شما اینجا هستید
سیاسی » افراد فاسد را از پست های کلیدی بردارید/مردم برای انقلاب حاضرند گرسنگی بکشند

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان به وجود اختلاف نظر در مسائل سیاسی اشاره کردوگفت: این اختلاف نظر باید باشد اما رو در رویی نباید باشد و دشمنی و کارشکنی نباشد و هرکسی کار خود را انجام دهد و به دیگران راهنمایی کند و باید با فساد مبارزه کرد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ابراز داشت: سالهاست رهبری معظم در بحث مبارزه با فساد تاکید کرده اند چرا این مسئله برانداخته و کم نمی شود و روزافزون هم می شود و در این میان همه به ویژه مسولان از مبازه با فساد دم می زنند.

وی ادمه داد: این حجتی است از جانب من بر همه و اگر می خواهید منحصرا با فساد مبارزه کنید چاره این است که افراد فاسد را از پست های کلیدی بردارید، زیرا امکان ندارد یک نفر که خودش فاسد است وقتی در یک پست یا معاونت قرار می گیرد بتواند امور را اصلاح کند و با فساد مبارزه کند.وی افزود: چرا در حال حاضر افراد فاسد را سر کار می گذارید؟ من وقتی سابقه کسی را که در معاونت بالایی قرار گرفته بود بررسی کردم متوجه شدم این فرد از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شده، در تحصن مجلس ششم شرکت داشته و عامل تحصن مجلس بوده، سوء سابقه در رژیم شاه دارد و در مقابل نظام و رهبری ایستاده. چرا معاونت یک وزراتخانه را به این فرد داده اند؟

آیت الله جنتی در پایان خطبه اول گفت: شما مردم باید این مسائل را پیگیر باشید، نباید بی تفاوت بشینید و ببینید این پست ها به چه کسانی سپرده می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان