بهره خواهم گرفت

استاندار لرستان دستور توقف خرید و‌ فروش املاک‌ پادگان ۰۷ را صادر کرد. به گزارش بلوطستان فرهاد زیویار در جریان بازدید از پادگان ۰۷ خرم آباد گفت :  توافقات بین طرفین قابل تغییر است.

وی با بیان اینکه من با استفاده از اختیارات و امکاناتی که در اختیار دارم اجازه نمیدهم ظرفیت ۰۷ از دست برود ، اظهار کرد:  با استفاده از اختیارات و امکاناتی که در اختیار دارم اجازه نمیدهم این ظرفیت از دست رود و اگر نتوانم این کار را انجام دهم جلوی خودم ایستاده‌ام.

زیودار افزود: بعد از تعطیلات چند روزه جلسات مربوط در این باره برگزار و پیگر رفع مشکل خواهم شد.استاندار لرستان گفت : چون هیچ کدام از توافقات منجر به صدور سند نشده است و فقط در حد توافقات بین طرفین بوده امکان تغییر وجود دارد.

وی بیان کرد: معتقدم رسانه ها نقش خوبی در موضوع پادگان ۰۷ داشتند و این نشان از دلسوزی اهالی رسانه دارد و حقیقتاً این تعصب را نشان از دلسوزی مردم و رسانه‌ها می‌دانم.

وی گفت : بخشی از شرایط بوجود آمده ربطی به تصمیمات دوران ما ندارد اما باعث عدم پیگیری ما نشده است. استاندار لرستان گفت : کل ملک ۱۵ هکتار است که ۷ هکتار ان در اختیار شهرداری و ۸هکتار سهم ارتش است که ارتش نیز در جهت واگذاری زمین توافقی با پیمانکارانی داشته که قطعی نبوده و باب مذاکره برای حل مساله همچنان باز است و امیر خوشکنار قول همکاری داده‌اند.

وی تصریح کرد: بنده در جایگاه نماینده عالی دولت از تمام اختیاراتم برای انجام بهترین تصمیم درباره پادگان۰۷ خواهم گرفت.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان