شما اینجا هستید
اجتماعی » دلفان شبکه بهداشت پلدختر را به منصوب دولتِ سابق سپرد !

عباس دارایی/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عصر روز سه شنبه ۱۸ مرداد در حکمی اکبر جوادی را با حفظ سمت بعنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر منصوب کرد.

جوادی که از ششم آذرماه سال ۹۵ در دولت اول روحانی همزمان با حکم ساکی رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی لرستان بعنوان رئیس دانشکده پرستاری پلدختر منصو ب شده بود حالا با حفظ آن سمت ، قر ار است در دولت سید ابراهیم رئیسی عهده دار سرپرستی شبکه بهداشت و درمان پلدختر شود.

طی پنج ماه گذشته نام جوادی در حالی بعنوان گزینه ریاست شبکه بهداشت و درمان پلدختر مطرح شده است که هر بار این انتصاب از سوی دانشگاه علوم پزشکی به تعویق می افتاد ، او اما امروز قرعه فال بنامش افتاده و رسما بعنوان سرپرست جانشین دکتر علی صفدر سیاوشی شد .

جوادی و دکتر سیاوشی هر دو در دولت سابق مسئولیت گرفته اند ، قصه انتصاب این دو  اما یک تفاوت  دارد ، سیاوشی که حالا احتمالا از سوی دانشگاه علوم پزشکی با توجیه انتسابش به دولت سابق و سهیم بودنش در وضع موجود !!! کنار گذاشته شده است ۱۸ فروردین سال ۹۹ از دکتر نیکبخت حکم سرپرستی شبکه بهداشت و درمان پلدختر را گرفت و جوادی مهمان سفره دولتِ اول روحانی در دانشکده پرستاری بود که در دولت دوم اعتدال نیز همچنان بعنوان رئیس این دانشکده حفظ شد و یکسال پس از پیروزی دولت رئیسی نیز نه تنها ریاست دانشکده پرستاری را همچنان عهده دار است ، بلکه یک پله بالاتر با حفظ آن سمت ، بعنوان سرپرست شبکه بهداشت پلدختر نیز منصوب شده است .

سیاوشی دو سال و چهار ماه در شبکه بهداشت پلدختر مسئولیت داشت ، یکسال و چهار ماه در دولت دوم روحانی و یکسال نیز در دولت سید ابراهیم رئیسی ! ، جوادی اما ده ماه در دولت اول روحانی و چهار سال کامل نیز در دولت دوم او ، عهده دار ریاست دانشکده پرستاری بوده است و در یکسال گذشته نیز همچنان در همین سمت روزهای مدیریتی خود را در دولت رئیسی گذرانده است .

یکی احتمالا به جرم همراهی با دولت روحانی کنار گذاشته می شود و دیگری نیز که سابقه بیشتری در دولت سابق دارد به جای او گمارده می شود تا وضع موجود را تغییر دهد !!

۱۹ آذر ماه سال گذشته رئیس جمهور در جریان سفر استانی به لرستان در نشست با نخبگان، علما و اقشار مختلف مردم لرستان با تاکید بر اینکه نباید از بانیان وضع موجود در اداره کشور استفاده شود گفت : “نسبت به مدیران معتقدیم که هر کس که کارآمدی دارد از او استفاده شود کارآمدی، دلدادگی به انقلاب و نظام امر مهمی است اما از کسانی که بانیان وضع موجود هستند نباید استفاده شود.”

اظهارات رئیس جمهور در لرستان به صورت گسترده ای در سطح کشور بازتاب یافته و تا مدت ها کلید واژه بانیان وضع موجود به گفتمانی مسلط در میان حامیان دولت تبدیل شده و عمده تغییرات دولت با اطلاق بانیان وضع موجود به مدیران منصوبِ دولت سابق طی یکسال گذشته در دستور کار قرار گرفته است .

نکته مهم اما این است که اگر همان تاکید رئیس جمهور بر لزوم تغییرات مدیریتی مدیران دولت سابق را ملاک قرار داده و اطلاق بانیان وضع موجود را صرفا در مورد مدیران دولت های یازدهم و دوازدهم تعبیر کنیم ، آیا انتصاب مدیران دولت سابق در برخی حوزه های مدیریتی در دولت کنونی از جمله شبکه بهداشت و درمان پلدختر گواهی بر این نکته نخواهد بود که دولت و دولتمردانش در لرستان بانی وضع موجود را صرفا کسانی می دانند که تغییرشان سهل الوصول و بدون هزینه است ؟

یا رئیس دولت در اطلاق بانی وضع موجود به مدیران سابق مرتکب اشتباه شده است و ۹ ماه پس از آن اظهارات در لرستان باید اشتباه خود در اطلاق بانیان وضع موجود به مدیران دولت گذشته را بپذیرید و یا بلا درنگ بی توجه به فشارها ، به حضور کسانی در عرصه های مدیریتی پایان دهد که بعنوان  “همراهان نمایندگان و سفره نشین دولت ها ” عامل نارضایتی های افکار عمومی شده و بی توجه به مرز بندی های سیاسی در همه دولت ها حضور داشته و در دولت فعلی نیز چشم امید به استمرار حضور خود در مسندهای مدیریتی دارند !

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. NrfxCHarl

    Levitra Oral Jelly Glucophage Rulide

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان