شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فردا روز من است!

photo_2016-07-15_13-54-13

چند وقتی بود به توصیه پزشکانم چیزی ننوشتم. در چند ماه گذشته فشارهای عجیب و غریبی دیواره قلبم را نشانه رفته و آرامشم را گرفته بودند. قرص های رنگارنگ هم افاقه نکرد  و توصیه بر این بود که حداقل برای مدتی کار نوشتن را که پر استرس ترین کار محسوب می شود کنار بگذارم.  ابراز لطف دوستانم که عمدتا  در این گروه حضور دارند. کسانی که به نوشته های من عادت دارند و دلتنگ  این گونه نوشته ها  بودند و طیف گستره تری را از دوستانم را تشکیل می دهند. و طیف دیگری که با  پیام های خود  این گونه می خواستند القا کنند که از جایی به من توصیه شده تا ننویسم و یا قول پست و جایگاهی داده اند که این گونه خاموش شده ام.  ضرورتاً چند نکته عرض می کنم

یکم: باید از پزشک معالجم دکتر یحیی ابراهیمی فوق تخصص قلب تشکر کنم به خاطر این که  ریتم قلبم را را با ریتم قلمم تنظیم کرده تا شاید دوباره در کنار شما باشم.

دوم:  سه پیامک از طرف  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  لرستان دریافت کردم برای حضور در روز هفدهم مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار. اولین پیامک این گونه نوشته بود خبرنگارانی که در رسانه شما حضور دارند و  عضو خانه مطبوعات هستند برای دریافت دعوت نامه به امور مطبوعات  مراجعه کنند. دومین پیامک  نوشته بود  مدیر مسئول محترم جهت شرکت  در مراسم روز خبرنگار برای دریافت دعوت نامه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنید. و سومین پیامک  که گویی از سر نا امیدی صادرشده این گونه نوشته شده که مدیر مسئول محترم به همراه یک نفر از خبرنگاران رسانه خود در مراسم روز خبر نگار شرکت کنید.

سوم: خواهش من این است که حداقل برای یک بار هم که شده متولیان امور مطبوعاتی استان لرستان در خلوت خود یک بار دیگر این سه پیامک را مرور کنند.  و آرام شان و جایگاه خبرنگار را در ذهن خود به تصویر بکشند.

چهارم: در تمام دنیا مرسوم است برای کسی که دعوت  می کنند . دعوت نامه را به آدرسش می فرستند. نه تحکم کنند که  برای دریافت دعوت نامه به کجا مراجعه کند. امور مطبوعاتی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  شما شاید به این گونه نکات توجه ندارید. اما از دوستان خانه مطبوعات که از جنس همین بچه ها هستند دیگر قابل قبول نیست این گونه بی حرمتی ها!

پنجم: به راستی مگر روز خبرنگار متعلق به خبر نگاران نیست . مگر می خواهید چه گلی بر سر خبرنگاران بزنید که که تاکید می کنید  مدیر مسئول به همراه یک نفر حضور داشته باشد.

ششم: وقتی به دو سال گذشته می نگرم و چراغ خاموش تنها نشریه تخصصی ادبیات « درگاه»  را می بینم و دریغ از پیگیری  متولیان امور مطبوعاتی استان لرستان که چرا دیگر این نشریه چاپ نمی شود. بی خیال می شوم از  مطبوعات که این روزها در لرستان دیگر رکن چهارم دموکراسی به حساب نمی آید.

هفتم: دوستان خبرنگارم روزتان مبارک و امیدوارم در روز خبرنگار با دریافت لوح تقدیری از طرف مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مبلغ یکصد هزار تومان جایگاه و شان و شوکت  این حرفه را ارزان نفروشید. در روز خبرنگار از متولیان امور  بخواهید که برای مسکن شما چه کرده اند. از آنان بخواهید که شان و جایگاه شما را حفظ کنند. از آنان در باره بیمه مسئولیت و بیمه درمان تان سئوال کنید. از آنان بخواهید که برای رفاه و تامین اجتماعی شما چه کرده اند.

عزت زیاد

عبدالرضا شهبازی/ بلوطستان

  1. سیدصادق محمدی وفایی

    سلام
    خدا را شکر قلب نازنینت تنظیم شده است الهی نظمش ادامه یابد
    دوم
    باید بپذیریم قلم به دستان فقط اجر اخروی دارند آنهم اگر …
    سوم
    یک نفر به مطب رفت و دکتر گفت کجایت درد می کند
    گفت موی سرم
    فرمود نهار چه خورده ای
    گفت نان و یخ
    فرمود چه بنویسم نه نهارت مثل نهار است و نه مریضیت مثل مریضی
    پس
    از این نوع دعوت نامه های پیامکی هم آزرده خاطر نشو چرا که ….

  2. سیدصادق محمدی وفایی

    روز ت و روز خبرنگار هم مبارک باد
    الهی قلمت هم پایدار بماند

  3. میرزایی

    شهبازی آدم موجه و عزیزی است این روز را صمیمانه به ایشان تبریک می گویم.تا بوده همین جور بوده و به سفیران قلم همواره بی حرمتی شده است

  4. بخشی

    وقتی خبرنگاران هم صدایشان به جایی نمی رسد دیگه حرفی نباید زد یعنی مدیران ما نمی توانند ایده آل از این قشر زحمتکش تقدیر کنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان