شما اینجا هستید
خبری » برخی مغرض هستند / نباید خدمات انجام شده زیر سوال برود

فرماندار پلدختر در آئین معارفه شهردار جدید این شهر  گفت : نگاه به شهرداری ها نگاهی تخصصی است که باید مدیریت شهری فارغ از حواشی به سمت فعالیت های عمرانی و خدمات رسانی صادقانه به مردم برود.

حسن رضائیان افزود: اتفاق خوبی که در پلدختر افتاد این بود که هر پنج عضو شورای شهر به خانم میری رای دادند و شهردار منتخب اولین شهردار زن در استان است که این اتفاق یک اتفاق خوب است .

وی با اشاره به اینکه پلدختر در مسیر خوبی قرار دارد ، گفت: در پسا سیل کارهای بسیار خوبی انجام گرفت که عملیات عمرانی محور آسیب دیده از سیل پلدختر به خرم آباد با حفر تونل ، ایمن سازی شهر با ایجاد دیوار ساحلی که حرکتی بی سابقه بود و اختصاص اعتبارات بسیار خوب در سفر رئیس جمهور به لرستان از جمله آنها به شمار می رود.

وی افزود: البته در این بین برخی افراد مغرض هستند که غرض ورزی می کنند و خدمات انجام شده را زیر سوال می برند و نمی خواهند بپذیریند دارد در این شهرستان کار انجام می شود ف  اما خداوکیلی کارهای خوبی انجام شده و نباید این خدمات بی سابقه زیر سوال برده شوند.

فرماندار پلدختر گفت : در جریان سفر وزیر ارشاد به پلدختر مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای خدمات شهری اختصاص داده شده است .

وی با اشاره به اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چهار خطه پلدختر به خرم آباد گفت : در حوزه راه نیز اعتبارات خوبی اختصاص داده شده که بی سابقه است .

رضائیان گفت : نگاه ما نگاهی کلان است و توفیقی ندارد که با رفتارهای حاشیه ساز روند توسعه در شهرستان را مختل کنیم و باید همدلانه با تعامل و وحدت به سوی آینده ای روشن حرکت کنیم .

 

 

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان