شما اینجا هستید
خبری » بازسازی «اندیکا» اولویتی فوری است

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا که باحضور مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان برگزارشد، بر ضرورت تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله در شهرستان اندیکا تأکید کرد.

مسعود رضایی با اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و شرایط سخت مردم آسیب دیده از زلزله، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با تمام توان و بکارگیری نیروهای فنی متخصص و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در راستای  کاهش آلام مردم رنجدیده اندیکا پای کار است.

وی با تأکید بر ساخت واحدهای احداثی براساس اصول و ضوابط فنی و مهندسی و بکارگیری دقیق مقررات ملی ساختمان، تصریح کرد: بازسازی واحدهای خسارت دیده اولویتی فوری است.

رضایی، اظهار کرد: اکیپ‌های متشکل از نیروهای فنی و مهندسی  بنیاد مسکن لرستان جهت ارزیابی واحدهای آسیب‌دیده به این مناطق اعزام شده است.

گفتنی است بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان پیش‌از این به‌عنوان استان معین در بازسازی مناطق زلزله‌  زده استان کرمانشاه حضور یافت و در میان ۱۳ استان توانمند کشور به‌عنوان اولین استان و با اقتدار مأموریت خود در بازسازی واحد های آسیب‌ دیده از زلزله کرمانشاه را به پایان رساند.

انتهای پیام

 

لرستان درکنارمردم زلزله زده اندیکا

 

See the source image

 

 

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گفت:لرستان بعنوان استان معین مناطق آسیب دیده از زلزله در اندیکای استان خوزستان را بازسازی خواهدکرد.

دکترنیکزادتصریح کرد:بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان باتمام امکانات ، تجهیزات وماشین آلات سنگین راهسازی درمنطقه حضور یافته و بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله دراین منطقه را آغازنموده است.

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی افزود:بابرنامه ریزی های انجام شده، مشکل اسکان موقت مردم زلزله زده اندیکا پیش ازفرارسیدن فصل سرما مرتفع خواهدشد.

 

 

بسیج نیروی انسانی و ماشین آلات بنیاد مسکن لرستان به مناطق زلزله زده اندیکا

 

 

See the source image

 

 

 مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان با اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و شرایط سخت مردم آسیب دیده از زلزله تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با تمام توان و بکارگیری نیروهای فنی متخصص و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در راستای کاهش آلام مردم رنجدیده اندیکا پای کار است.

مسعود رضایی با تاکید بر ساخت واحدهای احداثی براساس اصول و ضوابط فنی و مهندسی و بکارگیری دقیق مقررات ملی ساختمان تصریح کرد: بازسازی واحدهای خسارت دیده اولویتی فوری است.

رضایی” اظهار کرد: اکیپ‌های متشکل از نیروهای فنی و مهندسی بنیادمسکن استان لرستان جهت ارزیابی واحدهای آسیب‌دیده به این مناطق اعزام شده است.

گفتنی است بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان پیش ازاین بعنوان استان معین در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه حضور یافت و در میان ۱۳ استان توانمند کشور بعنوان اولین استان در بازسازی زلزله کرمانشاه انتخاب شد .

 

رتبه دوم بنیاد مسکن لرستان در بحث مقاوم سازی

 

See the source image

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت : تا کنون از مجموع ۱۵۳ هزار واحد مسکونی روستایی، بیش از ۱۱۶ هزار واحد بهسازی و نوسازی شده است.

 وی افزود: قسمت عمده این اقدام طی دو سال گذشته صورت گرفته و لرستان در این شاخص حدود ۳۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

رضایی بیان کرد: سهمیه مقاوم سازی مسکن روستایی لرستان در سال جاری، هفت هزار واحد است که با اجرای پنج هزار واحد مسکن روستایی در دست ساخت، در مجموع ۱۲ هزار واحد با اعتبار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی احداث می‌شود.

 

 

تجلیل وزیر راه و شهرسازی از مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن لرستان

 

 

وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح از اقدامات و فعالیت‌های مهندس “امیر ارشادی” مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در راستای اطلاع‌رسانی موثر، تلاش‌های بی وقفه و تشریح عملکرد این نهاد انقلابی تجلیل کرد.

در بخشی از این لوح با اشاره به اهمیت جلب اعتماد افکار عمومی و اقناع آنها با تولید محتوا و اخبارموثق در مورد عملکرد سازمان و توجه جدی به فرهنگ سلامت‌محور، شفافیت، مسئولیت‌پذیری، اتحاد، همکاری و جلب اعتماد مردم، سرعت‌عمل و همبستگی با تدوین راهبرد ارتباطی در دوران کرونا و پساکرونا توسط روابط عمومی‌ها تاکید کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان