شما اینجا هستید
اجتماعی » انجام توافق برای تخریب دیوار پادگان ۰۷ / شهرداری از ابنیه ها و اماکن پادگان حفاظت خواهد کرد

شهردار خرم آباد گفت :تخریب دیوار اطراف پادگان ۰۷ یکی از اولویت های اصلی شهرداری خرم آباد است . سعید فتوحی با اشاره به تعهد شهرداری مبنی بر نگهداری و حفاظت از اماکن و ابنیه های این مکان ، اظهار کرد: توسعه فضای سبز و چشم انداز های گردشگری و فرهنگی در این مکان یک امری ضرروری است و به همین دلیل است که شهرداری اصرار دارد این مکان را در اختیار قرار دهد .

وی با بیان اینکه توافقات با ارتش و میراث فرهنگی از سوی شهرداری انجام گرفته است ، افزود: پس از برگزاری چندین نشست با فرمانده لشگر ۸۴ و مدیرکل میراث فرهنگی به توافقاتی خوبی دست یافتیم که انشالله پس از تغییرو تحول قطعی این مکان نظامی را به یکی از مکانهای گردشگری تفریحی و فرهنگی مدرن تبدیل خواهیم کرد.

وی گفت: پس از مذاکرات زیاد متعهد شدیم تا زمان تعیین تکلیف نهایی و قطعی ،نگهداری از اماکن و ابنیه های این مکان نظامی را انجام دهیم بنابراین نگهداری از پادگان به شهرداری محول شد .

شهردار خرم‌آباد افزود: : قرار است پس از هماهنگی های فرمانده لشکر ۸۴ با مقامات عالی ارتش در خصوص تخریب و سامان دهی دیوار اطراف اقدام نماییم که با تخریب آن نمای قدیمی این مکان نیز تغییر شکل خواهد داد.

سعید فتوحی  با اشاره به اجرای موفق فاز اول انتقال آبهای سطحی در گلدشت گفت : سالها بود که مردم محله گلدشت شرقی در زمستان و فصول بارندگی به وضعیت آبهای سطحی معترض و گله مند بودند بنابراین این طرح را در اولویت عمرانی شهرداری قرار دادیم .

وی افزود: طرح دفع و انتقال آبهای سطحی در سه راه گلدشت را تقریبا از ۴ ماه گذشته آغاز کردیم و چند روز پیش به پایان رسید خوشبختانه در بارندگی روز گذشته شاهد رهاسازی آبهای سطحی در خیابانها نبودیم و این طرح در این مرحله موفق عمل نمود .

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه تکمیل این طرح تا میدان آرش سپس میدان مریم خان ادامه خواهد داشت اظهار داشت: پس از بازدید میدانی از گلدشت شرقی اجرای این طرح در حوالی میدان آرش و کریم خان ضرورت دارد و قطعاً انتقال آبهای سطحی در این دو نقطه را نیز ادامه خواهیم داد .

فتوحی با اشاره به اعتبار این طرح تصریح کرد: تابحال بیش از دو و نیم میلیارد تومان هزینه شده و حدود سه میلیارد تومان دیگر جهت ادامه و تکمیل آن پیش بینی میشود .
شهردار خرم‌آباد انتقال آبهای سطحی در گلدشت شرقی را از مطالبات مهم شهروندان دانست و عنوان نمود : علی رغم مشکلات مالی شهرداری اما در پاسخ به دغدغه های شهروندان در این راستا با تامین اعتبار از منابع جاری شهرداری این پروژه را پس از سالها اجرایی کردیم / خبر آنلاین

  1. https://israel-lady.co.il

    Nice post i like it 100 %. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. Its always helpful to read through articles from other writers and use something from their web sites.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان