شما اینجا هستید
اجتماعی » با سه منطقه نمی‌توان به مردم خدمات ارائه داد/ایجاد شهرداری منطقه چهار یک ضرورت است

ایجاد شهرداری منطقه چهار خرم آباد برای ایجاد رضایت مندی و افزایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان خرم آبادی ضروری است. به گزارش بلوطستان نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این مطلب و تاکید بر ضرورت راه‌اندازی شهرداری منطقه چهار در این شهر گفت: نزدیک به ۶۰ درصد گستره مدیریت شهری خرم آباد در حوزه شهرداری منطقه سه است و لذا حجم کار بسیار و سیع و گسترده است.

وی گفت: جمعیت و مهاجرین به خرم آباد در حال افزایش است و ناگزیر از برنامه ریزی برای آینده شهر هستیم.

مجید دریکوندافزود: با سه منطقه نمی‌توان به مردم خدمات ارائه داد، شهرداری منطقه چهار و یا ایجاد شهرداری‌های نواحی راهگشای این مشکل است که در آینده نزدیک با احتمال الحاق بیش از ۱۰ اَبَر روستا به خرم آباد تبدیل به یک بحران و چالش جدی خواهد شد.

وی بیان کرد:  برای ایجاد شهرداری منطقه چهار نیازی به جذب نیروی جدید و یا تجهیزات و امکانات و ساختمان نخواهد بود و این موضوع بار مالی به همراه نخواهد داشت چرا که شهرداری خرم آباد تقریباً ۴۰۰ نفر نیرو اضافه بر چارت مصوب خود دارد و این اقدام منجر به آمایش نیرو و افزایش بهره وری خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: این پیشنهاد مکتوب از جانب مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد به رئیس شورای شهر و شهردار خرم آباد ارائه شده اما انجام این کار نیازمند رایزنی در سطح کلان و اخذ مجوز وزارت کشور است. وی گفت: به طور حتم به صورت ویژه و مستمر پیگیر این کار خواهم بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان