شما اینجا هستید
اجتماعی » امروز که مسئولیت داریم ، باید کار را درست انجام دهیم /نبود فاضلاب یکی از مشکلات اصلی رومشکان است / علت عدم استقرار کامل ادارات بی اهمیتی مدیران و عدم مطالبه گری بوده ست / کار برای انجام فراوان است

فرماندار رومشکان گفت: امروز که مسئولیت داریم ، باید کار را درست انجام دهیم. به گزارش بلوطستان حجت الله نصیری پور در دیدار با امام جمعه رومشکان با بیان این مطلب ، اظهار کرد: کارها باید با همدلی ، همفکری به نحو احسن انجام گیرد .

وی افزود: در هر مسئولیتی که بوده ام اولویتم خدمت به مردم بوده و در این راه صادقانه خواهم کوشید آنچه در توان دارم به کار گیرم. نصیری پور با بیان اینکه کار در رومشکان برای انجام ، فراوان است ، گفت: علی رغم وسعت کم شهرستان ، کار برای انجام فراوان است ، آنچه مهم است در دفاع از مردم و حل مشکلات امام جمعه و فرماندار باید یکصدا باشند.

فرماندار رومشکان با اشاره به عدم استقرار کامل ادارات در این شهرستان تصریح کرد: دلیل مستقر نبودن ادارات بی اهمیتی مدیران و عدم مطالبه گری بوده است که امیدواریم این موضوع را دنبال کرده و ادارات در سطح شهرستان به طور کامل مستقر شوند.

وی عدم وجود فاضلاب را از مشکلات بزرگ شهرستان رومشکان برشمرد و گفت : امروز که مسئولیت داریم باید کار را درست انجام دهیم و در مسیر خدمت صرفا رضایت مندی مردم را ملاک قرار دهیم.

فرماندار رومشکان همچنین با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در پای کار آوردن همه اقشار جامعه، برگزاری نماز وحدت در ادارات و کلاس اخلاق برای مدیران را لازم دانست و گفت : در جهت توسعه فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف باید در شهرستان مستقر شوند.

امام جمعه رومشکان هم گفت:  از اینکه تفکر انقلابی و بسیجی همسو با نظام و ولایت سکاندار دستگاه اجرایی شهرستان شده بسیار خوشحالم.

وی با ابراز رضایت از سخنان فرماندار در اواین جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان گفت:  هدف  ما و شما مشترک و ارتقا سطح کیفی مردم در جهت مسائل فرهنگی، عمرانی و اقتصادی هدف مشترکی است که همه باید برای تحقق آن گام برداریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان