شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تجلیل نماینده مردم پلدختر از خبرنگاران و اصحاب رسانه

photo_2016-08-05_19-40-44

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: محور اصلی برنامه ما عزل و نصب و جابجایی مدیران نیست بلکه توسعه و پیشرفت شهرستان است. به گزارش بلوطستان سید حمیدرضا کاظمی با بیان این مطلب در نشست تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه پلدختر افزود: محور برنامه من توسعه شهرستان و رفع بیکاری است .

وی تصریح کرد: فتنه گری و حاشیه سازی و دیدارهای مکرر با استاندار و مدیران استانی ماجراجویی است و در راستای توسعه شهرستان ارزیابی نمی شود. کاظمی ادامه داد: فلان فرد نان ندارد بخورد اما هر هفته به همراه سیاسیون به استان می رود و حاشیه سازی می کند که پسندیده نیست. وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی بی بدیل در توسعه شهرستان می توانند ایفا کنند،افزود:بنده مجری نیستم بلکه سخنگوی مردم و انتقال دهنده خواسته هاو مطالبان مردم به دولت و مسئولین هستم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان گفت: در هر خانه ای که رفته ام دو یا چند بیکار وجود دارد و جوان فوق لیسانس می آید و می گوید با مدرکم کایر نداشته باشید فقط حاضرم با همین مدرک آبدارچی اداره ای شوم تا معیشتم را تامین کنم ،حالا من بعنوان خادم مردم شریف پلدختر و معمولان می پرسم آیا با این وضعیت حاشیه سازی و فتنه انگیزی و خدشه دار کردن ذهنیت مسئولین استانی جفا به مردم نیست.

وی گفت: قاطبه مردم و افکار عمومی نمی پذیرند کسانی که درد میز دارند مانع توسعه شهرستان شوند و کسانی که نمی توانند با برنامه توسعه و پیشرفت شهرستان همراه شوند خود باید داوطلبانه کنار بروند.

سید حمیدرضا کاظمی اظهار داشت: انتخابات هفتم اسفند پایان یافت و همانطوری که در هشتم اسفند و روز قدس و نطق میان دستور خود در مجلس عرض کردم رقابت ها جای خود را به برادری و وحدت داده و باید زمینه برای همگرایی به وجود بیاید. وی افزود: طبیعی است که تمامی سلایق و گروهها و تفکرات نمی توانند حول یک میز جمع شوند اما ما در مسائلی همچون رفع بیکاری و توسعه شهرستان اشتراک نظر داریم و باید این مساله را تقویت کنیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی درد میز دارند و فقط دوست دارند حاشیه سازی کنند اما فلاکت و بدبختی و فقر مردم حاصل همین قدرت طلبی و کارشکنی است که باید اصلاح شود. وی با بیان اینکه رسانه ها باید در خدمت مردم و بیان حقایق گام بردارند،گفت: به من وقت بدهید ،سه سال و نیم وقت می خواهم و پس از ان می آیم و با هم کارها را بررسی می کنیم که مثلا در شرایطی که بیکاری چهل درصدی داشته ایم و در صنعتی طفی نبسته ایم بعد از سه سال و نیم در صنعت و توسعه راهها و کشاورزی و آب و..به کجا رسیده ایم.

photo_2016-08-05_19-40-28

وی گفت: استخر شنای پلدختر مطالبه مردم است و برای تکمیل آن نشست ها و بازدیدهای متعددی داشته ام و هر وقت به شهرستان بیایم همراه رسانه ها از آن بازدید می کنم تا بالاخره با فشارها و پیگیری ها تکمیل شود. وی ادامه داد: زیر بار خصوصی سازی استخر شنا پس از تکمیل شدن نمی رویم زیرا این استخر توسط دولت ساخته شده و ورزش و جوانان باید آنرا نگهداری کند و دولت توجه نماید مردم پلدختر تمکن مالی ندارند و نمی توانند برای بخش خصوصی پول پرداخت کنند لذا با واگذاری ان با بخش خصوصی مخالف بوده و زیر بار ان نمی رویم.

نماینده مردم پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری ها برای بهره برداری از پمپاژهای کشاورزی پلدختر اشاره کرد و گفت: در دیدار با استاندار پیگیر این مسائل بوده و استاندار تلفنی خواستار توضیح مدیرعامل آب منطقه ای در خصوص پمپاژ چم مهر شد و مهندس سیفی گفت این پمپاژ یک میلیارد اعتبار می خواهد و به علت عدم تخصیص ها متوقف شده است.

کاظمی تصریح کرد: بنا به وعده مدیرعامل آب منطقه ای تا بیست روز آینده عملیات اجرایی پمپاژ چم مهر استارت زده خواهد شد. وی گفت: پمپاژ واشیان هم طی صورت جلسه ای که قبلا شده قرار است تا دهه فجر اجرایی شود اما من به این امر خوش بین نیستم زیرا حجم پروژه ها زیاد است و تخصصی ها کم و لذا باید برای بهره برداری از پروژه ها اولویت بندی صورت گیرد.

وی ادامه داد: پمپاژ جایدر ردیف ملی دارد و امیدواریم تخصیص اعتبارات آن به موقع انجام گیرد. نماینده مردم پلدختر و معمولان اضافه کرد: خصوصی سازی در ورزش پذیرفتنی نیست و سیاست نباید به ورزش ما رسوخ پیدا کند زیرا رسوخ سیاست به ورزش پلدختر و ورزش معمولان اثرات خود را نشان داده است که خصوصی سازی یکی از آنان است.

کاظمی افزود:استاندار لرستان در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفتند که  سیمان پلدختر توجیه اقتصادی ندارد اما با پیگیری های صورت گرفته این طرح در لیست مصوبات اقتصاد مقاومتی قرار گرفته و با ۹امصای مجمع نمایندگان نامه ای را خطاب به وزیر اقتصاد نوشته و وزیر هم به بانک عامل دستور داد اما به علت ضعف منابع بانکی ناچار شدیم تا از فاینانس برای اجرایی شدن سیمان استفاده کنیم. وی گفت: استاندار اعتقاد داشت بانک زیر بار فاینانس نمی رود چون توجیه اقتصادی ندارد اما خوشبختانه فاینانس آلمانی پیدا شده و متعهد شده شرط دولت برای موافقت با اجرایی شدن کارخانه یعنی خرید ۷۰درصدی تولید کارخانه و صادرات به بازار آن را بپذیرد که این امر در تفاهم نامه ای تنظیم شده است.

وی به پالایشگاه جلگه خلج هم اشاره ای کرد و گفت: پالایشگاه با کمبود خوراک مواجه است و تا کنون به همراه استاندار لرستان با شش هفت سرمایه گذار صحبت کرده ایم و یک سرمایه گذار پیدا شده و مکاتبه نهایی نیز انجام شده و قرار گراه خاتم هم در دیداری که سردار عبدالهی با مجمع نمایندگان داشت گفت اگر دولت با افزایش خوراک پالایشگاه از سی هزار به صد هزار بشکه نفت در روز موافقت کند ما در این طرح سرمایه گذاری خواهیم کرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: چهار خطه پلدختر -خرم آباد بناست تا پیان سال ۲۸کلیومتر آن به بهره بدراری برسد که ۱۰میلیارد اعتبار در بودجه و ۱۵میلیارد هم مضاف بر این در نظر گرفته شده که برای مطالبات پیمانکاران پرداخت شود . وی گفت: شهرستان پلدختر ۱۰درصد راههای ارتباطی استان را در خود جای داده اما سهم این شهرستان از قیر دولتی ۴۰۰تن بوده درصورتی که برای یکی از شهرستان ها این سهم ۱۴هزار تن بوده که این جفا در حق مردم شهرستان پلدختر بوده است.

وی اختصاص پزشک متخصص و تجهیزات درمانی را دو مطالبه پلدختر در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: امکانات ما در حوزه بهداشت و درمان متناسب با حجم بالای مراجعین و حادثه خیز بودن منطقه نیست و باید متناسب با ان در پلدختر و معمولان که درمانگاهش در حد یک روستاست و امکانات و تجهیزاتش با شان مردم همخوانی ندارد کار شود.

کاظمی گفت: آبفار لرستان قول داده تا ظرف ۵ماه مشکل آب آشامیدنی روستاهای جنوبی پلدختر رفع شود و مدیر عامل گاز هم در نشست اخیری که داشته ایم قول دادند تا پیان سال ۲۱روستا گازرسانی و ۲۰روستای دیگر هم عملیات گازرسانی آنها آغاز شود تا به میانگین استانی نزدیک شده و ۲۰درصد فاصله فعلی جبران شود.

وی گفت: برای ساماندهی کارواش ها و میوه فروشان پیگیری کرده ایم تا ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اعتبار تسهیلاتی در صندوق کار آفرینی امید به پلدختر اختصاص یابد و این مکاتبه با مرکز صورت گرفته و امیدواریم هر چه سریعتر این مهم محقق شده و هر کسی که به من رای داده و هر کسی هم رای نداده برای اشتغالزایی از این اعتبارات بهره مند شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: فتیله سیاسی بازی را پایین بیاوریم و فضای گزینشی را از بین ببریم زیرا پلدختر به تعامل و وحدت نیاز دارد و ماجراجویی و فتنه گری و تخریب و ناکارآمد جلوه دادن بنده فقط برای اینکه ثابت کنیم من ناتوان هستم درست نیست و ضربه به توسعه و پیشرفت شهرستان است.

وی گفت: سد معشوره باید برای مردم توضیح داده شود و کارشناسان بیایند و رد صداوسیما و رسانه ها برای مردم عواقب و دستاوردهای اجرای این طرح را برای مردم پلدختر و معمولان تشریح کنند و اگر بنا باشد بوسیله ساخت این سد کشاورزی و محیط زیست ما تخریب شود به هیچ عنوان زیر بار آن نمی رویم.

  1. کرمی

    اصلاح طلبی که به قول نماینده پلدختر با جیب خالی از تفکرش کند ماجراجونیست و فتنه گر هم نیست اینها مردان راد روزگار هستند که اجازه نمی دهند اصولگرایان بر پست های اداری چیره شوتد

  2. علی

    احسنت. خدا قوت

  3. دوست رسانه ای

    درود بر آقای محمد حسن خان شفیعی مشاور مطبوعاتی آقای سید حمید رضا کاظمی که چنین برنامه ای راترتیب دادند

  4. پلدختری معمولانی

    منهم نان ندارم بخورم ولی به شما جناب کاظمی رای دادم برایم نان بیاور
    رای …

  5. بدون نان

    راستی میشه از این مدیر محترم شبکه بهداشت به اصطلاح مدیر اعتدالی آقای کاظمی ( و مدیر سابق …) پرسید چرا تصویر ریاست محترم جمهوری را درمحل کنفرانس مطبوعاتی دیده نمیشود.؟ یا اگر بپرسیم باز فتنه گری به حساب میاد.

    • همشهری

      چون نماینده مجلس نمادقوه مقننه است نمیشودنمادوعکس نمادقوه مجریه پشت سرش باشد.قوه قضائیه ومقننه مستقل هستند.جلسه درهراداره ای برگزارشودفرقی نمیکند.

    • حامی دلسوز مردم...

      یعنی با عکس رییس جمهور مشکل مردم ومن و تو حل میشه؟؟؟
      ما ۲عکس بیشتر نداریم اونم فقط عکس رهبرمعظم انقلاب و امام خمینی میباشند..ما پیروان ولایت فقیه هستیم..
      شما بهتره سنگ اندازی نکنید تا انقلابیون وپیروان ولایت فقیه مسیر درست خود را بروند وشهرستان را توسعه دهند..

  6. یک اصولگرا

    آنهایی که نان ندارید وای به حالتان :
    چقدر جالب است به کسی که گرسنه است و هیچی در بساط ندارد حق حرف زدن هم نداشته باشد و اگر هم حرف بزند کارش میشود فتنه گری.به این متن مطبوعاتی دقت بفرمایید:
    (فلان فرد نان ندارد بخورد اما هر هفته به همراه سیاسیون به استان می رودو حاشیه سازی می کند) و(( فتنه گری و حاشیه سازی و دیدارهای مکرر با استاندار و مدیران استانی ماجراجویی است و در راستای توسعه شهرستان ارزیابی نمی شود)).گوینده متن فوق حتما داستان تبعید ابوذر غفاری را به بیابان ربذه شنیده است.اگر حضرت ابوذر غم نان و مسکن داشت هیچ وقت به پای عقیده اش نمی ماند ولی ترجیح داد نان نداشته باشد ولی برعقیده اش استنواربماند

  7. رهگذر

    آقای کاظمی این طرح هایی که هر روزه در جلسات و مجامع مختلف از افتتاح یا پیگیرییشون صحبت می کنید در واقع طرح های شما نبوده و شامل طرح های ملی و طرحهایی بوده که در ادوار گذشته پیگیری و اختصاص بودجه شده اند لذا جنابعالی با مخفی کردن این حقایق….
    امید است جنابعالی و تیم فکریتان این مسائل را لحاظ نموده و در جهت پیشرفت شهرستان شهید پرور پلدختر گام برداشته نه در مسیر….

    • حامی دلسوز مردم...

      در ضمن من مدافع سید مهدی یا برضد کاییدی نیستم چون دور اول شخصا به کاییدی رای دادم اما من بر این باورم که کاییدی میتوانست بیشتر از اینها کار کند نه فقط کاییدی بلکه دیگر نمایندگان اسبق…
      من وقتی به ظرفیت های شهرم مینگرم واز آن طرف کمبود امکانات را میبینم اعصابم بهم میریزه..پلدختر قابلیت این را داشت که دارای امکانات شهری مثل بروجرد شود اما مسئولان ما چه کردند؟؟
      عزیزان من هر شخصی نماینده میشه چه رای داه باشید چه نداده باشید حداقل باید ۴سال حمایت شود تا نتواند در پایان دوره ۴ساله اش بهانه بیاورد..

  8. میرزایی

    اصلاح طلبان اخلاق مدارانه دارند از تفکرشان دفاع می کنند و این نه کارشکنی بر علیه کاظمی است و نه پسندیده است بگوییم این حاشیه سازی است.

  9. فرهنگی

    ……….فقر‌گناه‌نیست‌وانسانهای‌فقیر‌درطول‌تاریخ‌مبارزان‌بزرگی‌بوده‌اند‌که‌مایه‌مباهات‌وفخر‌روزگار‌بوده‌اند.مابه‌این‌افراد‌که‌‌مورد‌…………قرار‌گرفته‌اند‌افتخار‌می‌کنیم‌چرا‌که‌آنها‌را‌حامیان‌واقعی‌محرومان‌میدانیم

  10. تدبیر و امیدی

    استاندار لرستان باید مواظب …. که در سال ۹۲یرعلیه دولت تدبیر و امید بودند و الان به نام اعتدال قصد دارند استان لرستان و از جمله پلدختر را در دست بگیرند باشد. اگر واقعا اعتدالی هستند و حامی دولت انتخابات ۹۶برادری خود را ثابت کنند بعدش ادعای ارث م میراث نمایند

  11. محمودی

    بنظرم با ورود آقای شفیعی تیم رسانه آقای کاظمی قوی تر خواهد شد نمونه اش هم برگزاری باشکوه مراسم نشست خبری آقای کاظمی با اصحاب رسانه بود که متولی آن آقای شفیعی از همه طیف های سیاسی و رسانه های منتقد هم دعوت کرده بود. آقای شفیعی چهره ای شناخته شده و با شناسنامه کاری خوب در نزد مردم و مسئولین می باشد و آدم تندرویی نیست گفتم نمونه اش همین مراسم بود

    • باقرپور

      از این بابت من هم موافقم آقای شفیعی نیروی کار بلدی است
      تبریک به آقای کاظمی بابت انتخاب آقای شفیعی به عنوان مشاور رسانه ای خودشان موفق باشند

  12. معین

    به نظرم مردانگی به ثابت قدم بودن در عقیده است اونها که نان برای خوردن ندارند دلیلشون اینه که نان رو به نرخ روز نمیخورند
    طعنه فقیر و تنگدست بودن نشانه چیست؟؟
    ……

  13. همشهری

    بنظرم دردعوت خبرنگاران گزینشی عمل شده وعده ای از خبرنگاران شهرستان دعوت نشدند.

  14. ناشناس

    واقعا هرفردی در شهرستان این گزارش را بخواند سرگیجه می گیرد مردم می دانند این کارها مال دیگرانه به پمپاژخوشبین نیست-سیمان نیست- پالایشگاه نیست … خیال کردند این کارها خودشان امدند اما الان ….کرده مشکل اصلاحطلبان نیستندعمو زود بای

  15. بخشی

    در مورد استخر حق با کاظمی است نباید به بخش خصوصی واگذار شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان