شما اینجا هستید
اجتماعی » جلسه تنظیم بازار در پل‌دختر تنها چیزی که تنظیم نمی‌کند بازار است

امام جمعه پل‌دختر گفت: گرچه قیمت‌ها در سراسر کشور دچار تزلزل شده و عده‌ای که نقش دلال دارند آتش بیار معرکه شده و موجبات فشار بر مردم را افزایش می‌دهند اما این دلیل نمی‌شود که برخی در بازار پل‌دختر قیمت‌ها خودسرانه و بی‌رویه افزایش دهند و از مردم سلب آرامش کنند.

به گزارش بلوطستان به نقل از  فارس حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: گرچه قیمت‌ها در سراسر کشور دچار تزلزل شده و عده‌ای که نقش دلال دارند آتش بیار معرکه شده و موجبات فشار بر مردم را افزایش می‌دهند اما این دلیل نمی‌شود که برخی در بازار پل‌دختر قیمت‌ها خودسرانه و بی‌رویه افزایش دهند و از مردم سلب آرامش کنند.

وی افزود: در چنین وضعیتی بر مسئولان و متولیان امر به ویژه اداره صمت و تعزیرات حکومتی است که به طور جد و مستمر در تمام نقاط بر قیمت‌ها نظارت جدی داشته باشند تا مردم با آرامش خاطر مایحتاج خود را در بازار تهیه کنند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: اداره صمت تنها به گزارش اکتفا و بسنده نکند و طوری عمل کند که ارائه گزارش توام با عمل و خروجی کار باشد.

وی افزود: جلسه تنظیم بازار در پل‌دختر تنها چیزی که تنظیم نمی‌کند بازار است؛ نباید علی‌رغم همه سختی‌ها و در شرایطی که برخی خانواده‌ها در تنگنا قرار گرفته و برای گذر امور روزانه منتظر واریز کردن یارانه هستند آشفتگی و افزایش قیمت در بازار مزید بر علت شده و مشکلات مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان بیشتر شود

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. Israel night club

    I was excited to discover this website. I want to to thank you for your time for this wonderful read!! I definitely liked every part of it and i also have you book-marked to look at new things on your website.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان