شما اینجا هستید
اجتماعی » طرح توجیهی بیمارستان رومشکان تهیه و به تهران ارسال شده است

مرکز درمانی رومیانی شهرستان رومشکان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری رومشکان اظهار کرد:  در حوزه بهداشت و درمان  رومشکان سه پروژه در دست اجرا داریم که دو پروژه از این پروژه ها پیشرفت فیزیکی بالایی دارند.

دکتر بهرام دلفان گفت: مرکز پزشکی درمانی سوری با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد مشکل تامین اعتبار ندارد، اما راه دسترسی و امکانات اولیه آن باید فراهم شود که تاکنون اقدامی انجام نشده و باید در این جلسه تصویب شود طی سه ماه امکانات ایجاد شود تا مرکز به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: پروژه مرکز درمانی رومیانی رومشکان در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: بیمارستان ۶۴ تختخوابی رومشکان باید از دو کمیسیون ماده ۲۰ و ۲۳ که شامل تغییر کاربری است، عبور کند.

وی با بیان اینکه  طرح توجیهی بیمارستان رومشکان تهیه و به تهران ارسال شده است ، گفت: با این وجود جهاد کشاورزی باید تغییر کاربری را قبول کند که تاکنون انجام نشده است، ضمن اینکه گفته شده مرکز باید در محدوده شهری باشد و شهرداری باید این موضوع را بپذیرد.

دلفان گفت: اگر این دو مدرک تهیه نشود، امکان احداث بیمارستان وجود نخواهد داشت. وی ادامه داد: جهاد کشاورزی و شهرداری تاکنون کوتاهی کرده‌اند و باید مردم از این دو دستگاه مطالبه داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان