شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » استانداری لرستان در هفته جاری تعطیل شد.

به گزارش بلوطستان افرادی که امروز از شهرهای مختلف استان به استانداری لرستان مراجعه کرده بودند با درهای بسته مواجه شدند. نگهبانانی که در پشت درهای بسته حضور داشتند و در را به روی  برخی افراد خاص می گشودند در پاسخ به این سوال خبرنگار بلوطستان، چرا در دوشنبه که روز ملاقات عمومی با مدیران است در استانداری به روی مراجعین که از اقصی نقاط استان به اینجا آمده اند را بسته  اید؟ اظهار داشتند به خاطر سفر روز چهارشنبه رئیس جمهوری تا شنبه هفته ی آینده به ما دستور داده شده که جز افراد خاص کسی را به داخل راه ندهیم.

این در حالی است که خبرنگاران  بلوطستان، لکنا و دوهفته نامه ی آساره نیز که برای هماهنگی و صدور کارت جهت پوشش خبری سفر ریاست محترم جمهور به استانداری رفته بودند نتوانسند به داخل اداره راه یابند و وقتی با اصرار و پافشاری بسیار از مأمورین حراست خواستند که با روابط عمومی استانداری در این باره صحبت کنند. نگهیبانان دم در گفتند، مسئول روابط عمومی بدان ها اظهار داشته که استانداری تعطیل است و ما نیز در آنجا حضور نداریم.
جدا از اینکه بسته شدن درهای اداره به روی ارباب رجوع آن هم در روز ملاقات عمومی بدون هماهنگی و اطلاع رسانی کار درستی نیست، و سبب دردسر و زحمت مردم می شود. تعطیلی یک هفتگی استانداری آن هم به خاطر سفر ریاست محترم جمهوری که به نیابت حل کردن مشکلات بسیار مردم لرستان به این خطه سفر می کنند نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه گره ای بر انبوه مشکلات خواهد افزود.
گزارشات خبرنگار بلوطستان حاکی از آن بود که سطح شهر خرم آباد پر بود از بنرهایی که شعارهای را در خوش آمد گویی به رئیس جمهور بر روی خود داشت. مردم انتظار دارند که مسئولین محترم هزینه ی استقبال چنین سفرهایی را به حداقل برسانند و بجای انجام دادن چنین کارهایی تلاش کنند مشکلات و نیازهایی مردمان محروم این خطه از خاک عزیز ایران را به اطلاع مقامات بالاتر برساند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان